بازدید 9330

قطع همکاری مدیررسانه خوشنام ایرانی با تیم ملی!

کد خبر: ۸۳۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 04 September 2018

«قدردانی فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی از محسن معتمدکیا» این تیتر خبری است که برای جدایی مدیررسانه ایرانی از تیم ملی تحت هدایت کی روش مطرح شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که معتمدکیا در اولین روز تمرین تیم ملی کنار کی روش نشسته بود و در اردو حضور داشت، بعد از گفت وگوی دیشب مرد پرتغالی با فردوسی پور، از این تیم جدا شد. فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی از خدمات محسن معتمدکیا در تیم ملی قدردانی کردند. 

حسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران موقتا همکاری خود را با این تیم قطع کرده است. او یکی از محجوب ترین خبرنگاران ورزشی فعال در فوتبال ایران بود که رابطه بسیار خوبی با همه سردبیران و خبرنگاران و عکاسان این حوزه داشت و طی مدت فعالیت اش بسیار تلاش گر نشان داد و جدایی ناگهانی او نشان می دهد تیم ملی در مسیر نزدیک تر شدن ارتباط با رسانه ها و مردم پیش نمی رود. در همین رابطه سایت فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و تیم ملی کاملا دلایل خصوصی و حرفه‌ای مطرح شده توسط آقای محسن معتمدکیا را درک کرده و بدین جهت با ترخیص موقت ایشان در زمینه خدماتی که به تیم ملی به عنوان مسئول رسانه‌ای ارائه می‌کردند، موافقت می‌کند. فدراسیون فوتبال و تمامی اعضا و بازیکنان تیم ملی ضمن تشکر و قدردانی به خاطر خدمات شایسته ایشان در سال‌های اخیر، برای او بهترین آرزوها را برای موفقیت در زندگی خصوصی و حرفه‌ای دارد.

قطع همکاری مدیررسانه خوشنام ایرانی با تیم ملی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی