بازدید 6170

کمپین علیه پزشکانی که مالیات نمی‌دهند

به تازگی کمپینی علیه پزشکانی که مالیات نمی دهند در شبکه های اجتماعی به راه افتاده. این پزشکان معمولا در مطب خود کارتخوان ندارند و حق ویزیت را نقدی دریافت می کنند تا برآورد درآمد و مالیات از طریق بررسی واریزی بانکی مشخص نشود
کد خبر: ۸۲۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴ 11 August 2018

عصر ایران نوشت: به تازگی کمپینی علیه پزشکانی که مالیات نمی دهند در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است. این پزشکان معمولا در مطب خود کارتخوان ندارند و حق ویزیت را نقدی دریافت می کنند تا برآورد درآمد و مالیات از طریق بررسی واریزی بانکی مشخص نشود.


در این کمپین ها اسم پزشکانی که در مطب خود کارتخوان ندارند و هزینه ویزیت را نقدی می گیرند اعلام عمومی می‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۳
خیلی لازمه البته اگر مالیات را از مریض ها نگیرن!
مالیات بر اشرافی گری، تنها راه نجات اقتصاد ایران است
یه خاطره کوتاه هم من بگم. مادر مرحوم من در بیمارستان.... قم در بخش اورژانس بود. به توصیه پزشک ها باید به آی سی یو منتقل می شد. اولا که جای خالی در آی سی یو نبود با کلی سفارش و پارتی بازی جا پیدا شد بعد نوبت پول شد. گفتن چون بیمه اتون یه روز از تاریخش گذشته باید هزینه را نقد پرداخت کنید. بیمارستان خراب شده به اون عظمت کارتخوان نداشت!! بیا که لبوفروش کنار خیابان کارتخوان داره. با بدبختی تو اون شرایط روحی پولشون رو جور کردم. اما خیلی دیر شده بود. ...
صرافانی تا شب ها تا ساعت های اولیه روز منتظر تعطیلی مطب برخی از پزشکان تا در آمد روزانه آنها را به دلار تبدیل کنند.
پزشکان تافته جدا بافته در این کشور هستند درامدهای نجومی که دارند دستگاه کارت خوان که برای فرار از مالیات استفاده نمی کنند هر وقت عشقشان بکشد سر کار حاضر می شوند و هر قدر که عشقشان بکشد از مریض پول می گیرند.
بقول مشدعباس شمامثل اینکه مال این محل نیستی همشهری؟ پزشکانی که پردرآمد هستندکارتخوان هم دارند ولی پارتی کلفت دارنددرضمن خیلی ازمرحله پرتی برادر،درآمدپزشکان ویزیت اندک مطب نیست چون آن ویزیت ازخرج مطب خیلی بیشتر نیست ،درآمدواقعی ازاعمال جراحی خاصی است که پزشکان دریافت میکنند وحرف آخرآنکه پزشکانی که پردرآمدهستندازپزشکان معروف هستندو آنقدرمعروفندکه کسی کاری بکارشان نداردکارت خوان دارند ، سهام بیمارستانی دارند وپولهائی که میگیرندکلان وبابت اعمال جراحی وخارج ازچرخه عادیست وهمه جاهم آشنادارند ولی پزشکانی هستند که درآمدشان زیرخط فقراست ،آبرودارندواگر ذخیره اززمان کارقدیمشان نداشتند بادرآمدمطبشان هرگزقادربزندگی نبودند ولی مالیات میدهندبجای همان گردن کلفتهائی که مالیات کمتر میدهند درضمن کارت خوان چه ربطی به درآمدواداره مالیات دارد،مثل اینکه حیلی بقول قدیمیها ساده اید.
کاش برای دزدان وغارتگران بیت المال هم اینقدرجدیت داشتیدوکمپین تشکیل میدادملت همیشه درصحنه
البته اگر مالیات از پزشکان اخذ بشه عالیه و عدالت برقرار میشه .ولی مساله این هست که گیریم مالیات پزشکان هم اخذ شد ولی آیا تاثیری بر زندگی ما داره ؟!
مگر پزشکان هم مالیات میدهند مالیات که مربوط به طبقه بدبخت است !!!!!!!!
خوب مثلا قراره چیکارشون کنن؟ سیبیل آتشین براشون بکشن؟
شک نکنید اکثرشون هیچ واهمه ای از پخش شدن اسمشون ندارند.
مالیاتم باید حقوق بگیرا و کاسبا و مصرف کننده ها بدن. نه پزشکا و دلالا و بساز بفروشا
کاش یک کمپینی هم راه بیفته برای معرفی پزشکان زیر میزی بگیر - الان یک دکتر زایمان رفتیم برای زایمان خانم یک سکه بهار آزاذی زیر میزی میخواد.
سيستم دولتي و نظام پزشكي كه متأسفانه براي اين معضل كاري نكردند همه شان هم اين موضوع را مي دانند.
براي مطب دندانپزشكي از يك هفته قبل بايد روزانه دويست دويست تومان بگيرم تا بتوانم براي درمان دندان اقدام كنم.
علاوه بر اين موضوعزيرميزي هايي كه پزشكان مي گيرند هم بماند. حركت بسيار خوبي است. فقط اطلاعات بيشتري از نحوه اعلام اين پزشكان و حتي پزشكاني كه اقدام به زيرميزي گرفتن مي كنند هم بدهيد .
هر کسی که پروانه مطب دارد در اداره مالیات بلااستثنا پرونده خواهد داشت و ممیزیهای مالیاتی همه این موارد را رصد می کنند ا
سلام عالیه .برای سایر صنوف که مالیات نمی پردازند هم این کار را انجام دهید.اختلاس گران فراموش نشود.
ای کاش کمپین علیه اختلاص گران و مفسدان اقتصادی تشکیل میدادید نه پزشکی که در کشور بیشترین مالیات میدن کدوم شغل ۳۵درصد مالیات میده ضمن اینکه مالیات خدمات پزشکی در بیمارستان ها و درمانگاه از کارانه کم میشه فقط شاید بشه در مورد بیماران مراجعه کننده به مطب خصوصی بتوان تا حدودی کم و زیاد کرد
و اینکه واقعا کی تو این مملکت داره مالیات واقعی که فقط زورشون به پزشکا رسیده که هر چقدرم فرار مالیاتی کنن بازم بیشتر از بقیه دارن تو این کشور مالیات میدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس