بازدید 2890

بسته شدن امنیتی چند مدرسه در سان فرانسیسکو

کد خبر: ۸۲۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴ 31 August 2018

به دنبال انتشار خبری مبنی بر حضور یک فرد تیرانداز در دبیرستان «بالبوا» در سان فرانسیسکو، پلیس آمریکا ضمن حضور در این مدرسه، دستور بسته شدن چند مدرسه همجوار را داده است.

به گزارش فارس، رسانه‌ها در دو خبر مجزا از حضور یک فرد مسلح در دبیرستانی در شهر سان فرانسیسکو در آمریکا از یک سو و همچنین تیراندازی در یک مرکز خرید در تورنتو کانادا خبر داده‌اند.

در خبر اولی که برخی رسانه‌های غربی بامداد جمعه به وقت تهران مخابره کردند، خبری فوری و کوتاه از تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر «تورنتو» در کانادا مخابره شد؛ خبری که تا لحظه تنظیم این خبر (00:27 بامداد) جزئیات بیشتری از آن مخابره نشده است.

تقریبا همزمان با این خبر، از آمریکا و شهر سان فرانسیسکو خبری مبنی بر حضور یک «فرد تیرانداز» در دبیرستان «بالبوا» مخابره شد.

بنا بر گزارش برخی رسانه‌های محلی در آمریکا، نیروهای پلیس بعد از اطلاع از حضور این فرد تیرانداز، در مدرسه حضور یافته‌اند و برای حفظ تدابیر امنیتی، چند مدرسه در این شهر را تعطیل کردند.

هنوز گزارشی درباره تلفات احتمالی ناشی از حضور فرد تیرانداز در دبیرستان بالبوا مخابره نشده و مسئولان این دبیرستان هم در توئیتی کوتاه اعلام کردند که حال دانش آموزان خوب است.

پلیس سان فرانسیسکو با گذشت دقایقی بعد از انتشار خبرهای اولیه درباره حضور فرد تیرانداز در دبیرستان مذکور اعلام کرد، دو نفر را بازداشت کرده و یک اسلحه هم پیدا شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار