بازدید 5331

استیضاح وزرا دستمایه کاسبی قرار نگیرد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از حق نظارت خود در پیشبرد آرمان های انقلاب استفاده کنند، گفت: برخی از استیضاح وزرا بدنبال کاسبی و منافع شخصی هستند که حرکتی ناشایست است.
کد خبر: ۸۳۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 02 September 2018

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از حق نظارت خود در پیشبرد آرمان های انقلاب استفاده کنند، گفت: برخی از استیضاح وزرا بدنبال کاسبی و منافع شخصی هستند که حرکتی ناشایست است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدرضا تقوی روز یکشنبه در آیین دیدار با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه آیت الله مدرس به عنوان معلم نمایندگان مجلس مطرح است، اظهار داشت: نمایندگان باید زندگی نامه این شهید را بخوانند تا بتوانند در تمام امور حق نظارت خود را به خوبی ادا کنند.

وی افزود: استیضاح وزرا یکی از حقوق نمایندگان در نظارت آنان به عنوان نماینده مردم در امور نظام است اما مشاهده می شود که برخی از این فرصت بدنبال آن هستند تا امتیازاتی را برای طرفداران خود در سازمان ها از جمله پست های مدیریتی و سهمیه استخدامی اخذ کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: اینگونه رفتارها که از سوی برخی نمایندگان مشاهده می شود به هیچ وجه مورد تایید نظام و قانون نیست بلکه در تمام امور شایسته سالاری و لایق بودن بر هر چیزی ارجح است.

آیت الله تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون طبق برنامه های وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد کشاورزی کشور از سنت به سمت مدرنیته در حال حرکت است.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود بین یک تا دو دهه آینده اقتصاد کشاورزی ایران به صنعتی برتر در جهان تبدیل شود و برای این کار استفاده از تمام توان کارشناسی کارکنان جهاد و پژوهشگران ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی به عینه جهاد در راه خدا بوده و لازم است این مدیریت و فرهنگ جهادی در بین تمامی نهادها توسعه یابد.

حجت الاسلام علی دوستی نژاد گفت: آنچه که هم اکنون در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل تابعه در کردستان حاکم است همدلی و صادق بودن است.

وی اضافه کرد: کردستان در سال جاری رتبه دوم خرید گندم در کشور را کسب کرد و حدود یک میلیون و 50 هزار تن غیر از مصارف کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به منظور حضور در شورای زکات و جشنواره خرامان جشن شکستن رکورد تولید بیش از یک میلیون تنی گندم و کسب رتبه دوم کشوری در خرید تضمینی گندم به استان کردستان سفر کرده است.

استان کردستان یک میلیون و 220 هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل 896 هزار و 235 هکتار اراضی دیم معادل 88 درصد و 121 هزار هکتار اراضی آبی معادل 12 درصد دارد.

تولید سالانه محصولات کشاورزی کردستان نزدیک به 2 میلیون تن است که بیش از یک میلیون و 600 هزار تن آن شامل انواع محصولات زراعی و بقیه باغی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها