بازدید 180803
۷

پاسخ بانک شهر به مخاطب تابناک

کد خبر: ۸۳۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 09 September 2018

با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

به نام خدا
اینجانب یکی از مشتریان بانک شهر می باشم. همینطور که میدانیم بر اساس قوانین بانکی قرار شده که مبلغ 100000ریال بابت آبونمان سالیانه از حساب مشتریان کسر گردد ولی این جانب متوجه تناقضی در این قضیه شده ام. برای نمونه در تاریخ 16/07/96 از حساب بنده مبلغ 10000تومان بابت آبونمان کسر گردید که با توجه به لفظ سالیانه منطقا باید در همان تاریخ پیامک کسر آبونمان سال 97 ارسال می شد ولی جای بسی تعجب است که این پیامک با شتاب و شوق وصف ناشدنی سه ماه زودتر یعنی در تاریخ 27/04/97 به بنده رسید و این در واقع نوعی کلاه برداری محسوب می شود که به اسم ابونمان سالیانه ولی در واقع 9 ماهه است. پس در واقع این آبونمان سالیانه نیست و 9 ماهه است. گویا این 9 ماهه ها آبستن اتفاقات جالب و در جهت منافع بانک از جیب و حساب مشتریان است.

پاسخ:
 
باسلام و احترام
بازگشت به نامه ارسالی مخاطب تابناک در خصوص کسر هزینه آبونمان سالیانه سرویس پیامک از حساب مشتریان بانک شهر، به اطلاع می رساند مبلغ کسر شده بابت هزینه ارسال پیامک در سال 96 مربوط به بازه 96/1/1 الی 96/12/29 می باشد و مبلغ کسر شده در سال97 مربوط به بازه زمانی 97/1/1 الی 97/12/29 می باشد. لذا تاریخ برداشت از حساب مشتری ملاک شروع بازه یک ساله نبوده و بابت پوشش خدمات ارسال پیامک در همان سال می باشد. لازم به ذکر است طبق قوانین بانک مرکزی هزینه ارائه برخی از خدمات بانکی بر عهده خود مشتریان می باشد. خواهشمند است نسبت به درج پاسخ از سوی بانک شهر، اقدام لازم مبذول فرمایید.
 
حمیدرضا عظیمی
مدیر مراکز ارتباطات و روابط عمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
این کار در بقیه بانکها هم انجام میشود. از بنک ملی کارت بانکی داشتم .نهایت بعد از 4 ماه از فعال کردن پیامک بانکی اس ام اس 10 هزار تومنی اومد و بعد از چند روز پیامک ها حذف گردید .اینکار در بانک پاسارگاد هم به همین روال بود. ظاهرا بانکها زمان تعریف شده ای دارند مثلا هر سال مرداد ماه این پیامک به همه ارسال میشود وربطی به زمان اولیه فعال سازی ندارد
اینا سه ماه زودتر از موعد پیامک میزنن
سال بعد میگنن ببینین از تاریخی که قبلا براتون پیامک اومده یکسال میگذره بنابراین دوباره در همون تاریخ پیامک برداشت میکنن (اگه باز سه ماه زودتر مبلغ رو برداشت نکنن)
ملت شریف و شهید پرور ایران از بس از مار خورده دیگه افعی شده فقط دندوناشو کشیدن فعلا نمیتونه نیش بزنه
برای همینه که اینهمه با زندگی ملت بازی میشه
اونایی که بهشت رو به ما تعارف میکنن خودشون هیچ اعتقادی بهش ندارن
زنده باد .........
بنده از پاسخ بی سر و ته بانک شهر سر در نیاوردم. همین برنامه در مورد اینجانب نیز شده است. باید قبل از اقدام این گونه موارد با توجه به دسترسی اکثر مشتریان اطلاع رسانی قبل از برداشت به مشتر یصورت پذیرد.
یک خواننده سایت وزین تابناک و مشتری چند ساله بانک شهر
ایامیشه اس ام اس بانک برای دونفرفعال بشه بیاد؟
با سلام بانک شهر مبلغ رو کم میکنه پیامک رو هم نمی فرسته
با سلام
بانک شهر کلا بانک خوبی نیست
وام بهت می ده سه برابر ازت می گیره مثلا ما در یک کشور کاملا اسلامی با قوانین اسلامی داریم زندگی می کنیم چرا بانک باید اینقدر سود بگیرد؟ چرا هیچ عکس العملی نشان داده نمی شود ؟
یکی که اسفند ماه حساب میکنه باید ابونماه یکسالو بده؟
چقدر منطقی
دزدتر از این بانکها وجود نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل