بازدید 3108

زمان پایان جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم

کد خبر: ۸۳۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 15 September 2018

براساس فراخوان مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، جذب اعضای هیات علمی در شهریور ماه امسال از ۲۱ شهریور آغاز شده و تا ۶ مهر ۹۷ ادامه دارد.

به گزارش دانشجو، براساس فراخوان مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، جذب اعضای هیات علمی در شهریور ماه امسال از ۲۱ شهریور آغاز شده و تا ۶ مهر ۹۷ ادامه دارد.

همه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود فراخوان جذب مسقل دارند، می‌توانند در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کنند.

فرایند رسیدگی دانشگاه‌ها به تقاضا‌ها از ۷ مهر ماه ۹۷ آغاز شده و تا ۷ دی ۹۷ ادامه خواهد داشت. همچنین تایید نهایی مرکز جذب وزارت علوم از ۸ دی ۹۷ آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ۹۷ ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، در زمان ثبت نام در فراخوان اگر مدرک مورد نیاز دکتری قید شده باشد، شخص باید دارای مدرک دکتری بوده و از ثبت نام دانشجویان دکتری جلوگیری می‌شود. مگر اینکه مدرکی رسمی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیل بودن ارائه کند.

در مواردی که در فراخوان قید شده باشد مدرک مورد نیاز کارشناسی ارشد، شخص باید دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و از ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد خودداری و ممانعت می‌شود.

همچنین، تعهد و اشتغال بورسیه نیز مطابق ضوابط و مقررات خود است و متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان‌های غیر بورسیه را ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها