بازدید 1249
۱

مشکل وام کسبه ساختمان پلاسکو حل شد

کد خبر: ۸۲۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 12 August 2018

در مصوبه ۳۰ شهریورماه ۹۶، قید بخش «مجتمع نور» موجب شده بود وام تنها به کسبه‌ای که در مجتمع نور مستقر شده‌اند تعلق بگیرد اما در جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع اجرایی پروژه ساختمان پلاسکو با دستور استاندار تهران مقرر شد وام ۳۰۰ میلیون تومانی به همه کسبه ساختمان پلاسکو تعلق بگیرد.

به گزارش ایسنا، جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع اجرایی پروژه ساختمان پلاسکو به ریاست محمدحسین مقیمی - استاندار تهران و با حضور عیسی فرهادی - فرماندار تهران،محسنی - شهردار منطقه ۱۲ تهران و جمعی از نمایندگان کسبه آسیب‌دیده حادثه ساختمان پلاسکو و نمایندگان بنیاد مستضعفان و بانک مرکزی در فرمانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه موضوع مصوبه دولت در خصوص ساختمان پلاسکو بررسی شد. استاندار تهران نیز با اشاره به مطالبات بانک‌ها گفت: بدهی‌های اهالی پلاسکو و جریمه و سود آن‌ها طبق این مصوبه باید استمهال شود و بانک‌ها در اجرای مصوبه دولت باید به سرعت اقدام کنند و در صورت عدم همکاری بانک‌ها در اجرای مصوبه دولت،با مدیران بانک‌ها برخورد قانونی می شود.

به گفته نمایندگان کسبه پلاسکو در این جلسه بسیاری از کسبه به دلیل دریافت نکردن وام قادر به راه اندازی مجدد کسب و کار خود نشدند.

نماینده اتاق اصناف نیز با بیان اینکه طبق مصوبه تنها کسانی از کسبه پلاسکو می توانند وام ۳۰۰ میلیونی را دریافت کنند که در مجتمع نور مستقرهستند.

استاندار تهران پس از شنیدن دغدغه و مشکلات نمایندگان کسبه پلاسکو بر حذف قید «مجتمع نور» برای اعطای وام به کسبه پلاسکو تاکید کرد.

در این جلسه با دستور استاندار تهران مقرر شد جلسات پیگیری احداث ساختمان جدید پلاسکو تا اجرای عملیاتی پروژه و ساخت ساختمان مرتب برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران همچنین در این جلسه شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد تا زمین مجاور ساختمان پلاسکو با اعلام موافقت بنیاد مستضعفان برای احداث یادواره شهدای آتشنشان در نظر گرفته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
البته پس از کاهش ارزش حداقل چهل در صدی قدرت خرید ان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان