بازدید 5893
۵
سوژه

ترکیب‌عجیب وتمام‌سیاسی‌هیات‌رییسه‌فدارسیون‌شنا!

این ترکیب عجیب و غریب و تمام سیاسی تعجب و حیرت جامعه ورزش را در پی داشته است و در میان این جمع حتی یک چهره پیشکسوت شنا دیده نمی شود که خود نمادی از دلیل عقب ماندگی این رشته پرمدال در ورزش ایران است.
کد خبر: ۸۲۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 12 August 2018

چندی پیش سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خبری اعلام کرد که سیدعلیرضا آوایی مقام عالی وزارت دادگستری، سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه، احمد دانیالی معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پیروز حناچی معاون شهرسازی شهرداری تهران به عنوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو منصوب شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، این ترکیب عجیب و غریب و تمام سیاسی تعجب و حیرت جامعه ورزش را در پی داشته است و در میان این جمع حتی یک چهره پیشکسوت شنا دیده نمی شود که خود نمادی از دلیل عقب ماندگی این رشته پرمدال در ورزش ایران است.

سؤالی که در همان ابتدا به ذهن می‌رسد این است که چرا ترکیب هیات رئیسه فدراسیون شنا تا این حد غیرورزشی (یا بهتر است بگوییم سیاسی) است. انتصاب اخیر که با معرفی از سوی فدراسیون و با حکم وزیر ورزش صورت گرفته، بر چه مبنایی انجام شده است؟ این افراد چه نسبتی با این ورزش دارند و قرار است چه سرویسی ارائه دهند؟

پیش از این، حضور افرادی با قدرت و تمکن مالی و اقتصادی از اولویت‌های اصلی حضور در هیات رئیسه‌ها بود؛ اما مبنای حضور این افراد چیست؟ آیا این فهرست به دلیل تمایلات سیاسی مسئولان فدراسیون شنا است؟ آیا آنها می‌خواهند با این کار به طیف‌های سیاسی ورود کنند؟ چرا درباره دلایل انتخاب چنین نفراتی توضیح داده نمی‌شود و اصولا فدراسیون شنا چه خواسته‌ای از این افراد دارد و آنها چگونه می‌توانند در این راه به این فدراسیون کمک کنند؟ قطعا شفاف‌سازی می‌تواند بسیاری از ابهامات را برطرف کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خ
عجب ترکیبی
این کاملا روشنه.اول شیرجه میرن بعد یه مقداری زیر ابی میرن بعد میان بالا شنا میکنن.این اقا یه عده ای را انتخاب کرده که متخصص قسمت زیر ابی هستند.
سؤال : حضور یان افراد در هیئت رئیسه فدراسیون شنا با چه مبنایی صورت گرفته است ؟
جواب : با همان مبنایی که شورای شهر شد ترکیبی از تعدادی کشتی گیر و وزنه بردار و ...
کلاً ما اینیم دیگه !
دورهمی بخور و ببر و حالشو ببر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار