بازدید 14838

اولتیماتوم باقری به عراق و اقلیم کردستان

کد خبر: ۸۳۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 11 September 2018

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که از نظر نظامی به اهداف تعیین‌شده در حمله موشکی به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق رسیدید، گفت: کاملاً؛ دقت کار اطلاعاتی و فرماندهی موشکی، دقیق پیش رفت و به همه اهداف رسیدیم.

اولتیماتوم باقری به عراق و اقلیم کردستان

به گزارش فارس سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در چهلمین مراسم دانش آموختگی دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع خبرنگاران گفت: آنها(تروریست های تجزیه طلب) قول داده بودند در ایران عملیات انجام ندهند اما از سال گذشته عهد خود را به تحریک آمریکا و کشورهای منطقه شکستند و عملیات‌هایی انجام دادند که قابل تحمل نبود و چندین بار تذکر داده شد.

وی افزود: اقلیم کردستان هم تلاش کرد اما این افراد با تحریک دیگران نافرمانی کردند و قابل تحمل نبود. سرلشکر باقری تصریح کرد: الان هم عرض می‌کنم دولت عراق و حکومت اقلیم کردستان نباید اجازه دهد مقرهایی ایجاد شود که ناامنی اتفاق بیفتد و در واقع باید آنها را تحویل ایران دهند. وی گفت: اگر نمی‌توانند تحویل دهند از کشور اخراج کنند و اگر این اتفاقات ناامن‌ساز اتفاق بیفتد اتفاقی که مجرمین و فرماندهان مجرم را از بین برد می‌تواند تکرار شود، این حق دفاع از خود است و نباید این ناامنی‌ها تکرار شود.

رییس ستاد کل نیروهای در پاسخ به این پرسش که از نظر نظامی به اهداف تعیین شده رسیدید، گفت: کاملا. بحمدلله همان‌گونه که عرض کردم دقت کار اطلاعاتی، و فرماندهی موشکی دقیق پیش رفت و به همه اهداف رسیدیم، اینکه از این فاصله موشک به محل جلسه اصابت کند اتفاقی نیست و قدرت ملت ایران است. وی بیان کرد: ان شاالله نیازی به تکرار نداشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان