بازدید 5422
گزارش بازی

پرسپولیس 2- نساجی 1/سه امتیاز پرجنجال برانکو مقابل نکونام

با این حساب پرسپولیس ۱۲ امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به پدیده، به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کرد. نساجی قائم شهر نیز با یک پله سقوط در رده چهاردهم و در حوالی منطقه سقوط به لیگ پایین تر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 12 September 2018

پرسپولیس با پیروزی در بازی جنجالی مقابل نساجی قائمشهر در هفته ششم لیگ برتر، به رتبه دوم لیگ برگشت و با روحیه‌ای مناسب به مصاف الدحیل خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در یکی از دیدارهای باقیمانده از هفته ششم ساعت 20:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. علی علیپور (50) و حامد شیری (71 - گل به خودی) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و جرج ولسیانی در دقیقه 7+90 تنها گل تیم میهمان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سرخپوشان کرد.

با این حساب پرسپولیس ۱۲ امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به پدیده، به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کرد. نساجی قائم شهر نیز با یک پله سقوط در رده چهاردهم و در حوالی منطقه سقوط به لیگ پایین تر  قرار گرفت.

پرسپولیس 2- نساجی 1/سه امتیاز دشوار برانکو مقابل نکونام

ترکیب پرسپولیس:بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی (شایان مصلح - 84)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (حمیدرضا طاهرخانی - 69)، امید عالیشاه، سیامک نعمتی،گادوین منشا و علی علیپور (آدام همتی - 81).

ترکیب نساجی: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، علی‌اصغر عاشوری (محمد میری - 85)، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، حامد شیری، علی شجاعی، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس‌زاده (محمدمهدی نظری - 66)، جرج ولسیانی و سجاد آشوری (امید سینک - 75).

شرح گل ها

پرسپولیس 1 نساجی قائمشهر 0 ( دقیقه 50، علی علیپور): ارسال حسین ماهینی با ضربه سر دیدنی علی علیپور گل برتری پرسپولیس را رقم زد تا سرخپوشان از حریف مازنی خود پیش بیفتند.

پرسپولیس 2 نساجی قائمشهر 0 ( دقیقه 70، حامد شیری): سیامک نعمتی در حرکتی دیدنی و تکنیکی پا به توپ به محوطه جریمه آمد و ارسال خود را برای گلزنی منشا تدارک دید اما مدافع نساجی به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

پرسپولیس 2 نساجی قائمشهر 1: (دقیقه 7+90، گولسیانی): هافبک گرجستانی نساجی در دقایق پایانی موفق شد ضربه پنالتی تیمش را در جهت حرکت بوژیدار تبدیل به گل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار