بازدید 2651

الدحیل دنبال رکوردشکنی باشکست پرسپولیس درآزادی

کد خبر: ۸۳۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 12 September 2018

تیم الدحیل قطر اگر بتواند در تهران، پرسپولیس را شکست دهد یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به نام خود به ثبت خواهد رساند.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و به نقل از  الرای، الدحیل خود را آماده دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم قطری توانست در دیدار رفت با یک گل پرسپولیس را از  پیش رو بر دارد.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از خیز الدحیل برای ثبت یک رکورد جدید در لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد و این دیدار را مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بازی برای تیم قطری معرفی کرد.

الدحیل در حالی پای به این دیدار می‌گذارد که پیش از این 9 پیروزی پیاپی را به دست آورده است و تنها تیمی به همراه اولسان کره است که توانسته 9 پیروزی پیاپی را در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند.این تیم قطری به دنبال ثبت یک رکورد جدید در لیگ قهرمانان آسیا است و اگر بتواند پرسپولیس را در آزادی شکست دهد تنها تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان لقب می‌گیرد که توانسته 10 پیروزی پیاپی را به ثبت برساند.

سرمربی تونسی، الدحیل امروز (چهارشنبه) را به بازیکنان تیمش استراحت خواهد داد و فردا با بازگشت بازیکنان ملی پوش تمرینات رسمی این تیم برای دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس آغاز خواهد شد. کاروان این تیم قطری قرار است که شنبه وارد تهران شود تا خود را آماده دیدار دوشنبه شب کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان