بازدید 3320

دردسر پرچمداری یک خانم ایرانی در اندونزی

کد خبر: ۸۲۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 11 August 2018

برگزاری مسابقات تیراندازی در شهر پالمبانگ و دور از جاکارتا باعث شده تا دردسرهایی برای پرچمدار ایران در بازی های آسیایی به وجود بیاید.

به گزارش تابناک ورزشی، الهه احمدی بعد از مصدومیت کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 انتخاب شده، برنامه پیچیده ای بعد از رژه در مراسم افتتاحیه خواهد داشت. 27 مردادماه از ساعت 19 به وقت محلی مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا آغاز می شود؛ در حالی که مسابقات چند رشته از جمله تیراندازی در شهر دیگری به نام پالمبانگ برگزار خواهد شد.

در واقع ورزشکارانی که در پالمبانگ مسابقه می دهند، به خاطر بُعد مسافت امکان حضور در مراسم افتتاحیه را نخواهند داشت؛ اما در این میان یک استثنا هم وجود دارد. الهه احمدی، تیرانداز ایرانی به عنوان پرچمدار باید در افتتاحیه جلوی همه ورزشکاران رژه برود.

این بانوی تیرانداز ایرانی که تا آخرین ساعات شنبه شب درگیر مراسم افتتاحیه است، فردای این مراسم باید تمرین رسمی خود در بخش تفنگ 10 متر را انجام دهد و یکشنبه صبح نیز مسابقه اش را برگزار خواهد کرد.این برنامه فشرده الهه احمدی را کمی دچار درسر می کند؛ اما گویا هماهنگی های لازم برای رسیدن او به آخرین تمرین و مرحله قلق گیری و همچنین آماده بودنش در روز مسابقه انجام شده است.

بدرالملوک کهرنگی، نایب رئیس امور زنان فدراسیون تیراندازی در این باره گفته است: «پیش از اینکه احمدی به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شود، محمدیان معاون وزیر و مسئولان کمیته ملی المپیک موارد مرتبط با احمدی در خصوص این موضوع را از فدراسیون جویا شدند و تمامی این مسائل را با آنها در میان گذاشتیم و مسئولان شرایط را مد نظر قرار دادند. همچنین گوران ماکسیموویچ سرمربی کارکشته تیم ملی تفنگ ایران هم در جریان این امور قرار گرفت و ضمن موافقت با بحث پرچمداری احمدی اعلام کرد که مشکلی در این راستا وجود ندارد و فقط او باید عصر یک روز مانده به آغاز مسابقه در تمرین تیم حضور داشته باشد. با تمهیدات صورت گرفته این موضوع محقق خواهد شد و احمدی دقیقا در زمان مورد نظر مربی در محل اردو حضور پیدا خواهد کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار