بازدید 8923
۶
گزارش بازی

ازهوا سنگ‌وآتش بارید،پرسپولیس دراهوازمتوقف‌شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ و گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول ، به مصاف هم رفتند که این بازی کسل کننده و پرحاشیه در زمین و سکوها با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۸۲۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ 09 August 2018

پرسپولیس در هفته سوم لیگ هجدهم در گرمای کشنده اهواز و در اوج جنجال سکوها و سنگ اندازی تماشاگران ناراضی، متوقف شد و دو امتیاز مقابل تیم‌ بی ستاره استقلال خوزستان و پرسپولیس از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 20:35 امشب جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز مدافع عنوان قهرمانی لیگ و گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول ، به مصاف هم رفتند که این بازی کسل کننده و پرحاشیه در زمین و سکوها با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار به دلیل سنگ پراکنی تماشاگران با 5دقیقه تاخیر آغاز شد. سکوها در این بازی ملتهب بود و درگیری و پرتاب سنگ بارها دیده شد.

استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، وحید حمدی نژاد، مهرداد پورابوالقاسم،محمد شریفی، میثم کریمی، میثم شاه‌مکوند، ایمان مبعلی، وحید خشتان (82- فرید امیری)، رضا درویشی (90- ساسان شیرمردی) 

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن (78- احسان علوان‌زاده)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی (90 - شایان مصلح) و علی علیپور (60- منشا)

از هوا سنگ و آتش بارید، پرسپولیس دراهواز متوقف شد

در آغاز نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها حملاتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما نتوانستند فرصت گل آنچنانی ایجاد کنند اما در ادامه و با نزدیک شدن به پایان نیمه اول این تیم پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفت و یکی دو فرصت نصفه‌ و نیمه ایجاد کرد. با این‌حال هیچ یک از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد تا نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما در آغاز نیمه دوم ، شاهد بازی پر افت‌وخیزتری نسبت به نیمه نخست بودیم. در این نیمه استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها فرصت‌های متعددی برای باز کردن دروازه به دست آوردند که با بی دقتی مهاجمان دروازه‌ای باز نشد.

از جمله این فرصت‌ها می‌توان به فرصت دقیقه  ۵۷  اشاره کرد که استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه ایمان مبعلی توپ را  روی دروازه ارسال کرد و با دفع مدافعان پرسپولیس توپ در موقعیتی مناسب به بازیکن استقلال خوزستان رسید و او نیز با یک شوت پای راست دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد ما توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶۲ هم پرسپولیسی‌ها هم پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه بشار رسن قصد داشت با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کند اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد. همچنین در دقیقه ۶۵ روی پاس سید جلال حسینی ، علی علیپور با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما شوت او با برخورد به تیرک افقی دروازه به اوت رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این تماشاچی نما ها کی میخواهند آدم شوند؟ چرا این تیم و آن تماشاچی نماها را محروم نمیکنید تا مردم درست به تشویق تیمشان بپردازند؟
ازین ببعد از آنها عکس و فیلم بگیرید و انگشت نگاری کنید تا موجب آزار دیگران نشوند.
پرسپولیس (لنگ) و هوادارش استاد حاشیه هستن
این سنگ ها نتیجه ی فحاشی و بی فرهنگی هوادارنماهای پرسپولیس در بازی با فولاد و منفعل عمل کردن و عدم رعایت اصل بیطرفی از جانب کمیته انضباطی است. بازیکنان پرسپولیس هم حق ندارند شاکی شوند چون خودشان بارها از این حاشیه سازی و فحاشی هوادارانشان منتفع شده اند.
بی کفایتی کیست که نمی توانند این شیاطین را دستگیر و تنبیه کنند. این ها به آبروی ملی خسارت می زنند.
مدافع عنوان قهرمانی یا موکل وزیر؟
این بار اول نیست،
سال گذشته هم پرسپولیسی ها با شعارهای نژادیشون در آزادی علیه تراکتور جنجال ساز شدن،
جنجالی که باعث شد هفته بعدش استقلال در تبریز بدون تماشاگر باشه و ۸۰ هزارتا تبریزی در برای ۹۰ دقیقه هرچی از دهنشون د. میاد نثار استقلال کنن.
و جالب اینکه هرگز نه پارسال و نه امسال جریمه ای برای پرسپولیس نبوده و استقلال هزینه اش رو پرداخت کرده!
و طبق معمول، مطبوعات و رسانه جریان رو به سود پرسپولیس پیش بردن و هیچ فریاد دادخواهی و مطالبه عدالتی نداشتن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر