بازدید 1015

شهادت امدادگر فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر توسط صهیونیستها

نظامیان صهیونیست یک نیروی امدادی فلسطینی را در تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان به شهادت رسانده و ده ها نفر دیگر را زخمی کردند.
کد خبر: ۸۲۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱ 11 August 2018

نظامیان صهیونیست یک نیروی امدادی فلسطینی را در تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان به شهادت رسانده و ده ها نفر دیگر را زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: عبدالله القططی از نیروهای امدادگر داوطلب بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

وی افزود: در حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطین ۸۴ نفر دیگر زخمی شدند که ۵ نفر از زخمی ها از نیروهای امدادی و یک نفر دیگر خبرنگار هستند.

شهروندان فلسطینی از فروردین ۹۷ در اعتراض به اقدامات و سیاست‌های آمریکا در قبال قدس و آرمان فلسطین از جمله معرفی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به این شهر دست به تظاهرات گسترده زده و با ارسال بادبادک‌های آتش زا به اطراف شهرک‌های صهیونیست نشین ده‌ها هکتار از زمین‌های زراعی صهیونیست‌ها را آتش زده ‌اند.

همچنین طی دو روز گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی بیش از ۱۵۰ پایگاه جنبش حماس را در نوار غزه بمباران کرده اند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز بیش از ۱۸۰ موشک و خمپاره به سمت اراضی اشغالی شلک کردند که بر اثر آن شماری از صهیونیست ها زخمی شده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان