بازدید 5696
سرمایه گذاری فست کلیک این بار در استارتاپ آموزشی ویدان؛

دسترسی هر ایرانی به آموزش با کیفیت، بدون هزینه بالا

روند توسعه و بالندگی در فست کلیک متوقف نشده، به طوریکه این مجموعه در طول بیش از پانزده سال از فعالیت خود همواره تلاش کرده تا متناسب با شرکت های معتبر خارجی، سرویس ها و ایده های جدیدی در حوزه های آنلاین ارایه نماید که در تازه ترین آن علاوه بر سرمایه‌گذاری‌ در رسانه‌های جدید، به دنبال سرمایه‌گذاری در یک استارتاپ متفاوت ایرانی رفته است.
کد خبر: ۸۲۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 08 August 2018

فست کلیک یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ و مالک برخی از رسانه ها و سایت‌های پربازدید کشور مانند نی نی سایت ، کلیک و... است .

به گزارش «تابناک»؛ روند توسعه و بالندگی در فست کلیک متوقف نشده به طوریکه این مجموعه در طول بیش از پانزده سال از فعالیت خود همواره تلاش کرده تا متناسب با شرکت های معتبر خارجی، سرویس ها و ایده های جدیدی در حوزه های آنلاین ارایه نماید که در تازه ترین آن علاوه بر سرمایه‌گذاری‌ در رسانه‌های جدید، به دنبال سرمایه‌گذاری در یک استارتاپ متفاوت ایرانی رفته است.

"ویدان" (vidone.ir)یک پلتفرم مهارت آموزی آنلاین است، که با شعار «قهرمانان هر روز آموزش می‌بینند» کار خود را در سال 1395 آغاز کرد و با چشم اندازی با نام «دسترسی هر ایرانی به آموزش با کیفیت، بدون هزینه بالا» در تیرماه 1397 رونمایی شد.

 

دسترسی هر ایرانی به آموزش با کیفیت، بدون هزینه بالا

برای معرفی مزیت های این پلتفرم می‌توان به صرفه جویی در زمان، راحتی و سهولت در استفاده، به روز بودن مطالب و مفاهیم، ماندگاری و مادام العمر بودن محتوا، دسترسی به اساتید برتر جهانی و اقتصادی بودن آن اشاره کرد.

ویدان به گفته مؤسس آن، به روز رسانی دانش مدیران و کارآفرینان کشور، توسعه مهارت‌های افراد آماده به کار و افزایش مهارت افراد شاغل برای بالا بردن سطح بهره‌وری آنها را هدف ملی و همکاری با برترین پلتفرم‌های آموزشی دنیا و تربیت مدرس ایرانی در سطح جهان را هدف بین المللی و دسترسی افراد کم توان مالی به بهترین سطح آموزشی جهان به صورت رایگان را به عنوان اهداف والای خود قرار داده است.

دسترسی هر ایرانی به آموزش با کیفیت، بدون هزینه بالا

ویدان با خرید بیش از سه هزار دوره آموزشی بین المللی و ترجمه تخصصی، ویرایش حرفه‌ای و دوبله به زبان فارسی، هر روز یک دوره جدید را به فارسی زبانان ارائه می‌کند.

در حال حاضر اپلیکیشن متناسب با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ با سیستم عامل اندروید و IOS همزمان برای این سرویس راه اندازی شده که در آن آموزش‌ها به روش ویدیویی همراه با دستورالعمل‌ها، جزوات و پشتیبانی علمی ارائه می‌ شود.

کلیه دروس در اپلیکیشن ویدان توسط مدرسین و اساتید مطرح دنیا در دانشگاه هاروارد، استنفورد، وارتون و همچنین مشاوران شرکت های بزرگ دنیا مانند IBM و Apple تدریس شده و برای افزایش تنوع دروس و منابع، همکاری با دانشگاه SSHE سوییس، دانشگاه اشتاین بایس برلین و آکادمی صادرات آلمان از سال گذشته آغاز شده است.

کاربران ویدان بارزترین ویژگی‌های این پلتفرم آموزشی را کاربردی و خالص بودن دروس می دانند؛ بدین صورت که محتوای دوره‌ها بدون حاشیه و مطالب متفرقه هستند. از این روی صرفه جویی بیشتری در زمان افراد تحت آموزش حاصل می‌شود، همچنین افرادی که از ویدان استفاده می کنند، این امکان را دارند که خود را برای فضای کاری پر رقابت امروز آماده کرده و کار مورد علاقه شان را پیدا کنند.

برای تشریح اهداف اجتماعی این پلتفرم ایرانی بهتر است به جلوگیری از خروج سالیانه 15 میلیون دلار ارز از کشور به صورت مستقیم تنها برای خرید دوره های کاربردی آنلاین، آموزش رایگان 3 میلیون نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و آموزش روستاییان برای اشتغال زایی اشاره شود.

موضوعاتی که در فاز اول برای افراد مراجعه کننده به این پلتفرم تعریف شده شامل؛ کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار جدید، ارتباطات، فن بیان، بازاریابی و فروش، مدیریت و رهبری، کار تیمی، رشد فردی و موفقیت است، کلیه آموزش‌ها در این پلتفرم به روز بوده و مورد تأیید مراکز معتبر بین المللی است که بر مبنای مهارت‌های مورد نیاز آینده کشور انتخاب شده ‌است.

به اعتقاد مدیران دو مجموعه ویدان و فست کلیک، هم افزایی و استفاده از ظرفیت های متقابل سهم بسزایی در افزایش مهارت آموزی آنلاین و ارتقای سطح توانمندی علمی و کاربردی افراد خواهد داشت.

در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد این رویداد مهم فرهنگی و آموزشی، این امکان برای افرادی که اپلیکیشن ویدان را نصب می‌کنند فراهم شد تا روزانه یکی از دروس مدیریتی و هر هفته یک دوره کامل را رایگان دریافت و استفاده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان