بازدید 13029

سبک کاراته گوجوریو اوکیناوایی IOGKF فعالیت های رسمی خود را آغاز نمود

نخستین استاژ فنی کاراته گوجوریو اوکیناوایی IOGKF به ریاست سنسی هادی اسماعیل نژاد در سالن بافت آزادی برگزار شد
کد خبر: ۸۲۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 25 August 2018

پس از اخذ مجوزهای لازم از فدراسیون کاراته نخستین استاژ فنی سبک کاراته گوجوریو اوکیناوایی IOGKF در سالن بافت آزادی تهران برگزار گردید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون جهانی کاراته گوجوریو اوکیناوایی IOGKF به رهبری استاد بزرگ موریو هیگااونا و ریاست تتسوجی ناکامورا پس از بیش از نیم قرن فعالیت موثر در سرتاسر جهان برای نخستین بار نماینده خود را در ایران معرفی نمود؛ شیهان فرشاد زین ساز فندقی رییس سنتروم بوبیشی هلند به عنوان تنها نماینده ی فدراسیون جهانی IOGKF معرفی و ایشان نیز سنسی هادی اسماعیل نژاد را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در ایران منصوب نمودند.

سبک کاراته گوجوریو اوکیناوایی IOGKF فعالیت های رسمی خود را آغاز نمود

سبک کاراته گوجوریو اوکیناوایی به ریاست سنسی هادی اسماعیل نژاد، طی مجوز شماره ۲۶۵/۲۴/۳۲۰۴ مورخه ۹۷/۵/۱۴ از فدراسیون کاراته ج.ا.ایران فعالیت های رسمی خود را آغاز نمود.

نخستین استاژ فنی کاراته گوجوریو اوکیناوایی IOGKF با عنوان《تمرینات اختصاصی کاراته اوکیناوایی و رازهای شگرف آن در تاریخ ۹۷/۵/۲۲ توسط شیهان فرشاد زین ساز در سالن رزمی بافت آزادی و با حضور رییس سبک سنسی هادی اسماعیل نژاد برگزار گردید.
در این استاژ بیش از صد نفر از اساتید کاراته حضور داشتند و شیهان زین ساز ضمن معرفی سنسی اسماعیل نژاد به عنوان تنها نماینده خود در ایران به تمرینات اختصاصی کاراته اوکیناوایی پرداختند.

از چهره های شاخص در این استاژ می توان به: شیهان سید وهاب میرصالحی، شیهان علی موثق، شیهان علی انوری، شیهان محمد داووی، شیهان نجابتی، سنسی امین توکلی و دیگر اساتید محترم حاضر در این استاژ اشاره نمود.

در پایان ضمن قدردانی از اساتید ارجمند حاضر در این استاژ به شرکت کنندگان، گواهینامه شرکت در این استاژ با امضاء عطایی رییس هیئت کاراته استان تهران، شیهان زین ساز فندقی نماینده رسمی فدراسیون جهانی IOGKF و استاد هادی اسماعیل نژاد رییس سبک در ایران داده شد.

سبک کاراته گوجوریو اوکیناوایی IOGKF فعالیت های رسمی خود را آغاز نمود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس