بازدید 4970
گزارش

موج دوم فشار چندرسانه به شفر برای دستیاری مجیدی دراستقلال

فرهاد مدرک A گرفته و روی سکوها هم بیش از اندازه محبوب است اما تصمیم و حق انتخاب با شفر خواهد بود. همین موج یکبار برای وارد کردن علی کریمی به پرسپولیس هم توسط چند رسانه متمایل به قرمزها وارد شده بود اما برانکو به رغم دوستی با جادوگر زیر بار پذیرش دستیاری او در تیمش نرفت.
کد خبر: ۸۲۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 01 September 2018

با منتفی شدن حضور جیری ساناک در استقلال سرمربی، فشار رسانه ای بر سر متقاعد کردن شفر برای پذیرش دستیاری فرهاد مجیدی در این باشگاه شدت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جیری ساناک فصل قبل دستیار اول شفر بود و نقش مهمی در آنالیز حریفان استقلال و البته طراحی تمرین آبی ها داشت. ساناک اما به دلیل آنچه بیماری و البته مشکلات خانوادگی خوانده می شود از حضور در استقلال عذرخواهی کرده است و این موضوعی است که سرمربی آبی ها هم امروز در صفحه اینستاگرام خود به آن اشاره کرد و اعلام کرد به زودی نفری که قرار است جانشین او شود را معرفی کند: همچنین جری ساناک دیگر کنار ما نخواهد بود، باید را می گفتم و ضمن آرزوی موفقیت برای او اعلام می کردم که کار ما با وی تمام شده اما در آینده نزدیک خواهم گفت که چه کسی به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد.

موج دوم فشار چندرسانه به شفر برای دستیاری مجیدی دراستقلال

اما سوالی که بعد از حرف های شفر به وجود می آید این است که عضو جدید کادرفنی استقلال ایرانی خواهد بود یا خارجی؟ شفر برای فصل جدید نسبت به فصل گذشته آندریاس فلیپ را به عنوان یک مربی بدنساز به کادرفنی تیمش اضافه کرده است و طبیعی است که به دلیل نوسانات بازار ارز به احتمال فراوان باشگاه استقلال شفر را مجاب می کنند که از دستیار ایرانی در کادرفنی خود استفاده کند.

در این میان به نظر می رسد فرهاد مجیدی سه سال پس از وداعش با فوتبال حرفه ای، بهترین و محبوب ترین گزینه برای حضور روی نیمکت استقلال باشد، کسی که به دلیل محبوبیت بالا بین هواداران استقلال می تواند در شرایط فعلی باعث اتحاد بین هواداران این تیم شود و همچنین به تازگی مدرک A مربیگری خود در آسیا را دریافت کرده است اما همه اینها باعث نمی شود که فراموش کنیم انتخاب دستیاران حق اولیه و حرفه ای یک سرمربی است. همین موج یکبار برای وارد کردن علی کریمی به پرسپولیس هم توسط چند رسانه متمایل به قرمزها وارد شده بود اما برانکو به رغم دوستی با جادوگر زیر بار پذیرش دستیاری او در تیمش نرفت.

شفر پیش از این یک بار بطور علنی  با حضور مجیدی روی نیمکت استقلال مخالفت کرده است و چند بار هم بطور ضمنی از پذیرش مجیدی سرباز زده و مشخص نیست چرا حاضر نشده مجیدی را وارد کادر خودش بکند. ولی رسانه های پرتعداد حامی مجیدی دست بردار نیستند و اکنون زمان مناسبی بدست اورده اند که بار دیگر موج تازه ای از فشار را در روزهایی که استقلال باخته و شرایط مناسبی ندارد، به پیرمرد آلمانی تحمیل کنند. آنها معتقدند این بار دلیلی برای مخالفت با حضور فرهاد وجود ندارد ! و مجیدی می تواند به سرمربی آبی ها در راه بهبود نتایج کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار