بازدید 9657

همین امروز با لوکس‌ترین خودرو رانندگی کنید!

کد خبر: ۸۳۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 15 September 2018

حامی رنت امکان رانندگی با خودروهای لوکس وارداتی را برای همه اقشار جامعه فراهم نموده است.

به گزارش تابناک، این شرکت شرایط رنت خودروهای برندهای مطرح دنیا مانند بی ام دبلیو، بنز، پورشه و ... را با شرایط خیلی آسان در شعب خود در سطح تهران و سایر شهرهای ایران فراهم نموده است.

شما می توانید به دلایل مختلف اعم از برگزاری مراسم خاص، انجام تشریفات برای ملاقات های کاری، انجام خدمات ترانزیت فرودگاهی، استقبال از مهمانان خارجی، سفر های بین شهری و... از این سرویس استفاده کنید.

البته نباید عشق به دنیای خودرو را نادیده بگیریم.

شاید هیچوقت امکان خرید مازراتی برای شما طرفدار دوآتیشه این اتومبیل بی نظیر فراهم نشود ولی با اجاره این خودرو از حامی رنت می توانید لذت رانندگی با این خودروی دوست داشتنی را در خاطر خود ثبت کنید.

شاید شما که خواننده این مطلب هستید، نگران شرایط و مدارک لازم جهت اجاره خودرو شوید اما جالب اینجاست که حامی رنت دستتان را برای رنت خودروی مورد علاقه تان باز گذاشته و می توانید با شرایط ارائه سند ملکی، ارائه خودروی شخصی به عنوان ضمانت، ارائه چک یا سفته، ضمانت افراد کارمند، کاسب یا نظامی در این موسسه اتومبیل مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

نکته دیگر اینکه اگر از طرف مؤسسه، شرکت و یا اداره خود قصد اجاره خودرو را دارید، با شرایط بسیار آسان و گاهی بدون هیچ گونه شرایطی می توانید از امکان رنت خودروی بدون راننده در تهران بهره مند شوید.

حتی اگر شما از آن دسته افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در کسب و کاری مطمئن و تضمین شده هستید، حامی رنت از پیشنهاد سرمایه گذاری صاحبان خودرو استقبال می کند.

اگر هم از دسته افرادی هستید که همیشه به اتفاقات ناگوار فکر می کنید و نگران خسارت های احتمالی هستید، باید بدانید که تمامی خودروهای این موسسه دارای بیمه بدنه هستند و از این بابت نگران نباشید و البته تمامی اتومبیل های این موسسه از نظر فنی کاملا سالم و سرویس شده و از نظر ظاهری بسیار پاکیزه بوده و پس از نظافت و شستشوی کامل به شما تحویل داده می شوند.

شاید با خواندن این مطلب احساس کنید که این خدمات فقط برای پایتخت نشینان فراهم شده در صورتیکه اینطور نیست و شما با هماهنگی قبلی می توانید خودروی مورد نظر خود را پس از رسیدن به فرودگاه امام یا مهرآباد یا سایر نقاط ایران تحویل بگیرید.

البته حامی رنت فقط بر روی خودروهای لوکس و گران قیمت تکیه نکرده است و امکان اجاره خودرو های ارزان و اقتصادی برای رفع نیازهای روزمره را نیز فراهم نموده است.

این امکانات وصف ناپذیر در موسسه حامی رنت حاصل تجربیات بزرگان صنعت خودروی اجاره ای، در اروپا و آمریکا است که از دهه هشتاد به ارائه خدمات پرداختند و امروز دارای ناوگان متنوع و گسترده ای مشتمل بر ۱۰۹ خودروی لوکس و رده بالا، میان رده و داخلی هستند .

امید است با روی کار آمدن این موسسات رنت خودرو تقاضا برای خرید خودرو کاهش یابد و این امر روزنه امیدی برای کاهش قیمت خودرو در آینده باشد.

برای آگاهی از تعرفه های اجاره خودرو و رزرو ماشین مورد علاقه خود و تجربه لذت بخش رانندگی با خودریی گران قیمت و لوکس با موسسه اجاره خودرو حامی رنت تماس بگیرید .

وب سایت : https://hamirent.com

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار