بازدید 2999

کلاهبرداری هشت میلیارد تومانی یک زن از ۸۰ نفر

کد خبر: ۸۲۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 11 August 2018

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زن کلاهبرداري که با وعده ارائه تسهیلات بانکی از شهروندان بیش از 80 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، خبر داد.

به گزارش قانون، علیرضا باقری گفت: در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر به پلیس آگاهی آن شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه مشخص شد، زن کلاهبرداري به نام «ش – الف» با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان کارمند بانک با اقدامات متقلبانه و وعده پرداخت تسهیلات بانکی کلان به شهروندان از آنان کلاهبرداری می کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران یادآور شد: ماموران با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه اين شخص را دستگیر کردند و او در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد.

باقری گفت: تاکنون 80 شاکی و مالباخته در این پرونده شناسایی شده‌اند که مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته از مالباختگان تاکنون 80 میلیارد ریال بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شد.

باقری با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرايم دارد، افزود: سهل انگاری و عدم رعایت قوانین و مقررات در انجام فعالیت اقتصادی از عوامل زمینه‌ساز کلاهبرداری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر