بازدید 24939
۳

با قیمت‌های روآ آشنا شوید

کد خبر: ۸۲۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 12 August 2018

روآ از زمان توقف خط تولیدش در سال 1390 تا این لحظه، دیگر جزو خودروهای کمیاب به حساب می‌آید. با این حال در سایت دیوار، فروش روآ در قیمت‌های مختلف که عمدتا کمتر از 16 میلیون تومان است، آگهی‌های زیادی دارد و این موضوع نشان می‌دهد روآ، به رغم همه حرف و حدیث‌ها همچنان جزو خودروهای پرفروش بازار است. به ویژه برای کسانی که به دنبال کار با ماشین هستند یا تازه‌واردهایی که نمی‌خواهند برای اولین وسیله نقلیه‌شان خرج زیادی کنند. روآ حتی برای کسانی که در فکر خرید خودروی دوم هستند، گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد.

به گزارش تابناک، پژو روآ، از محصولات ایران خودرو و بهینه شده آردی از ارزان‌ترین ماشین‌های موجود در بازار است. به عقیده کارشناسان خودرو، روآ از نظر ایمنی و هزینه نگهداری در سطح قابل قبولی قرار دارد. قطعات آن هنوز در بازار خرید و فروش می‌شود و تقریبا تمامی تعمیرکاران زیر و بم این خودرو را می‌شناسند. روآ تا اندازه‌ای وامدار پیکان و پیکان هم که دیگر معرف حضور همه است. خودرو قابل اطمینانی که سخت خراب می‌شد و سرنشینانش را اغلب تا مقصد می‌رساند. همانطور که گفته شد، در سایت دیوار روآ هنوز خرید و فروش می‌شود.

در این سایت فروش روآ تا 10 میلیون تومان نزدیک به 20 الی 30 آگهی دارد. به عنوان مثال خودروی روآ تولید سال 1385 با 146 هزار کیلومتر کارکرد 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. به گفته فروشنده این خودرو دو لک رنگ دارد اما معاینه‌های فنی‌ آن کامل است و از درون کابین آن صدایی به گوش نمی‌رسد. برخی از خودروهای روآ، به خصوص قبل از تولید روآ سال، به دلیل عدم هماهنگی گیربکس و بدنه، صداهایی از خود تولید می‌کرد که البته با مراجعه به تعمیرگاه این مشکل قابل حل بود. بعد از طراحی روآ سال این مشکل به صورت کامل حل شد.

از آنجایی که سایت دیوار امکان خرید و فروش بدون واسطه را فراهم می‌کند، می‌توان در این سایت مواردی را یافت که کمتر از قیمت بازار به فروش می‌رسند. مثلا در آگهی قبلی روآ مدل سال 1385 به قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان آگهی شده بود. در حالی که در آگهی دیگری، روآ خاکستری مدل سال 1387 با 147 هزار کیلومتر کارکرد به همین قیمت به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید به دلیل مهاجرت آن را 2 میلیون تومان زیر قیمت به حراج گذاشته است.

با قیمتی بیشتر از 10 میلیون تومان، می‌توانید به روآ سال فکر کنید که در سایت دیوار حدود 40 آگهی از آن موجود است. در این سایت فروش روآ سال مدل سال 1389 با 200 هزار کیلومتر کارکرد 12 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین با پولی حدود 15 میلیون تومان می‌توانید یک خودروی روآ تولید سال 1388 و دوگانه‌سوز خریداری کنید. امکانات این وسیله نقلیه عبارت است از:« بیمه تا سال 1398، شیشه‌های دودی و درجه 1، لاستیک‌های جلو دو ماه است که تعویض شده‌اند، تا یک سال دارای معاینه فنی و تا سه سال دارای معاینه تست گاز، کولر عالی، چراغ زنون، روکش‌های صندلی کاملا نو، باطری اتمی 74 آمپر نو.»

در آگهی دیگری فروش روآ دوگانه‌سوز در حد نو با 98 هزار کیلومتر کارکرد و تولید سال 1387 به همراه چهار حلقه رینگ و لاستیک نو، دزدگیر و ضبط بلوتوث‌دار به قیمت 14 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به ادعای فروشنده این خودرو سال‌ها در پارکینگ بوده و از آن استفاده زیادی نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
سلام نمیدونم ایران هرچی رو توقیف میکنه روا ماشین خوبی بود توقف کردند
سلام من چند ساله روا سال مدل ۸۸ دارم به خاطر اینکه فیلر آنها اتو مات است مکانیک توصیه میکند روغن ۱۰۴۰ استفاده شود در صورتی که من روغن سوپر بهران پیشتاز استفاده میکردم شما برای این خودرو چه روغنی رو پیشنهاد میکنید لطفا راهنمایی کنید
روآ ماشین بسیار خوبی بود و ایمنی خیلی خوبی داشت.پدرم‌ با روآ با یه کامیون تصادف کرد فقط لگنش شکست در حالی که اگه پراید و تیبا بود ممکن بود بمیره.جای تعجبه ایران خودرو این محصول اقتصادی رو که رقیب خوبی برا پراید و تیبا بود و‌کنار گذاشت.روآ ایراداتی هم داشت اما قابل چشم‌پوشی بودن و با توجه‌ به اینکه‌موتور پیکان با گازسوز کردن آسیب زیادی نمیبینه راحت میشد مصرفشو با سی ان جی جیران کرد کولر و فرمان هیدرولیک عالی بودن و جادار و ایمن هم بود.کاش تو این گرونی ها دوباره تولید میشد قطعا افراد زیادی ازش میخریدن.قشر فقیر و متوسط الان محکوم به خرید پراید و تیبا شدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر