بازدید 2940

شعله های آتش، دزد را به دام ماموران انداخت

کد خبر: ۸۳۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 16 September 2018

دزدی که مشغول سوزاندن کابل های برق و قطعه قطعه کردن لوازم سرقتی شرکت دولتی بود، درحالی به چنگ ماموران تجسس کلانتری الهیه مشهد افتاد که شعله های آتش در نیمه شب، ماموران انتظامی را به سوی اراضی انتهای منطقه الهیه کشاند.

به گزارش خراسان، ماجرای این پرونده سرقت از آن جا آغاز شد که شهروندان و نیروهای آب و فاضلاب مشهد به توقف یک دستگاه پراید در زمین های انتهای الهیه مشکوک شدند و با پلیس تماس گرفتند.

این درحالی بود که دود غلیظ و شعله های آتشی که از دور نمایان بود نیز ماموران تجسس کلانتری الهیه را به جست وجو و کنکاش واداشت.

بنابر گزارش خراسان، وقتی نیروهای آب و فاضلاب و ماموران انتظامی به محل رسیدند مشخص شد که جوانی در حال آتش زدن کابل های برق است دیگر هیچ شکی وجود نداشت که جوان مذکور از سارقان حرفه ای است بنابراین عوامل تجسس ضمن محاصره محل بلافاصله مراتب را به قاضی سید هادی شریعت یار (معاون دادستان مشهد) اطلاع دادند و برای دستگیری سارق وارد عمل شدند.

گزارش خراسان حاکی است وقتی حلقه های قانون بر دستان «الف – ع» گره خورد مشخص شد که وی اموال متعلق به شرکت آبفای مشهد را که در پروژه های زیربنایی استفاده می شود سرقت کرده است و برای جداسازی سیم های مسی، آن ها را به آتش می کشد.

در همین زمینه لوازم و ابزار سرقت مانند چاقو ، سیم چین، بطری بنزین و ... کشف و ضبط شد و متهم مذکور برای انجام بازجویی های تخصصی به کلانتری هدایت شد.

بررسی های بیشتر با دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) برای کشف سرقت های احتمالی دیگر وی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل