بازدید 48937

جوابیه وزارت علوم به خبر «تابناک»

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصمم است در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید از همه ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی آموزش عالی کشور و بویژه ارتقای کیفی آموزش‌های مهارتی استفاده کند و اجرای این سیاست‌ها تا نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 10 September 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد

پیرو درج خبری با عنوان «کسی برای رییس جمهور تره هم خورد نکرد»، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جوابیه‌ای ارسال کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.
 
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای علیرضا عبداللهی نژاد، مدیر کل روابط عمومی این وزارت خانه رسیده بدین شرح است:

۱- روسای دانشگاه‌ها در چارچوب یک فرایند قانونی به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی از میان استادان متعهد و دارای سوابق ارزشمند علمی و اجرایی انتخاب و منصوب می‌شوند. در انتصاب رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز همین فرایند قانونی انجام شده است.

۲- دستور اولیه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس گزارش تقدیم شده به ایشان صادر گردیده است. لیکن پس از اطلاع دقیق ایشان از موضوع و دستور ایشان به بازرسی ویژه ریاست محترم جمهوری برای بررسی دقیق گزارش اولیه، هیات بازرسی ویژه ریاست محترم جمهوری بررسی همه جانبه‌ای از اقدامات انجام شده در این دانشگاه و موارد مطرح شده در گزارش اولیه انجام داده و گزارش جامعی که نشان دهنده اقدامات صحیح دانشگاه، در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، برنامه‌های وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید است به ریاست محترم جمهوری تقدیم نموده است. ایشان نیز به دنبال گزارش بازرسی ویژه ریاست جمهوری برای تداوم اقدامات پیش گفته تاکید فرمودند.

۳- برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه جامع علمی کاربردی که در راستای طرح آمایش آموزش عالی و به منظور تقویت این دانشگاه، واگذاری آموزش‌های مهارتی به بخش‌های غیر دولتی و ارتقاء کیفی آموزش‌های علمی کاربردی می‌باشد، مورد تایید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری بوده و انجام این اقدامات توسط تیم مدیریتی دانشگاه مزبور مطالبه جدی وزیر محترم وزارت عتف می‌باشد.

۴- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصمم است در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید از همه ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی آموزش عالی کشور و بویژه ارتقای کیفی آموزش‌های مهارتی استفاده کند و اجرای این سیاست‌ها تا نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر