بازدید 3741

اعتبار وام ازدواج دانشجویی

کد خبر: ۸۲۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 15 August 2018

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در سال گذشته در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و حمایت از ازدواج دانشجویی ۱۱.۶ میلیارد تومان وام به بیش از ۵ هزار نفر پرداخت شد.

به گزارش مهر، ذوالفقار یزدان مهر با اشاره به برخی از مهمترین برنامه های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در دوسال اخیر به منظور افزایش اثر بخشی وام های دانشجویی و رفع نیازهای دانشجویان، مبالغ وام های دانشجویی از ۲۵ تا ۵۰۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بیش از ۴۱۷ میلیارد تومان، انواع وام به دانشجویان پرداخت کرده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآورشد: صندوق رفاه دانشجویان درسال ۹۶ به ۱۰۰ درصد متقاضیان وام های دانشجویی به غیر از شهریه، تسهیلات پرداخت کرده است.

وی افزود: مبلغ ۱.۷ میلیارد تومان وام تغذیه، به تعداد ۱۰ هزار و ۱۷۳ نفر در سه ماهه اول سال ۹۷ پرداخت شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآورشد: همچنین درسال ۹۶ مبلغ ۳.۲ میلیارد تومان به تعداد ۳ هزار و ۵۲۶ نفر در قالب وام عتبات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و حمایت از ازدواج دانشجویی ۱۱.۶ میلیارد تومان به تعداد ۵ هزار و ۸۴۳ نفر در قالب وام ازدواج پرداخت شد.

یزدان مهر ادامه داد: افتتاح اولین جاده تندرستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان، اجرای طرح ارتقای سراهای دانشجویی سطوح ۳ و ۴ با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در تابستان ۹۷ و اجرای طرح ارتقای آشپرخانه ها و تجهیزات آنها در دانشگاه های سطح ۳ با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در تابستان ۹۷ از دیگر برنامه هایی بود که اجرا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل