بازدید 2101

برانکو:بدون دفاع راست و چپ نتیجه بهترازمساوی نشد

کد خبر: ۸۲۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 10 August 2018
 

سرمربی تیم پرسپولیس که از شرایط بازی در اهواز حسابی گله مند بود، گفت: در دیدار مقابل استقلال خوزستان 10 بار به خاطر سنگ‌پرانی بازی متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در مورد شرایط مسابقه گفت: چیز نرمالی درباره بازی وجود ندارد که درباره ان حرف بزنیم. شرایط برای این بازی نرمال نبود. نیمه اول را بدون دفاع راست باز ی کردیم و در نیمه دوم بدون دفاع چپ بازی کردیم. ۱۰ بار بازی برای پرتاب سنگ متوقف شد اما داور فقط ۴ دقیقه وقت برای این بازی گرفت.

عصبانی نبودم، فقط به فکر برد بودم
برانکو درباره عصبانیتش هم اظهار داشت: من عصبانی نبودم. دوست داشتم بازی را ببریم و به بازیکنانم روحیه می دادم. البته در ۵۰ درجه هوا بازی کردن طبیعی نیست اما کاری نمی شود کرد.

برانکو تاکید کرد: ۱۴ روز دیگر در آبادان هم همین شرایط را داریم. ما در این شرایط هجومی بازی می کنیم. همیشه تیمی که در این هوا حمله می کند انرژی بیشتری نسبت به تیمی که دفاع می کند صرف می کند.

درباره تیم حریف حرفی ندارم
سرمربی پرسپولیس درباره استقلال خوزستان هم افزود: به آنها تبریک می گویم اما درباره تیم حریف حرف نمی زنم چرا که نگاهم به تیم خودم هست. وی در خصوص جو ورزشگاه هم افزود: من نمی دانم این داستان چیست. شما بهتر از من می دانید. گفتم که شرایط برای این بازی نرمال نبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار