بازدید 2794

عنایتی: مربی یعنی وینفرد شفر

کد خبر: ۸۲۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 08 August 2018

غلامرضا عنایتی مهاجم پیشین استقلال و آقای گل سابق لیگ برتر می‌گوید آبی‌ها در این فصل نیز می‌توانند یکی از بهترین‌های لیگ ایران باشند.

به گزارش تابناک ورزشی ؛ او به تمجید از عملکرد وینفرد شفر در استقلال پرداخت و گفت: «شفر توانست باور بازیکنان را تغییر بدهد. او تیم بسیار خوبی ساخت که دو عنصر در آن دیده می شود، اول اینکه استقلال به دنبال موفقیت می رود و زیاده خواه شده و در ثانی تیمی است که شجاعت قابل قبولی پیدا کرده و می تواند مقابل هر حریفی برنده باشد.»

عنایتی اضافه کرد: «بعد از اتفاقاتی که در نقل و انتقالات رخ داد و جدایی این همه بازیکن سرشناس و تاثیرگذار را شاهد بودیم، هر مربی دیگری بود، دلسرد می شد اما در همین دو بازی گذشته دیدیم که جوانان در استقلال درخشیدند. خبرآنلاین نوشت : آنها از هیچ چیزی نمی ترسند. من فکر می کنم استقلال بتواند در این هفته، تراکتورسازی تبریز را هم شکست بدهد و روند پیروزی هایش را طی کند. اگر این اتفاق رخ بدهد، قطعا هواداران نیز خوشحال می شوند و به تیم شان افتخار می کنند. همه باید قدر این تیم جوان شده را بدانند زیرا چنین تیمی در آینده می تواند افتخارات و موفقیت های چشمگیری را به ارمغان بیاورد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار