بازدید 3099
۱

شکست رضا اطری دریکقدمی فینال به حریف مغول

کد خبر: ۸۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 19 August 2018

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دیدار نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برابر حریف خود از مغولستان اینبار نیز با نمایشی ضعیف شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد تا برای کسب مدال برنز به روی تشک برود.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که در جاکارتا پایتخت اندونزی در حال برگزاری است،رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

اطری پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل نماینده کشور نپال در یک مبارزه آسان در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ده بر صفر پیروز شد.اطری در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند رفت و در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۹ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. پیش از این حسن یزدانی در وزن ۸۶ و علیرضا کریمیدر وزن ۹۷ کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

مصطفی حسین‌خانی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم در سومین مبارزه برابر بکزاد عبدالرحمان‌اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان به روی تشک رفت و در حالیکه تا ۲۵ ثانیه مانده به پایان مبارزه ۲ بر ۲ از حریف پیش بود با زیرگیری حریف مواجه شد و در خاک حریف نشست تا ۴ بر ۲ این مبارزه را واگذار کند.مهران نصیری نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم پس از شکست مقابل حریف چینی در مبارزه نخست از دور رقابت‌ها کنار رفت. پرویز هادی در سنگین وزن آخرین آزادکار ایران در این رقابت‌هاست که فردا(دوشنبه)به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

رضا اطری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حریف مغول شایسته تر از اطری کشتی گرفت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار