سوت؛

درگیری و دعوا در بازی هندبال ایران - عربستان

کد خبر: ۸۲۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 26 August 2018
تعداد بازدید : 29689
بازدید 44129
۶
تیم ملی هندبال ایران با پیروزی 30 بر 23 مقابل عربستان، عنوان پنجم بازیهای آسیایی اندونزی را کسب کرد. تیم ملی هندبال ایران در سه دوره گذشته بازی های آسیایی 2014، 2010 و 2006 به مقام های چهارمی، دومی و سومی رسیده بود. در جریان این بازی، هندبالیست سعودی در رفتاری غیرورزشی و غیراخلاقی با ورزشکاران ایرانی درگیر شد. این لحظات در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
در حاليكه 3 ثانيه به پايان بازي مونده بود و ايران با 7 گل اختلاف داشت بازي رو ميبرد بنظر مياد بازيكن ايران به عمد توپ رو به صورت دروازه بان عربستان زد . يك كار غير اخلاقي .
خاک برسر بی غیرت این بازیکن ایرانی عربستانی بهش حمله کردن دستاشو به نشانه تسلیم بالا برده جای پیام صادقیان و شجاع بقیه پرسپولیسی ها خالی که توی اینطور مواقع دهن اینا رو سرویس می کنن
خوب فدات شم از عمد توپ رو کوبیده تو صورتش. اگه میخواین توجیه کنید که ناخواسته بوده خوب عصبانیت بخاطر این حوادث هم ناخواسته هستش. اینقدر بخاطر تعصب سیاسی جانبدارانه نگاه کنید.
واکنش مامورین خیلی جالب بود...
دمتتون گرم . جلوی اینا کم نیارید
خدا لعنت کنه اون بیشعورهای بی عقل و شعبون استخونی رو که بیخود و بیجهت به سفارت عربستان وحشیانه حمله کردند و این نفرت رو توی ذهن اعرابی که تا اسم ایران می اومد تا کم خم میشدند ایجاد کردند. ، حالا ببین چه جوری با خفت با ما برخورد میکنند .