بازدید 2238
۱

متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان های غیر بورسیه را ندارند

کد خبر: ۸۳۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 15 September 2018

براساس ضوابط جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان های غیر بورسیه را ندارند.

به گزارش مهر، براساس فراخوان مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، جذب اعضای هیات علمی در شهریور ماه امسال از ۲۱ شهریور آغاز شده و تا ۶ مهر ۹۷ ادامه دارد.

همه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود فراخوان جذب مسقل دارند، می‌توانند در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کنند.

فرایند رسیدگی دانشگاه‌ها به تقاضاها از ۷ مهر ماه ۹۷ آغاز شده و تا ۷ دی ۹۷ ادامه خواهد داشت. همچنین تایید نهایی مرکز جذب وزارت علوم از ۸ دی ۹۷ آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ۹۷ ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، در زمان ثبت نام در فراخوان اگر مدرک مورد نیاز دکتری قید شده باشد، شخص باید دارای مدرک دکتری بوده و از ثبت نام دانشجویان دکتری جلوگیری می شود. مگر اینکه مدرکی رسمی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیل بودن ارائه کند.

در مواردی که در فراخوان قید شده باشد مدرک مورد نیاز کارشناسی ارشد، شخص باید دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و از ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد خودداری و ممانعت می شود.

همچنین، تعهد و اشتغال بورسیه نیز مطابق ضوابط و مقررات خود است و متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان های غیر بورسیه را ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بورسیه را با نامه به دانشگاه معرفی می کنند. دانشگاه ها به راحتی با کدهای رمزی جواب می دهند (نیاز نداریم؛ در اولویت قرار نگرفت؛ ...). همان دانشگاه بلافاصله در همان رشته نیرو جذب می کند. در حالیکه در رسانه ها اعلام کردند اگر دانشگاهی بورسیه را جذب نکرد تا 6 سال سهمیه استخدام در آن رشته ندارد. حرف با عمل کاملا متفاوت است. بلاشک، عدم جذب بورسیه همچنان در دستور کار است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر