بازدید 2106
۱

پرونده سوپرجام که به کمیته استیناف نرسیده،کجاست؟

کد خبر: ۸۲۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 08 August 2018

رئیس کمیته استیناف اعلام کرد که پرونده سوپرجام به دست ما نرسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، دیروز علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف در سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده سوپرجام به دست ما نرسیده است. این جمله علیرضا صالحی موجب شد تا طرفداران استقلال تصور کنند باشگاه استقلال به رأی صادره اعتراض نکرده است و سوپرجام در پرونده تیم پرسپولیس به ثبت می‌رسد. چند روز پیش امیرحسین فتحی، سرپرست جدید باشگاه استقلال گفته بود: من رأی را ندیدم و اکنون اعلام شده است. ما دوباره اعتراض می‌کنیم و این حق را داریم و پرونده را به کمیته استیناف خواهیم برد.

اما با وجود اعلام امیرحسین فتحی چرا علیرضا صالحی چنین اظهار نظری داشته است؟ واقعیت این است که پرونده از سوی کمیته انضباطی برای کمیته استیناف فرستاده می‌شود و گاهی برخی پرونده‌ها برای تکمیل شدن از سوی کمیته انضباطی زمان می‌برد. از سویی باید به این نکته اشاره کرد پرونده‌های در جریان رسیدگی فقط یک پرونده نیستند که خیلی زود تنظیم و به کمیته استیناف فرستاده شوند. خیلی از آرای صادره از سوی کمیته انضباطی قابل طرح در کمیته استیناف هستند و با این شرایط این‌طور می‌توان گفت: پرونده‌های در جریان کمیته استیناف به اندازه پرونده‌های شکل گرفته در کمیته انضباطی است.
پرونده اعتراض باشگاه استقلال به رأی سوپرجام هنوز به دست کمیته استیناف نرسیده است، اما این بدین معنی نیست که باشگاه استقلال شکایت نکرده است و جام در کلکسیون تیم پرسپولیس قرار می‌گیرد. سوپر جام در صورتی به پرسپولیس می‌رسد که کمیته استیناف رأی را تأیید کند.

علیرضا صالحی با تأیید این خبر گفت: ما زمانی می‌توانیم در مورد پرونده اظهار نظر کنیم که پرونده به دست ما می‌رسد. به این خاطر وقتی پرونده به دست ما می‌رسد، مستندات آن مشخص است. نکته مهم دیگر اینکه برخی مواقع ارسال پرونده‌ها برای ما زمان می‌برد، چون باید مدارک تکمیل شود. چون پرونده سوپر جام را ندیده‌ایم نمی‌توانیم آینده‌نگری در مورد این پرونده داشته باشیم. ما حتی نمی‌دانیم باشگاه استقلال به این رأی معترض شده است یا نه.
نکته جالب اینکه کمیته استیناف در حالی آماده رسیدگی به این پرونده می‌شود که سازمان لیگ برتر اعلام کرده به هیچ‌وجه شرایط برگزاری این دیدار را ندارد! به واقع سازمان لیگ به نوعی برای کمیته استیناف تعیین تکلیف کرده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نه بابا میخواین کلا فدراسیون رو بدن دست تاژیا مثل همون موقع ها که تو چهارجانبه ستاره گرفتین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل