بازدید 3049
۱

آغاز انتخاب رشته بر مبنای سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۲۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 11 August 2018

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی از دیشب فعال شده و انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی احتمالا از دوشنبه همین هفته آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز، امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره آخرین اخبار انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد، گفت: سامانه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی از دیشب فعال شده و در حال حاضر در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار دارد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سامانه انتخاب رشته شامل سه گزینه ی خرید دفترچه که از قبل وجود داشت و دیگری خرید کارت اعتباری به مبلغ 400 هزار ریال که داوطلبان باید هزینه ثبت نام را بپردازند و وارد سایت انتخاب رشته شده و رشته ها را انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: امسال برخلاف سال های گذشته پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی هم انجام می شود که داوطلبان در 20 رشته می توانند انتخاب کنند.

شاهانی در پایان متذکر شد: اولین سامانه انتخاب رشته بعدی که فعال می شود مربوط به انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی است که احتمالا تا دوشنبه همین هفته بالا می آید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امسال علاوه بر 30%صندلی های هر کد رشته ، با درصد های منفی در سهمیه مناطق هم گزینش میشن و بهترین رشته ها رو قبول میشن .
اون وقت منه بد بخت با زیست 62% فکر نکنم رشته مورد علاقم که 3 سال براش زحمت کشیدم رو قبول شم .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان