بازدید 3488

تاتنهام 1-2 لیورپول؛قرمز ومبلی را هم فتح کرد

لیورپول به عنوان صدرنشین لیگ برتر انگلیس، با چهار برد متوالی به ویمبلی آمده بود تا برابر تاتنهام قرار بگیرد و انتقام شکست فصل گذشته را بگیرد که این کار را کرد
کد خبر: ۸۳۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 15 September 2018

تیم اوج گرفته لیورپول با برتری مهم 2-1 در زمین تاتنهام به پنجمین برد متوالی خود در فصل جدید لیگ انگلیس دست یافت و صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

به گزارش تابناک ورزشی، لیورپول به عنوان صدرنشین لیگ برتر انگلیس، با چهار برد متوالی به ویمبلی آمده بود تا برابر تاتنهام قرار بگیرد. سپیدهای لندن نیز از چهار بازی قبلی خود سه برد و یک شکست کسب کرده بودند. در واقع باخت هفته قبل برابر واتفورد سبب شد تا شاگردان پوچتینو سه امتیاز از صدر عقب بیفتند. 

تاتنهام 1-2 لیورپول؛قرمز ومبلی را هم فتح کرد

شرح گل ها

تاتنهام 0-1 لیورپول | جورجینیو وینالدوم (دقیقه 39): روی کرنر ارسالی، جورجینیو وینالدوم با یک ضربه سر از پشت محوطه شش قدم، دروازه تاتنهام را باز کرد و میشل ورم نیز نتوانست مانع از گل شدن توپ شود زیرا تمام آن از خط عبور کرده بود.

تاتنهام 0-2 لیورپول | روبرتو فیرمینو (دقیقه 54): گل دوم بازی باز هم روی ناتوانی میشل ورم در جمع کردن توپ به ثمر رسید. مانه که از سمت چپ حرکت کرده بود، توپ را به فیرمینو پاس داد. توپ در ابتدا به تیر دروازه برخورد کرد و در پی ناتوانی میشل ورم در جمع کردن آن، فیرمینو دروازه را باز کرد.

تاتنهام 1-2 لیورپول | اریک لاملا (دقیقه 93): در دقیقه 92، تاتنهام در آستانه جبران یکی از گل های خورده قرار داشت اما ضربه دنی رز به جو گومز برخورد کرد و راهی کرنر شد. یک دقیقه بعد، لاملا با استفاده از همین کرنر گلزنی کرد اما این گل دیرهنگام، مانع از پیروزی لیورپول نشد.

تاتنهام 1-2 لیورپول؛قرمز ومبلی را هم فتح کرد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار