بازدید 25314
بازتاب

خدادادعزیزی از سرمربیگری سپیدرود استعفا داد

به خدا خیلی خسته شدم و استعفای خودم را نوشتم و بعد از این بازی دیگر کار من با سپیدرود رشت تمام است. ر چنین شرایطی که این همه سختی و بی پولی را تحمل می کنیم، به خانواده من فحش و ناسزا می دهند.
کد خبر: ۸۲۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 10 August 2018

خداداد عزیزی که دیروز از مشکلات و دشواری های بی پولی تیم سپیدرود پرده برداشته بود، می گوید: واقعاً تیمی که پول هتل بازیکنانش را ندارد، برای چه در لیگ برتر حضور دارد؟

به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز و اتفاقات عجیب پیش از سفر به تبریز گفت: متأسفانه این اتفاقات بسیار نادر در دنیا، در فوتبال ایران زیاد می افتد و فوتبال ایران همیشه این اتفاقات را در خود دارد. امیدوارم هرگز این صحنه را مشاهده نکنید که بازیکنان تیم شما پنج ساعت در لابی هتل منتظر بمانند تا فقط ۲۶ میلیون پول هتل از سوی مسئولان باشگاه تسویه شود. بعد از آن هم اتفاقات ناگواری برای تیم ما افتاد؛ ساعت پنج بعد از ظهر با اتوبوس به سمت تبریز حرکت کردیم و ساعت ۳ نیمه شب رسیدیم. واقعاً در هیچ جای دنیا چنین مسائلی دیده نمی شود.

خدادادعزیزی از سرمربیگری سپیدرود استعفا داد

آنهایی که از بیرون نگاه می کنند

آنهایی که از بیرون به تیم ما نگاه می کنند و نمی دانند با چه شرایطی خود را برای بازی آماده می کنیم، توقع دارند که چه کار کنیم؟ اگر آقای کریمی درخواست تعویق یک روزه بازی را نمی پذیرفت، ما چگونه باید مقابل این تیم بازی می کردیم. بازیکنان ما ساعت سه نیمه شب به تبریز رسیدند و ساعت ۴ صبح خوابیدند. ساعت ۵ بعد از ظهر هم سر تمرین نای راه رفتن نداشتند. از ارتفاع هم سطح دریا به تبریز آمده که با این شرایط سفر، حتی نفس کشیدن هم برای آنها دشوار بود. در این میان عده ای هم هستند که فقط منتظر زمین خوردن سپیدرود و شکست این تیم هستند؛ برای آنها هیچ تفاوتی نمی کند که تیم ما و بازیکنانش با چه شرایطی به تبریز رفته و یا بازیکنان و کادر فنی چه مبلغی از قراردادشان را گرفته اند یا طلب دارند. بازیکنان سپیدرود رشت با بی پولی چندین ماه است که برای تیم بازی می کنند و من از این بابت از آنها تشکر می کنم.

بازیکنان ما باغیرت اند

روز گذشته بازیکنان جلسه ای تشکیل دادند و با هم به این نتیجه رسیدند که با یک دستگاه اتوبوس به تبریز سفر کنند. من از همه آنها تشکر می کنم که به خاطر آبروی شهر رشت، آبروی سپیدرود و آبروی مردم رشت تصمیم گرفتند که این هفته برابر گسترش فولاد تبریز بازی کنیم. جمعه برابر گسترش فولاد تبریز بازی خواهیم کرد، جوانمردانه هم بازی خواهیم کرد اما نتیجه آن در زمین مشخص خواهد شد. آنها بسیار غیرت کردند که حاضر شدند برای انجام این بازی و آبروی شهرشان بهر طریق ممکن به تبریز بروند. آنگاه برخی از هواداران خودی در رشت، شعار بازیکن بی غیرت برای آنها سر می دهد. کسی که به این بازیکنان می گوید بی غیرت، بدون شک خودش بی غیرت است.

مثل ژاپن باشیم؛ تیم های بی پول را دور بریزیم

تیمی که ۲۶ میلیون تومان برای پرداخت هزینه های هتل پول ندارد، پس چه اصراری به تیمداری در لیگ برتر دارد؟ پیشنهاد من این است که همه تیمهای بی پول را کنار بگذارند و لیگ را مثل ژاپن با شرکت هشت تیم دولتی برگزار کنیم و سایر تیمها را مرخص کنیم. وقتی پول ندارند، برای چه تیمداری می کنند. به خدا خیلی خسته شدم و استعفای خودم را نوشتم و بعد از این بازی دیگر کار من با سپیدرود رشت تمام است. آخر مگر چقدر باید تحمل داشته باشم که با این همه شرایط سخت و دشواری که تیم را فقط در فاصله ۳ هفته به شروع بازیها آماده و روانه لیگ برتر می کنیم، در جواب به خانواده من توهین می شود. به خدا خانواده ام تماس گرفتند که به چه دلیل هنوز ادامه می دهم؟ من فقط به خاطر بازیکنان تیم دنبال آنها آمدم نه هیچ شخص دیگری. خب در چنین شرایطی که این همه سختی و بی پولی را تحمل می کنیم، به خانواده من فحش و ناسزا می دهند. به خدا دیگر خسته شده ام و دلیلی ندارد که این همه به خودم زجر و سختی بدهم که با این شرایط بمانم؛ آیا من به دنبال اسم و رسم هستم؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
اگه بی پول نبود که تورو مربی تیمش نمیکرد.
هزینه های سرسام آور تیمهای فوتبال باید به ورزش و پویایی نوجوانان و جوانان در زمان فراغت آنان اختصاص یابد
رشت هم سطح آبهای جهان نیست
آقای تسبیه فروش با تعجب میکه من دنبال اسم و شهرت هستم البته از یک طرفی هم راست میگه .
سلام
به اقاي عزيزي توصيه ميكنم مربيگري فراموش كند و يا با حوصله بره و دوره هاي مربي گري را بگذارند
سعی نکنید ایشان را تطهیر کنید.
چطوره بذارنش جای کیروش! از عملکرد کیروش در جام جهانی راضی نبود.
جالبه که ایشون منتقد کی روش هم هست
دو هفته هم نتونستی تو این فوتال دوام بیاری - ولی کارلوس با صبوری هفت سال دوام اورد و با بی برنامگی ساختار ما ساخت.
ای کاش هر کس اندازه ظرفیت خودش اعلام نظر کنه- خداداد جان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
حالم از کی روش بهم می خوره
آقای عزیزی در چند سال گذشته نشان دادی مربی موفقی نیستی چرا خودت را در معرض فحاشی قرار میدهی، یعنی واقعاً کار دیگری ازت بر نمی آید؟!!!
والله خدا یه شانسی داد بهت که یه گل به استرالیا زدی وگرنه معلوم نبود الآن چیکاره بودی
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اون موقعی که خداداد بهترین بازیکن آسیا شد و لژیونر بود و توی بوندسلیگا بازی میکرد شما داشتی شیرتو میخوردی واسه همین یادت نمیاد
موقع بستن قرارداد نمیدونستی با چه تیمی قرارداد میبندی؟ یا اینکه تو قراردادت نوشته بوده منچستر رشت؟
یا قبول نمیکردی یا اینکه قبول کردی تیمت رو درست کن
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
وقتی حداقل امکانات وجود نداره چجوری باید تیمو بسازه.
فوتبال بازی گروهی است و کسانی که به سابقه ایشان ایراد می گیرند بایستی بیاد داشته باشند اگر امثال ایشان و مهدوی کیا نبودن تا پاسهای گل بدهند، تعداد گلهای ملی آقای دایی به نصف هم نمرسید. پس با اسطوره های فوتبال بی احترامی نکنیم هرچند رک گوییشان برای بعضی ها تلح باشد.
دوست عزیزی که فرمود یه گل زد و گرنه ....
به یاد داشته باشید امثال خداداد و علی کریمی ، کریم باقری و مهدوی کیا اگر نبودند امثال آقای دایی اصلا توان عرض اندام نداشتند .
هرچند خداداد همیشه زبان تند و تیز و پرخاشگرانه ای داشته و تا حدودی آدم را به یاد اعمال و رفتار مارادونا می اندازد .
ولی حقیقتی محض در گفتمان ایشان است که قابل رد کردن نیست.
آیا تیمی که توان خرید آب معدنی برای بازیکنانش ندارد می تواند با تیم هایی که میلیاردی هزینه میکنند مقابله کند؟
اگر واقعا پول ندارید چرا با آبروی مردم یک شهر یا استان بازی می کنید؟
کسانی که فحاشی می کنند چرا نقطه درست را هدف قرار نمیدهند؟
بابا فوتبال ما شده فحش بال
زشته به خدا
بروید دم باشگاه از مسئولین باشگاه بخواهید جوابگو باشند.
با مربی و بازی کن بیچاره چه کار دارید ؟
با این شرایط به خدا باید دلجویی بشن نه محاکمه
ممنون از همه
شمايي كه انتقاد مي كنيد بازي با استراليا را يادتون رفته كه چقدر قربون صدقش مي رفتيد اين همون خداداد عزيزيه . من كه خيلي دوستش دارم .
شما درحدواندازه ای نیستید بخواهید از این اسطوره مشهدی انتقاد کنید برید؟ خودتنرو جمع کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر