بازدید 5756

شفر:یک خبرنگار باهوش باعث شداستقلال رااصلاح کنم

کد خبر: ۸۲۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 10 August 2018

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی به تاثیر یک خبرنگار در بهبود روند بازی استقلال اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از پیروزی پرگل مقابل توشاک و تراکتورسازی گفت: از دقیقه اول بازی را کنترل کردیم و فوتبال خوبی انجام دادیم. گل اولی که به ثمر رساندیم بعد از برخورد به پای بازیکن تراکتورسازی بود و طبیعی است که وقتی تیم را تحت فشار قرار می دهید، آنها اشتباه کنند. همه کارهایی که در تمرینات و جلسات آنالیز انجام داده بودیم و صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم تا درباره 3-5-2 چه کاری انجام دهیم، به زمین آوردیم و توانستیم برنده باشیم.

شفر افزود: دو گل به ثمر رساندیم که بعد از پرس تیم حریف بود. گل مرتضی تبریزی و گل فرشید اسماعیلی به این دلیل بود که ما ساماندهی خوبی در زمین داشتیم که بهتر از بازی با ذوب آهن و پیکان بود. تعریف و تبریک بزرگی برای تیم و همه بازیکنانم دارم. خیلی خوشحالم که بازیکنانم نظم و تاکتیکی که می خواستم را به زمین آوردم. این سومین دیدار ما با تیم جدیدی بود که در اختیار داریم. تراکتورسازی بازیکنان بسیار بزرگی در اختیار داشت اما مهم تر از همه چیز، روحیه و کار تیمی بود که ما به خوبی انجام دادیم. من وریا را تعویض کردم. او یک مقدار آسیب دیدگی داشت. اسماعیلی امروز خیلی خیلی خوب بازی کرد اما به دلیل بازی بعدی او را تعویض کردم و همچنین می خواستم نویمایر و گرو را در زمین تماشا کنم.

وی ادامه داد: روح الله باقری بازی به بازی بهتر می شود. امروز خیلی خوب جنگید و تلاش کرد و برای مدافعان حریف مزاحمت ایجاد کرد و همین موضوع باعث شد برای مدافعان حریف مشکل ایجاد شود. یکی از دلایل تعویض ها این بود که می خواستم بازیکنان جدید را در شرایط مسابقه ببینم. ما بازیکنان بسیار خوب و زیادی داریم. جام حذفی، لیگ قهرمانان و بازی های لیگ را در پیش داریم که مسابقات زیادی است و بازیکنان لازم است بعد از 60 دقیقه تعویض شوند. برای ما همه بازیکنان مهم هستند و تنها بازیکنان اصلی اهمیت ندارند. بازیکنانی مانند آذری، آقایی و دیگر جوانان نیز مهم هستند. یک مربی همیشه خوشحال می شود وقتی ببیند بازی قبلی تیم او خوب بازی نکرده اما با کارهایی که در تمرین و جلسات آنالیز انجام داده، تیم او بهتر می شود. ما بازی قبلی دو گل روی ضربات کرنر دریافت کردیم اما امروز هیچ فرصتی به حریف ندادیم.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: در بازی با ذوب اهن یک خبرنگار باهوش به من گفت که برای اولین بار 7 شوت داخل دروازه استقلال زده شد. ما در تمرین کار کردیم و بازیکنان خوب کار کردند و امروز دیدید که تنها یک شوت داخل چهار چوب ما بود. دیشب در اتاقم جلسه ای با مدافعان و هافبک ها داشتیم و به آنها گفتم که روی ضد حملات برابر ذوب آهن فضای زیادی به حریف دادیم و این خیلی خوب است که ما روی ان کار می کنیم و امروز خیلی خوب بودیم. من همیشه درباره تیم خودم مثبت صحبت می کنم و اعتقاد دارم باید بهتر و بهتر شویم اما هیچ وقت راضی نیستیم. باید بازی به بازی بهتر شویم و از سال گذشته بهتر بازی کنیم. نمی توانیم اکنون بگوییم 3 بر صفر برنده شدیم و کار ما تمام شده است و فردا باید تمرین کنیم و ریکاوری داریم و باید بازی به بازی بهتر شویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر