بازدید 3179
ازسوی مدیر سابق شهرداری مطرح شد؛

تکرارآمار4درصدی‌قالیباف‌علیه‌روحانی‌توسط‌مشاورتاج!

به نظر می رسد استفاده از رقم دقیق 4درصد(!) برای تعداد اخلالگران ورزشگاه های فوتبال توسط مشاور فدراسیون فوتبال چندان اتفاقی نبوده و با توجه به سابقه حضور این مدیر در شهرداری دوران قالیباف حامل پیام های ویژه ای باشد.
کد خبر: ۸۲۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 12 August 2018

غلامحسین زمان‌آبادی مشاور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، درباره برگزاری نشست روز گذشته با دبیرکل فدراسیون، نمایندگان ویژه و مسئولان کانون هواداران استقلال و پرسپولیس و جمعیت حامیان هوادار فوتبال در سازمان لیگ اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات خوبی در این چند روز اخیر رخ نداده و همه از این بابت ناراحتیم اما واقعیتی که در این بین نباید از آن غافل ماند این است که تا وقتی که ما کار را به مردم واگذار نکنیم، این رویه تلخ تکرار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مشاور فدراسیون فوتبال با اشاره به آمار چهاردرصدی متخلفان (یادآور شعار قالیباف در رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری با حسن روحانی) گفت: من اصلا قبول ندارم که همه تماشاگران بی‌نظمی و بی‌اخلاقی کردند بلکه صراحتا اعلام می‌کنم 96 درصد تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها برای تماشای فوتبال و حمایت از تیم مورد علاقه خود به ورزشگاه می‌آیند تنها 4درصد از مجموع تماشاگران فوتبال هستند که با حرکات افراطی به ورزشگاه می آیند و این مشکلات را به وجود می‌آورند.

Related image

وی درباره اینکه یکسری افراد غیرفوتبالی برای برهم زدن نظم عمومی وارد ورزشگاه می‌شوند گفت: ما باید به صورت ریشه‌ای با این پدیده شوم برخورد کنیم و به اعتقاد من تا زمانی که مردم نخواهند این مشکل حل نمی‌شود. تا مادامی که مردم یا همان 96 درصد اراده‌ای برای مقابله با این افراد نداشته باشند هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد چون فوتبال متعلق به تماشاگران است و حجم عظیمی از مردمی که به ورزشگاهها می‌آیند برای حمایت از تیم مورد علاقه خود به ورزشگاه می‌آیند و به دنبال جار و جنجال نیستند.

به نظر می رسد استفاده از رقم دقیق 4درصد(!) برای میزان اخلالگران ورزشگاه های فوتبال توسط مشاور فدراسیون فوتبال چندان اتفاقی نبوده و با توجه به سابقه حضور این مدیر در شهرداری دوران قالیباف حامل پیام های ویژه ای باشد. شعار موسوم به مقابله با «چهار درصدی ها» به یکی از اصلی ترین شعارهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران در رقابت های انتخاباتی سال گذشته با حسن روحانی تبدیل شده بود.

زمان آبادی عنوان کرد: ما نمی توانیم برای هر تماشاگر یک مامور پلیس استخدام کنیم که آن فرد بد اخلاقی نکند، توهین نکند، سنگ پرتاب نکند، بلکه باید فرهنگ‌سازی کنیم که این رفتارها را کسی انجام ندهد و اگر کسی هم خواست این کار را انجام دهد بقیه با او برخورد کنند و اجازه ندهند جو ورزشگاه ملتهب شود. برای حل مشکل افراطی‌گری در فوتبال ایران ابتدا باید فرهنگ درست شود نه این که بخشنامه صادر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار