بازدید 53991

اعترافات زنی که از روابط غیراخلاقی در شورا فیلم گرفت

کد خبر: ۸۳۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 11 September 2018

هفته پیش خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد.

به گزارش رکنا، گمانه زنی ها ادامه داشت تا اینکه امام جمعه بابل در خطبه نماز جمعه از رسوایی بزرگی پرده برداری کرد و از ارتباط چهار عضو شورا با یک زن خبر داد.

پس از این خبر تعداد دستگیری ها در مجموع شورا و شهرداری افزایش پیدا کرد و حتی پای برادر یکی از اعضای شورا در پرونده فساد باز شد. از میان پنج عضو دستگیرشده شورا چهار تن استعفا دادند و تنها یک تن از آنها تاکنون استعفا نداده است.

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خصوص این ماجرا بیان کرد: زمانی که مسیر در مجموعه ای کج چیده شود نتیجه آن نیز همین خواهد شد. این افراد که در این ماجرا نقش داشتند بی حاشیه نبودند و شایسته بود که دستگاه های نظارتی توجه لازم را به خرج دهند اما کم لطفی صورت گرفت و این افراد برای انتخاب بلامانع شدند. من چندین بار در نماز جمعه یادآور نکاتی در خصوص این افراد شدم.

وی ادامه داد: شنیده ام کسی که این فیلمبرداری را انجام داده آنقدر حرفه ای عمل کرده که جای هیچ گونه ابهامی باقی نماند. اینها افرادی بودند که دستگاه های مرجع نظر مثبتی در خصوص آنها داده بودند این در حالی است که برخی از این افراد واقعا شایسته این امر نبودند.

بنا بر گفته امام جمعه بابل، این اتفاقات چند ماه در جریان بوده است.

شورای‌ شهر بابل ۹ عضو دارد که ۴ نفر از آن‌ها در یک گروه و ۵ نفر در گروهی دیگر قرار دارند. از مدتی قبل که قرار بود انتخابات هیات‌ رئیسه شورا برگزار شود، اعضای یکی از گروه‌ها تصمیم به تغییر هیات‌ رئیسه داشتند. به‌ همین دلیل یکی از اعضای گروه دیگر که نمی‌خواست هیات رئیسه شورا تغییر کند، برای رسیدن به خواسته‌اش چنین نقشه پلیدی کشید و با تطمیع خانمی در خارج از شورا، برای گروه مقابل دام پهن کرد.

این زن که رقیه نام دارد و در یک آتلیه فعالیت می کند وظیفه اجرای این نقشه را بر عهده گرفت. وی که یک زن متاهل است و قصد جدایی از همسرش را دارد با مهارتی که در فیلمبرداری داشت، اعضای شورا را به خانه ای که از قبل تهیه شده بود کشاند و با شش دوربین که در زاویه های گوناگون جاساز شده بود از فساد خود با اعضای شورای شهر فیلمبرداری کرد.

رقیه که با به اجرا گذاشتن مهریه خود در آستانه جدایی از همسرش قرار دارد با برادر یکی از اعضای زن شورای شهر بابل آشنا شد و با همکاری وی و یکی دیگر از اعضای شورای شهر بابل این دام را برای شورانشینان پهن کردند.

تاکنون هشت تن در خصوص پرونده رسوایی در شورای شهر بابل دستگیر شدند.

بنابر گفته های امام جمعه بابل، 2 نفر از اعضای گروه رقیب در دام این خانم گرفتار شدند و پس از آن عامل اصلی با سی‌دی‌های غیراخلاقی که از آنها تهیه شده بود، این افراد را تهدید کرد که اگر رای به تغییر هیات‌ رئیسه شورا بدهند، فیلم‌ها را پخش خواهد کرد. با این حال آن ۲ نفر به تهدیدهای او گوش نکردند و در نهایت هیات رئیسه شورا تغییر کرد و پس از آن بود که عامل اصلی این اتفاق تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت و خواست خدا بود که ماجرا لو برود. عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم رحم نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش مالی بود.

۲ نفر از آنها در دام آن خانم گرفتار شدند و فیلم‌هایی از آن‌ها تهیه شد و آنها حاضر شدند برای اینکه فیلم‌ها منتشر نشود، ۳۷۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان به عامل اصلی پرداخت کنند.

عامل اصلی پس از اخاذی از ۲ عضو شورا قصد داشت همه سی‌دی‌هایی را که از اعضای شورا تهیه کرده بود به فردی در شهرداری بفروشد و برای آن بیشتر از یک میلیارد تومان خواسته بود که خوشبختانه این مبلغ رد و بدل نشد و پیش از آن، ماموران اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی که در جریان ماجرا قرار گرفته بودند موفق شدند این ماجرا را افشا و متهمان را دستگیر کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۱۴
انتشار یافته: ۶۶
شوراهای شهر به جز هزینه هیچ نفعی برای شهر ها نداشتند عوارض مردم به جای ابادانی شهر به حساب اینها ریخته می شود و........شوراهای شهر باید تعطیل شوند وشهر دار را مثل قبل خود دولت انتخاب کند
اینها قراره برای مردم و مشکلاتشون کاری انجام بدهند. هر چند که این موضوع از گذشته وجود داشته
عجب مملکت گل و بلبلی
جالبه طرف داشته طلاق می گرفته-اخاذی می کرده تازه مهریه شم گذاشته اجراااا؟ تا اینقدر پست!

باید پذیرفت فساد چه مرد چه زن ... در همه لایحه های جامعه زیاد شده..حالا کسی فیلم نگرفته..
حقشون هست اینها رو اعدام کنن تا بقیه جرات اینکار هارو نکنند وگرنه از فردا همه منافقین در حال اجرای این برنامه میشن
پاسخ ها
متفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
اگر افراد ریگ در کفش نداشته باشن هیچ کس نمی تونه تهدیدشون کنه درست و صاف زندگی کنین
آقا این داستانه یا فیلم سینمایی!! یکی منو بیدار کنه ...
هرچه که به ضررهست دسیسه است .!
متاسفم
متاسفم برای این مدیران و مسئولین نالایق!
و مسلمآ اعضای شورا (در دام افتادگان و دام چینان) و بویژه آن زن مکار باید تحت محاکمه قرار گیرند و اعدام شوند.
هردم ازين باغ بري ميرسد
با سلام - وقتی خدا ، اخلاق و انسانیت فراموش شود.آدمی بازیچه قدرت و شهوت و مال می گردد.در این ماجرا که کمتر از فیلمهای هالیوودی نیست همه افرادی که خطا کردند باید به سزای اعماشان و سواستفاده از آرای مردم برسند.اما اعضای گروه رقیب هم نباید از پاسخگویی به قانون مبری باشند.هرکدام از آنها که اعمال نفوذ کردند و خطاکارند.
هر دم از این باغ ......
ممنون از اطلأع رسانی. مواردی از این دست باید در تمام رسانه‌ها حتی با ذکر نام مطرح شود، تا از اعتماد مردم کسی‌ سؤ استفاده نکند. فقط سوالی که در این مورد خاص بابل مطرح است این هست فرض کنیم برای اعضای شورا دام چیده شده، چرا آنها اینقدر ضعیف بوده‌ا‌ند که در دام افتاده‌ا‌ند؟
این مورد فقط و فقط سنگسار!
چه جالب اعضای شورا در درگیریهای تصاحب قدرت رسوا شدند
خانم فیلم بردار هم مهریه خودش رو به اجرا گذاشته و پولدار میشه از این ماجرا هم بی نصیب نمونده فقط شوهر این بنده خدا باید مهریه بده به این خانم و آبروش هم رفته. کجا داریم میریم؟ کجای کار میلنگه؟ در گیزی های جناحی و قدرت دیگه هیچ حرمتی نمیشناسه وای بر ما
انتشار خبر گناه و زدودن قبج گناه نیز کار شایسته ای نیست
.... دیگه از "خدا بخیر کنه" گذشته....
دو نکته:
1- از اعترافات خبری نبود.
2- خود این خانم نمیدانسته که با این کار به جرم زنای محصنه محکوم به اعدام میشود؟؟
واقعا این افراد لایق مسئولیت نبودن چون هنوز نمیدونن وقتی به جایی میرسی باید مواظب توطئه بقیه باشی !!
یکم تاریخ بخونین تا یاد بگیرین که در مواجهه با همه اتفاقات پشت قضیه رو هم ببینین
به نظرم باید کلا شورای شهر بابل منحل بشه و انتخابات پیش از موعد برگزار بشه. اعضای خلافکار هم به سزای اعمال خودشون برسن
هر دم از این باغ بری میرسد..

در خفا همه جور فسادی داره رخ میده حداقل کنترل شده باشه ایدز هم داره از طریق جنسی منتقل میشه تا تزریق مواد افیونی و..
با توجه به مطالب فوق باید گفت که چه آنهایی که بدام این توطئه افتادند و چه آنهایی که دام پهن کردند هیچیک صلاحیت عضویت در شورا را ندارند
حالا این اعترافات هم جزئی از نقشه نباشه
با این فرم که شما تحلیل کرده اید انگار اعضا شورا طفلان چشم وگوش بسته ای بودند که به فنا رفتند وقبح عملشان را به سایه می برید .
اگر اعضای شورا ،انسان‌های واقعا متدین و از نظر اخلاقی ، غل و غشی در آنها نبود، در هیچ دامی کشیده نمی شدند.در اینجا سعی شده که نقش یک خانم پر رنگ شده و بگونه ای تقصیر به گردن او انداخته شود ودر حالیکه حتما این افراد سوابقی از این دست داشته اند و کسانی از عادات زشت آنها آگاهی داشته و می دانسته که می توان با استفاده از نقطه ضعف آنها ،ایشان را در دام انداخته تا بعدها از طریق مدارک و فیلمهای تهیه شده ،آنها را وادار به تن دادن به خواسته افراد خارج از شورا کرد.افرادی که مسوولیتی دارند واقعا باید متدین و شایسته باشند تا بزرگ‌ترین وسوسه ها هم دلشان را نلرزاند وگرنه امروز در دام زن گرفتار می شوند و فردا در برابر رشوه سست می شوند و الخ.باید برخورد با این افراد به نحوی باشد که از این به بعد کسی جرات لغزیدن نکند
باید اعدام شود هم رقیه ذهم این عضو شورا که نقشه کشیده بود بقیه هم شلاق و اخراج و زندان
وقتش رسیده که شوراهای شهر که فقط هزینه سنگینی روی دست دولت و ملت گذاشتن کلا منحل بشن.
اگر صحت فیلم ها تایید بشود،بنا به حکم شرع دیگر در آستانه طلاق معنی ندارد و زنا محسنه صورت گرفت و آن زن و تمامی مردان زنا کار باید اعدام شوند .
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
املای زنای محصنه را یاد می گرفتی بهتر بود
۳۷۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان !!چقدر می شه؟!!!سوژه جدید!!
چه ممکلت با حالی داریم..................................................................
چه مملکت گل و بلبلی داریم ما! قدرش رو بدونیم
مسلمانان کو مسلمانی
اگر اعضای شورای شهر ریگی در کفششان نبود اسیر وسوسه های این خانم نمی شدند
با میل خودشان به این گناه افتاده اند
پناه بر خدا ازاین اوضاع وانفسا. دام سخت است مگریارشود لطف خدا . ورنه آدم نبرد صرفه ز شیطان رجیم
اينها همه شايعه است و براي تضعيف اسلام و مسلمين
سیاست وقدرت چقدر کثیفه
چه خبره؟...تو ایران؟؟
فیلمها بیرون هم در اومده؟
هرچی میکشیم از این آمریکای جهان‌خوار می‌کشیم..!
این افتضاحات کمترین نتیجه نبود نظارتی است الان خیلی به آن حمله میکنند همان کسانی که از مبانی دینی فاصله دارند اما خواست خود را با مسائل سیاسی بزک کرده و آنرا تضعیف میکنند ! ببینید چکونه یک عده با رای مردم یک شهر به ظاهر مذهبی به شورای شهر راه پیدا میکنند برای اداره شهر تصمیم میگیرند ! کاش مردم از این اتفاقات تلخ درس بگیرند
حد خداوند را در موردشان اجرا کنند.
هر دم از این باغ بری می رسد
امام جمعه با بیان این مطلب از جایگاه نماز کار خوبی نکرده است.
یارو عجب شالاتانی بوده و البته خیلی احمق...
مگه میشه همچین آفتابی پشت ابر بمونه جگر که تو با پولایی که تیغ زدی حال کنی؟!!
چه وضعیتی است!!!! فساد تا کجا ؟؟؟!!!
حقشون بوده باید بیشتر از اینها ازشون اخاذی میشد
در انتخابات شوراي شهر نظارت بر عهده مجلس مي‌باشد.
كساني كه به نظارت شوراي نگهبان براي ورود به مجلس ايراد ميگيرين


بيا اينم نتيجه عدم نظارت استصوابي شوراي نگهبان.
کو اعترافات زن؟
بس کنید دیگه چنان میکند دام که انکار معصوم بودند اینها همین کاره بودند فقط ادم حرفه ای میخواست که انها را رسوا کند از این ها هم در جامعه کم نیستند
قصد پاک کردن فضاحت عراق و پاک کردن پوشک و فراموشی فساد توبخور من بخورم هیچ نگو و...
لامصب! ۶ زاویه ؟؟؟؟ چه خبره؟
ما که نفهمیدیم جزو شورای شهر بودن چقدر درآمد دارد که منجر به این جیمز باند بازی ها میشه.
فردا اعلام میشه اینها قربانی توطئه اسرائیل شده اند و نفر اصلی هم در اعتزافات تلویزیونی اعلام میدارد که از موساد مبالغی دریافت کرده و در آخر ماجرا به خیر و خوشی تمام شده و اعضای شورای شهر بعد از عذرخواهی رسمی مردم از ایشان به سرکار خود باز خواهند گشت.
چه شده این کشور که هرجاییش هرروز خبرهای دردناکی شنیده میشه!!! فیلتر شورای نگهبان چکارس
آنها که می گویند فیلتر ها را بردارید نیاز به گزینش نیست بفرمایند.
مگر زنا هم صورت گرفته ؟ولی خواهشا سربسرم نذارید که لیلی زن بود یا مرد
سلام
یه زمونی دسته جمعی و دست و پا بسته شهید می شدند, حالا چه کاری می کنند. اون کجا و این کجا ....
دراین حالت افتــضــاح نیز به زن اجازه دریافت مهریه و نقدکردن همسرش را خواهند داد.مهریه است دیگر
حالا این همه نهاد نظارتی داریم اینطور میشه اگه نظارت نباشه و هرکی خواست کاندید بشه چه میشه دیگه
قابل توجه خانم پروانه سلحشوری که به نظارت استصوابی حمله میکند اونهم تو این موقعیت اقتصادی
فکر میکنید همه ی اونایی که از نظارت استصوابی عبور کردن معصومند
خدایا تاآخرین لحظه ی عمرمان مواظب ماباش
شهدا شرمنده ایم
وای به وقتی که بگندد ، نمکش می زنند!
این ها همش دسیسه های استکبار و ایادی اوناس، تقصیر آمریکا و اسرائیل و موسسه جورج سورسه ، برای کشور و مردم ما نقشه میکشن ، اصلا هم تقصیر مسئولین نیست،
لطفادراظهارنظرتان مراعات انصاف رابکنیدواینقدر راحت رای صادرنکنید.یک لحظه خودراجای اینهابگذارید،آیاامکان نداشت پایتان بلغزد.انسان جایزتاخطاست مخصوصااگرتوطیه باشدوازقبل دام چیده شده باشد.مگردربرنامه رضارشیدپور آن روحانی که به رحمت خدارفته داستان توطیه رژیم قبلی که برای دوتن روحانی مشهوردام گسترده بودندراتعریف نکرد.پس این وسوسه می تواندبرای همه اتفاق بیفت چه مکلا وشورای شهری وچه روحانی ومتدین.فقط درصدور رای انصاف وخدافراموش نشود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل