بازدید 3196
۱
بازتاب

کی‌روش: اگر من سرمربی ام، سردار قبل از جام ملتها برمی‌گردد

کد خبر: ۸۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 11 September 2018

سرمربی تیم ملی که در نشست خبری خود در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران و شرایط ادامه همکاری صحبت کرده بود، این بار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ازبکستانی به مسائل دیگری اشاره کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش امروز تیم ملی را در اولین بازی برای آماده سازی جام ملت‌ها برابر ازبکستان هدایت خواهد کرد. این در حالی است که او روز گذشته از عدم امضای قرارداد و توافق نهایی با فدراسیون ایران خبر داده بود. کی‌روش امروز و در آستانه بازی با ازبکستان در گفتگو با یکی از خبرنگاران ازبکستان صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

اولین سوال از سرمربی تیم ملی مربوط به روزهای او بعد از جام جهانی و اینکه دیدگاه او چه تغییری داشته است بود: تغییر زیادی ایجاد نشد. همیشه می خواستم که مربی خوبی باشم و این ربطی به قبل و بعد از جام جهانی ندارد. فقط می خواهم بهترین مربیگری خود را در چند سال اخیر انجام دهم.

کی‌روش: اگر من سرمربی ام، سردار قبل از جام ملتها برمی‌گردد

کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره نتایج خوب ایران و دلیل نمایش موفق شاگردانش گفت: ساده صحبت می کنم. کار سخت و آماده سازی مناسب. ما از زمان خود خوب استفاده کردیم و هر روز تمرین کردیم بدون هیچ آخر هفته و تعطیلاتی. خیلی از مردم ما را باور نداشتند. چرا که خیلی از مردم ذهنشان به سمت جاهای دیگر رفته بود. اما ما به کارمان ادامه دادیم. به خاطر همین هم جام جهانی به یک موفقیت برای ما تبدیل شد. حالا هم خیلی راحت به جام ملت های آسیا نگاه و فکر می کنم. وی درباره اهداف تیم ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا خیلی کوتاه گفت: ما به جام ملت‌ها می‌رویم تا قهرمان شویم. راه دیگری برای ایران وجود ندارد. کی‌روش در واکنش به سوالی که آیا در زمستان با فدراسیون ازبکستان مذاکره داشته گفت: به این سوال جوابی نمی‌دهم. همانطور که در کنفرانس خبری دیروز گفتم این سوال را باز می‌گذارم و جواب نمی‌دهم.

سرمربی ایران که تاکنون 6 تقابل با ازبکستان را پشت سر گذاشته، درباره خاطراتش از این جدال‌ها گفت: خاطرات مقابل ازبکستان را به خوبی به یاد دارم. اما بزرگترین درسی که از تقابل با ازبکستان گرفتم باخت 1-0 در تهران به این تیم بود. البته که بردها هم باعث خوشحالی شخصی من و همچنین هواداران می‌شود. ما همگی زنده خواهیم ماند. این بازی یک دیدار دوستانه است و مسابقه رسمی نیست و اکنون به اینجا آمدیم تا بازی دوستانه انجام دهیم.

خبرنگار ازبکستانی درباره جدال دو تیم ایران و ازبکستان که در آن داور یک گل ازبک‌ها را به اشتباه مردود اعلام کرد اشاره کرد و با این پاسخ مواجه شد: من بازی های زیادی را به یاد دارم. تلاش می‌کنم لحظات کوچک و صحنه‌های جزیی را هم به یاد بیاورم. همیشه به همکارانم احترام می‌گذارم. هر دوتیم برای برد بازی کردند. وی با اشاره به بازیکنان شاخص ازبکستان گفت: شما بازیکنان خوبی مثل اودیل آحمدوف، سردار رشیدوف و سرور جپاروف دارید. مقابل تیم ملی ازبکستان بازی کردن سخت است. ازبکستان یکی از تیم‌های مورد علاقه من در آسیا است. ازبکستان می‌داند که چگونه باید فوتبال بازی کند.

کی‌روش درباره مهمترین خواسته‌اش از زندگی و انتظاری که دارد گفت: افتخار. هر کاری که می‌کنید به دیگران احترام بگذارید. سوال درباره سردار آزمون و آینده او در تیم ملی ایران از سوی خبرنگار ازبکستانی با این پاسخ سرمربی ایران همراه شد: اگر من سرمربی تیم ملی ایران هستم مطمئنم که او برمی‌گردد. بهترین تلاشم را می‌کنم تا او برگردد. سوال پایانی از کارلوس کی‌روش مربوط به عملکرد تیم‌های آسیایی در جام جهانی و ناکام محض آنها در این رقابت‌ها بود، جایی که فقط ژاپن توانست به مرحله بعدی راه یابد. سرمربی ایران در پاسخ به اینکه آیا این مساله به معنا رکود فوتبال آسیاست گفت: این بی‌معنی است. در آسیا یا فوتبال در حال صعود است یا سقوط. ما همیشه اشتباهات تکراری را مرتکب می‌شویم. اروپا خیلی بالاتر است اما آسیا و آفریقا هنوز خواب هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران احتیاج به سرباز دلاور دارد نه سردار کم آور!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل