بازدید 42392
هزار و دویست و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

زیباکلام: براندازی ایران را وارد جنگ‌های داخلی می‌کند/واکنش ربیعی به طرح استیضاح خود در مجلس/قطع امید از پرداخت بدهی زنجانی/لعنت خدا بر نماینده‌ای که به خاطر کاسبی خودش امضاء سوال از رئیس‌جمهور را پس بگیرد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نظر عضو حزب اعتماد ملی درباره عملکرد روحانی/محسن رضایی از پایان ماجرای ترامپ گفت/امام جمعه اصفهان: نگذارید بچه هایتان در خیابان ها اعتراض کنند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ 03 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آقای وزیر جواب عرب‌سرخی را داد

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توییتر به پرسش فیض الله عرب سرخی عضو حزب توسعه ملی درباره واردات 12 هزار موبایل اپل با ارز دولتی که ردی از آنها در بازار نیست پاسخ داد.عرب سرخی نوشت: جناب آذری جهرمی؛ شنیده میشود یک گروه صاحب نفوذ با دریافت ۲۶ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام به واردات ۱۲ هزار موبایل اپل کرده که ردی از آن در بازار رسمی نیست. لطفا شفاف سازی بفرمایید.وزیر ارتباطات نیز در جواب نوشت: در لیست شرکتها، شرکتی بود که حدود ۲۶ میلیون یورو برای واردات گوشی اپل ارز تخصیصی داشت. اما آن شرکت گوشی‌هایی وارد کرده بود که بخشی را در بازار گرانفروشی کرده بود و بخشی را احتکار. برای گرانفروشی جریمه و گوشیهای احتکاری هنوز توقیفند و منتظر دستور قضایی رفع توقیف و عرضه به بازار

نظر عضو حزب اعتماد ملی درباره عملکرد روحانی

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: به نظر می‌رسد روحانی علی‌رغم عملکرد مثبتی که در بسیاری از حوزه‌ها دارد با دو رویکردی که در زمینه اقتصاد اتخاذ کرده به سبد رأی اصلاح‌طلبان لطمه می‌زند.اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره بسنده کردن دولت به شعار در تغییر تیم اقتصادی کابینه، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور صرفا با جراحی تیم اقتصادی حل نخواهد شد و به نظر می‌رسد با تصمیمات اتخاذ شده در حوزه اقتصاد، کابینه فعلی نیاز به تغییراتی اساسی دارد.وی افزود: هر تیم اقتصادی که روی کار بیاید به دلیل خروج آمریکا از برجام، نمی تواند مانع از بروز بسیاری از مشکلات شود، چرا که جو حاکم در بازار جنبه روانی داشته و حباب‌های به وجود آمده تحت تأثیر سیاست خارجی دولت است.

واکنش ربیعی به طرح استیضاح خود در مجلس

علی ربیعی با اشاره به طرح استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی در توییتر خود نوشت: در ۷ ماه دوبار از مجلس رای گرفتم. دوباره استیضاح می‌شوم در حالی که حق دفاع در کمیسیون را نداشتم و مستقیم به صحن آورده شدم. ربیعی ادامه داد: خود را پاسخگوی مردم و نمایندگان می‌دانم به عمومی نمایندگان دلسوز و پاک احترام می‌‌گذارم علت اصلی استیضاح را نمی‌دانم ولی استیضاح پس از تنها ۵ ماه از استیضاح قبلی را عجیب می‌دانم.

محسن رضایی از پایان ماجرای ترامپ گفت

محسن رضایی- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- با انتشار مطلبی در فضای مجازی، اقدامات خصمانه ترامپ علیه کشورهای مختلف را مورد اشاره قرار داده و نوشته است که اگر سیاست‌های ترامپ نتیجه ندهد، انک حیثیت آمریکا بر باد می‌رود.در یادداشت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: از قدیم گفته‌اند با یک دست نمی‌شود چند هندوانه برداشت؛ آقای ترامپ یک‌ تنه با تمام دنیا سرشاخ شده است یا بر کشورهای اروپایی، چین و کانادا تعرفه بسته و یا کشورهایی مثل روسیه و ایران و ترکیه را تحریم کرده است. وی تصریح کرده است: رفتار او به گونه‌ای است که به همه طرف تیراندازی می‌کند و دوست و دشمن را با هم هدف قرار می‌دهد. پایان این ماجرا بسیار مهم است. رضایی تأکید کرده است: اگر تحریم‌ها و تعرفه‌های آقای ترامپ به نتیجه نرسد، نه تنها اقتصاد آمریکا بلکه اندک حیثیت بین‌المللی این کشور نیز بر باد می‌رود و کینه زیادی در جهان نسبت به آن شکل می‌گیرد که می‌تواند آمریکا را چندین گام به عقب بازگرداند.

قطع امید از پرداخت بدهی زنجانی

اصغر هندی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت درباره پیگیری‌هایی که تا به حال این وزارتخانه برای پرداخت بدهی‌های بابک زنجانی داشته است گفت: تا به حال هیچ پولی نه از طریق بابک زنجانی و نه از طرف شرکای خارجی او به وزارت نفت پرداخت نشده است.هندی در پاسخ به این سوال که قرار بود جلساتی با شرکای خارجی ایشان برگزار شود و در این جلسات شرکا تعهد داده بودند که بدهی زنجانی را پرداخت خواهند کرد، گفت: به هر حال ما الان هم تا جایی که امکان داشته باشد و بتوانیم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت همچنین با اشاره به اینکه سخنگوی قوه‌قضاییه از قطعی شدن حکم باباک زنجانی و اجرایی شدن حکم او خبر داده است، تاکید کرد: حکم ایشان قطعی شده و تصمیم درباره سرنوشت او هم با قوه‌قضاییه است.گفتنی است بر اساس شنیده‌ها جلسات وزارت نفت و دیگر ارگان‌های ذی‌صلاح با شرکای خارجی بابک‌زنجانی که پیش از این تعهد کرده بودند تا بدهی او را پرداخت کنند بی‌نتیجه مانده است. همچنین گفته می‌شود که احتمالا این جلسات دیگر برگزار نشود چون در دو سال گذشته با وجود پیگیری‌های وزارت نفت پولی پرداخت نشده است.

زیباکلام: براندازی ایران را وارد جنگ‌های داخلی می‌کند

زیباکلام با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی ادامه داد: این مسایل من را به شدت ترسانده است از اینکه اوضاع بی ثبات شود و بهم بریزد، همین نکات باعث می‌شود من بگویم اگر خدایی ناکرده اتفاقی بیافتد، ما پیشرفت نمی‌کنیم و وضع خراب‌تر می‌شود. مساله‌ی دیگری که خیلی‌ها به آن بی توجه هستند سال ۵۷ است حالا به غلط یا درست به هر حال وقتی که مبارزه علیه رژیم شاه اتفاق افتاد یک وحدت و انسجام بی نظیری میان ایرانیان وجود داشت همه علیه شاه بودند و رهبری آیت الله خمینی را قبول کردند، یعنی چریک فدایی خلق، حزب توده، جبهه‌ی ملی، نهضت آزادی و روشن فکران، مهرانگیزکار، شیرین عبادی، عبدالکریم لاهیجی همه از آیت الله خمینی حمایت و پشتیبانی می‌کردند، به قول معروف وحدت کلمه داشت و هیچکس نمی‌آمد که بگوید بیایید برویم ببینیم بختیار چه می‌گوید؟ و یا شاه در آخرین پیامی که فرستاده است چه گفته است؟ و یا شهربانو فرح چه می‌گوید؟ و یا هوشنگ نهاوندی چه می‌گوید؟ همه چشم و نگاهشان به آیت الله خمینی بود. وی افزود: براندازی ایران را وارد جنگ‌های داخلی می‌کند و وضعیت به مراتب بدتر از سوریه و افغانستان می‌شود./انصاف نیوز

آماده مناظره با معاون رئیس‌جمهور هستم

«احمد امیرآبادی فراهانی» مسئول سوالات در هیات رئیسه مجلس در واکنش به درخواست حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انجام مناظره پیرامون طرح سوال از روحانی گفت: آماده‌ام با آقای امیری درباره ابهامات وارده به نحوه اعلام وصول سوال از رئیس جمهور مناظره‌ای داشته باشم.وی اضافه کرد: متاسفم که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به جای همراهی و هماهنگی با مجلس به جهت ایجاد فضای آرام و مناسب برای حضور آقای روحانی در مجلس به دنبال حاشیه‌سازی و زیر سوال بردن اختیارات قانونی نمایندگان است.عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: بررسی تعداد انصراف‌دهندگان با حضور آقایان امیری و هروی صورت گرفت و صورتجلسه شد؛ طرح سوال از رئیس‌جمهور کاملا قانونی است و از همگان بخصوص دولت می‌خواهم به قانون تمکین کنند.

سوال کنندگان هیچ تعلق خاطری به احمدی نژاد ندارند

مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خانه ملت در توضیح سوال نمایندگان از رئیس جمهور گفت: هفته ای که بر نمایندگان گذشت به دلیل حجم آتشی که بر سر نمایندگان ریخت و فشار سنگین دولتی ها برای پس گرفتن امضای نمایندگان از سوال خود، یاد عملیات خیبر، بدر و کربلای ۵ افتادم. ذوالنوری در توضیح برخی اظهارات مبنی بر اینکه سوال از روحانی در تقابل با سوال از احمدی نژاد پیگیری و دنبال شد، یادآور شد: امضا کنندگان سوال از روحانی هیچ دلبستگی و تعلق خاطری به احمدی نژاد ندارند، در آن زمان هم اگر در مجلس حضور داشتم قطعا از افراد سوال کننده از احمدی نژاد بودم. کما اینکه در همان زمان تلخ تر از محتوای سوال نمایندگان در محافل دیگر در مورد احمدی نژاد صحبت می کردم. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: این سوالات سیاسی نیست، سوال نمایندگان کاملا مرتبط با معیشت و اقتصاد جامعه است، از سوی دیگر این سوال از سوی سه فراکسیون مجلس مطرح است، سوال فراکسیونی تعقیب نشده و نماینگانی از فراکسیون ولایی، مستقلین و حتی برخی از امیدی ها امضا کردند.

امام جمعه اصفهان: نگذارید بچه هایتان در خیابان ها اعتراض کنند

امام جمعه اصفهان گفت: گرانی وجود دارد و برخی نسبت به مالیات ها اعتراض دارند؛ مردم در این موضوع حق دارند. اما راه افتادن در خیابان مبنایی ندارد. صدای خود را به چه کسی می خواهند برسانند؟ به مسئولان؟ مسئولان که خود این موضوعات را می دانند. آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان اظهار کرد: هفته پیش حرفی زدم که برخی درست گوش ندادند و بعد قضاوت کردند که فلانی طرفداری از سرمایه دار و خریداران سکه کرده است. وی ادامه داد: تنها قصدم مساله طرح کردن بود و قصدی بر طرفداری از کسی نبوده است. قطعا تاکید داریم بر قوه قضاییه که کسانی که ضربه به مملکت زده اند، با سرعت بررسی و پیگیری شوند. بگذارید هر کسی کار خود را درست انجام دهد. آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: دشمن نقشه کشیده است تا به کشور ضربه بزند، مردم را ناامید کنند و مردم را به خیابان بیاورد و آشوب ایجاد کند. خیلی بد است که عده ای دستور کار دشمن را بدانند و آب در آسیاب دشمن بریزند. وی با بیان اینکه دیروز هم راهپیمایی هایی بود، اظهار کرد: برخی از این افراد (البته نه همه) حق دارند چرا که گرانی وجود دارد و برخی نسبت به مالیات ها اعتراض دارند؛ مردم در این موضوع حق دارند. اما راه افتادن در خیابان مبنایی ندارد. به چه کسی می خواهند برسانند؟ به مسئولان؟ مسئولان که خود این موضوعات را می دانند.امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: راه افتادن در خیابان ها درست نیست؛ مردم، بچه هایتان را نگذارید در خیابان ها راه بیفتند و اعتراض کنند.

لعنت خدا بر نماینده‌ای که به خاطر کاسبی خودش امضاء سوال از رئیس‌جمهور را پس بگیرد

مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه این شهر: مگر رئیس دولت وعده شفافیت و مردم‌گرایی را سر نداد چرا امروز در مقابل مردم سخن نمی‌گوید؟ بر اساس اطلاعات به دست آمده، آقای رئیس‌جمهور قصد سخن گفتن با مردم داشت و یکی از مشاورانش جلوی او را گرفت. مجلس شورای اسلامی دو بار است که می‌خواهند از رئیس‌جمهور سوال کنند اما در بار اول برخی از نمایندگان در دقایق آخر سوال خود را پس گرفتند. رئیس مجلس بداند که بخشی از بی تدبیری‌ها به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد. برخی نمایندگان، روز نامه‌ای را امضا می‌کنند و شب امضاها را پس می‌گیرند. لعنت خدا بر نماینده‌ای که از امضا و موقعیت خود در حال کاسب‌کاری است. در مجلس چه خبر است چرا مدیریت نمی‌شود؟ نامه سوال از رئیس جمهور با امضای ۹۰ نفر برای بار دوم مطرح شد. سوال مردم این است چرا دو نماینده این شهرستان و اکثر نمایندگان استان زیر نامه سوال از رئیس جمهور را امضا نکردند؟ خدای ناکرده نکند این مساله ناشی از راحت‌طلبی و نداشتن مشکلات اقتصادی و… در اطرافیان آقای نماینده باشد. دستگاه قضایی تا کی می‌خواهد با این وضعیت مماشات کند و محاکمه‌ها کش‌دار و پرونده‌ها طولانی شود.

کسی در اعتراضات دیروز شیراز دستگیر نشده

نماینده مردم شیراز با اعلام خبری مبنی بر پایان اعتراضات مردمی در شیراز، مطرح کرد: تا جایی که مطلع هستم تعدادی از مردم روز گذشته در شیراز جمع شدند و شعارهایی هم دادند اما من نشنیدم کسی را دستگیر کرده باشند یا کتک زده باشند یا برخورد امنیتی صورت گرفته باشد و فقط رفتارها جنبه کنترلی داشته است. همان دیروز هم اعتراضات تمام شد و فراخوان جدیدی هم صادر نشده است. مسعود رضایی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اعتراضات اخیر مردم در شهر شیراز و استان فارس گفت: خواسته‌های مردم را دقیق نمی‌دانیم اما آنچه مسلم است نارضایتی عموم مردم از وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی است. البته شاید در میان مردم عده‌ای هم اهداف سیاسی داشته باشند اما عمده آنها مسائل اقتصادی را دنبال می‌کنند. وی افزود: درواقع عرصه بر مردم روزبه‌روز تنگ‌تر و سفره آنها روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شود. هیچ امیدی هم برای بهبود ندارند. مسئولان هم از نماینده مجلس تا هیات دولت و وزرا همه سعی بر حرف‌درمانی و راهکارهای شعاری دارند.

امام جمعه تهران: رئیس جمهور آمریکا را نمی‌شود آدم نامید

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران به جنایات عربستان و آمریکایی‌ها علیه مسلمانان و مردم جهان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا را نمی‌شود آدم گفت، گرگی است در لباس آدم. یک بار بد عهدی آنان را در برجام دیدید. آنان اهل این نیستند که با آن‌ها مذاکره کنیم، اگر یک روز بنا بر مذاکره بود با این دولت و رئیس جمهور امکان مذاکره نیست.

پیشنهاد تشکیل دادگاه صحرایی برای متهمان اقتصادی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در اظهاراتی خواهان تشکیل دادگاه صحرایی برای متهمان اقتصادی شد و تاکید کرد که در وضعیت فعلی نیروهای انقلاب باید آرایش نظامی به خود بگیرند او مجلس را هم از کنایه و طعنه خود بی نصیب نگذاشت و گفت: نماینده‌ها به جای پیگیری مشکلات مردم دنبال مجوز کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند.ایلنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۷۷
انتشار یافته: ۱۴۳
این زیبا کلامم تکلیفش با خودش معلوم نیست
پاسخ ها
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
دولت تعمدا مجوز رسمی تجمع و اعتراض نمیدهد
چرا؟
چون ظاهرا میخواهد تجمع شبانه برگزارشودو بازی فرافکنی و کی بود کی بود من نبودم بجای
پاسخگویی به مشکلات مدیریتی و رانتها
واقعا شرم آور است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
حرف زدن رایگان است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
پرحرفی پرخطایی هم دارد جناب زیباکلام
فدوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
عجب شیر تو شیری شده این مملکت . نه معلوم چی گفته می شه و نه معلوم
.کی این چی رو گفته .
فضای مملکت هیچ جوره نمی تونست بهتر از این غبار آلود بشه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
بنده با زیباکلام در خیلی مسائل مخالفم ولی هیچ وقت ندیدم خواهان جنگ داخلی یا تجزیه ایران باشه؛ اتفاقا به باور و نظر خودش هر پیشنهادی که میده از مذاکره با آمریکا گرفته تا خیلی مسائل به اصطلاح شاذی که مطرح می کنه همه برای اینه که لااقل جمهوری در کشور حفظ بشه و ایران تجریه نشه و جنگ داخلی به راه نیفته. حتی اگر این کار به مستعمره شدن ایران بینجامه از نظر ایشون بهتر از نابود شدن تمامیت ایران هست.تکلیفش با خودش
معلومه برادر من
حالا ممکنه من و شما روشهای دیگه ای رو قبول داشته باشیم ولی فکر نکنم هیچ دلسوزی تو این مملکت با جنگ داخلی و تجزیه موافق باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
مگه کسی به حرفهای زیباکلام و یا بقیه مسوولان گوش میده؟ اینقدر کذب شنیدیم که برای چند نسلمون کافیه
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
سوال و حتی عزل روحانی را تابو نکنید
نه اتفاقی می افتد نه مشکلی حل میشود
بلکه باعث میشود بقیه مسئولین و روسای جمهور بعدی حساب کار خودشان را بکنند.
یاعلی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
4 میلیارد زلزله زدها خورده شد آبی هم روش . البته اگر داده باشش دلار که الآن 12 میلیارد هم بیشتر شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
امروز بیکباره شیر کیسه ای ( ارزونترین شیر ) بین 30 تا 40 درصد گرون شد .ای وای به این طرز اداره اقتصاد
انشالله
پاسخ ها
کارگر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
آقای روحانی ۴۵هزارتومن به کارگر و کارمند و توده مردم بد بود
حالا به متمولان مسافر تایلند و فرنگ میلیونها دلار ارزان میدهید خوب است؟
اقای زیبا کلام شما تحلیلاتو نو بزارید در کوزه آبشو بخورید
نماینده‌ها به جای پیگیری مشکلات مردم دنبال مجوز کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند
حقیقتی تلخ که غیر قابل اکار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
هر مشکلی جای خودش‌
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
هرمشکلی جای خودش می فهمی چیمگیی باباشما از مجلیسی ها بخدا بترید الان فقط باید بیست چهارساعت با فساد برخورد بشه که کشور فرا گرفته تو مریض بشی اول مریضیت درمان میکنی یا میری کنسرت یا ورزشگاه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
درسته هرمشکلی جای خودش
آراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
بله هر مشکلی جای خود، ولی کدام مشکل اقتصادی رفع شده> کدام دزد معرفی شده؟ کدام کالا گران نشده؟
کدام کالا ارزان شده؟ و............
آیا چیز دیگری جز اقتصاد مملکتی را اداره می کند و بر معیشت مردم تاثیر گذار است؟

پس این را هم بشنوید که هر حرفی جای خود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
حالا هنوز خوبه بزودی با این روند بعید نیست دنبال احقاق حقوق کلوپ های ویژه رقص و این چیزها بیفتن
رییس جمهور تو این مملکت کاره ای نیست،
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
اگه رییس جمهور کاره ای نیست استعفا بدهد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
بعله هیچ کاره است که بانک مرکزی دست دیگران است یا پرتاب ماهوارهای مخابراتی تعطیل شده یاپول های نفتی دست خارجی ها است وغیره
اساسا دولت چه کاره است بعله
!!!!!!!!
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
استعفا بده که رییسی بیاد دلار ۵۰ هزار تومان تحویل بده ،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
همان بهتر که روحانی کنار برود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
کاره ای نبود چرا احمدی نزاد بود همهکاره بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
بعد از دو سال هنوز عقده انتخاب نشدن رئیسی را دارید ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
خداوکیلی این حرفت مسخره هست!
دیگه همه میدیدن سال پیش روحانی و بقیه کاندیدها چی کار میکردن که بشن رییس جمهور!
خیلی حماقت میخواد این چیزهارو ببینی، زمان زیادی ازش نگذره و بعد حرف مسخره ای مثل این بزنی.
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
زمان احمدی‌نژاد رئیس جمهور همه کاره بود ولی حالا هیچ کاره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
اگر اين طوري هست پس زودتر برو بيرون ...زود زود
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
خوب برن کنار شما هم به اونی که یه کاره ایه رای بدید؟!!!
ببینید اوضاع چطور میشه؟
چطوره که همیشه به افرادی رای میدید که کاره ای نیست؟ بعد 4 یا 5 سال که گندش دراومد میگید کاره ای نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
اگه کاره ای نیست چرا بهش رای دادین ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
تو همه چیزو بکن 10 برابربعد ما مردم که ازت بازخواست کنیم میگی رئیس جمهور هیچکارس !!! پس چرا حقوقهای نجومی و رانتهای چندهزار میلیاردی میریزین جیب . بابت چی وقتی هیچکاره این
مهدیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
اگر کاره ایی نیست و میدانند چرا ملت را تحریک میکنند که پای صندوق رای بکشانند. ب به ملت میگویند اگر رای ندهید وضع از این. بدتر میشه..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
ریس جمهور فقط برای خالی نبودن پست ریاست جمهوری است وگرنه دستورات را دیگران زحمت میکشند ...چه معنی دارد که کسی سوال مردم را جواب دهد مردم باید دنبال کا خودشان باشند
به جناب زيبا كلام... همه چی ويران شده است... حداقل براى ما قشر آسيب پذير ...
آقای زیبا کلام فکر نمی کنن اوضاع از این بدتر هم مگه می شه ؟
بهتر از دست از ترسونوندن مردم بردارن مرگ یه بار شیون هم یه بار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
حق بعضیا اینه که داعش بیاد ناموسشونو.... خودشونم....... تا قدر یه سری چیزا رو بدونن.
زیباکلام بیشتر نگران خودش هست.
مردم دیگه چیزی برای از دست دادن ندارن
اقای زیباکلام براندازها چارتا تلوزیون خارجی نیستن که نشستن از اب گل الود ماهی بگیرن
براندازها فساد و رانت و احترام نزاشتن به سلیقه مردم و ... هستن
برو جولوشونو بگیر تا بقول شما جنگ داخلی نشه اگه خیلی نگرانی
پاسخ ها
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
این تحلیلتو دوست داشتم
بطور قطع و یقین امثال آقایان ذالنور دلشون بحال مردم نسوخته و آقای روحانی را برای این موضوع به مجلس دعوت نکرده اند. اما مردم خوب واقفند که اینها دنبال ایجاد فضای متشنج و ربع و وحشت هستند
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
ربع؟
!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
مجید دلبندم رعب نه ربع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
خب یعنی آخرش به نظر شما از رییس جمهور سوال بکنند یا نکنند؟!
امیدی ها که سوالی ندارند. اونها هم که سو.ال نکنند، پس شما از هم چی راضی هستید؟!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
آقاي با سواد رعب و وحشت نه ربع و وحشت
کجاین اقایان مثل شیخ مازانی وعلی مطهری ومحمود صادقی در مجلس که هر وقت یک ضد نظام را می کیرند سیری ذاذ شان بلند چرا حالا از مردم دفاع نمی کنند همین اقای زیبا کلام چقدر از دولت دفاع میگرد وحالا ...
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
احسنت
چرا اصولگراه که بیشترین سهم در تخریب اقتصاد کشور را دارند ،مانند چرخ خودرویی که از دیسک جدا شده ،با سرعت از همه جلوتر میروند ؟ آیا به ،۱۱ میلیون مددجو ،و پنج میلیون طرفدار خود فکر میکنند که همان ۱۶ میلیون رای رقیب ،ریس جمهوری بودند ؟ چرا فکر میکنند مردم ،نمیفهمند چرا ،فکر میکنند مردم نا آگاه هستند از ۱۵۰ میلیارد دلار در حسابهای فرزندان آنها در خارج کشور بی اطلاع هستند ؟ برای بار آخر ،اصولگراهای ایران ،همهٔ‌توان خود را به رای عمومی بگذارند ،و یک رفراندوم ،بر گزار کنند ،تا تعیین تکلیف برای همهٔ‌مردم ایران مشخص شود ؟‌این همه بیانان ضد ،ونقیض ،حتی در کشورهای آشوب زده وجود ندارد ؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
جمع کنید با این ارقام ۱۵۹ میلیارد دلاری کذابی
وقتی بجای ۸۰ میلیون نفر تصمیم میگیره و به صراحتا اعلام میکنه کسی حق مذاکره نداره حتی اگه از گرسنگی ملت نابود بشن ، حقوقی که به کارگر و معلم میدین کمتر از ۸ دلار خواهد ، یه صفحه تخم مرغ ۲۰ هزار تومان، دو عدد مرغ ۴۷ هزار تومان ، گوشتی که فقط استخون و چربی داره ۶۰ هزار تومان ، یک پنیر ۶ هزار تومان ، از همه بدتر بیکاری قشر جوان که خانواده ها رو دچار بحران روحی کرده، ایا امیدی برای این ملت میمونه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
جناب
قدرت رابر اساس ریال حساب کندو نه دلار
اگر من بخواهم حساب کنم خیلی چیزهاهم در غرب بر اساس دلار حداقل ۱۰ برابر ایران است
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
جناب ناشناس عزیز مثل اینکه شکمت سیره و مواجب به موقع میرسه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
البته اين دروغ است !چون ميوه گوشت همان قيمّت ايران است! خدمات درماني در اروپا مجاني است همچنين دارو حتي اگر سرطان داشته باشيد . تمامي وسائل زندگي از مبل گرفته تا تلويزيون و يخچال همان قيمّت ايران است ولي با كيفيت بالا، با پول پرايد مي توانيد يك بنز دست دوم بخريد، ولي حق دارد حقوقها ٢٠ برابر ايران است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
مالیات هم 30 برابره
بنده خدا
| Netherlands |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
ناشناس ۲۳:۴۵ با پرچم آلمان. برو سریال بریکینگ بد رو ببین تا بفهمی داروها و درمان سرطان تو آمریکا (که از اروپا هم ثروتمندتره) رایگانه یا نه. اون معلم شیمی بیچاره برای خرج سرطان خودش مجبور شد شیشه بسازه و بفروشه. لابد این سریال که جز بهترین سریالای تاریخه به سفارش ایران ساخته شده!! خخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
جناب ناشناس آلماني خدمات درماني رايگان است ولي بايد ماهها در نوبت يك وبزيت دكتر و آزمايش باشي مگر در موارد اورژانسي
ما هم ا چهار نفر اونجا داريم كه برامون از خوبي ها و بدي هاش تعريف كنن . ولي نظامندي كه اونجا داره حرف توش نيست كه ايراني جماعت عمرا زير بارش بره
در ايران نصف مشكل كه مسئولان هستن نصف ديگه مشكل كه اتفاقا اساسي تره مردم قانون گريزه
چگوارا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
دیگه اشکنه هم نمیشه خورد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
اولا نتیجه مذاکره رو دیدیم
ثانیا چرا نعل وارونه میزنی
ثالثا چشاتو باز میکیردی به کی رای بدی! سال 94 و 96 چشاتو بستی حالا طلبکار شدی؟!!!
شما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
شما میدونی در باره چی باید مذاکره کنیم ؟؟؟چیزی باید بدیم ، چیزی باید بگیریم ؟ اون چیه ؟؟
مردم سالهاست فریاد میزنند ای حاکمان مردم را نادیده نگیرید و آنها را بخودی و نخودی تبدیل نکنید! اکثریت را فدای اقلیت نکنید.اجازه بدید همه در کشور زندگی کنند و بفراخور توانایی مسئولیت بگیرند تا کشور آباد و پیشرفت کنه، اما همیشه حرف خودشان را زدند! و امروز کشور به مرحله خطرناک رسیده.نیاز امروز دیدن مخالفان و شنیدن حرفهای آنهاست
همه ایرانیان در هر جان جهان آرزوی جز سعادت و رفا مردم و کشور ندارند.
پاسخ ها
گلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
میگی همه چیز 10 برابر ایران هست اخه اونجا درآمد بالاست و مردم حق و حقوق اولیه خودشون رو دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
یکی ندونه فکر میکنه طرف از کانادا!! داره کامنت میذاره!!
حالا خوبه همه میدونن تو 30 سال گذشته اغلب کشور دست همون مخالفا بوده!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
مردم کی فزیاد زدن ؟ تو تلگرام حتما !!
مردم باید متحد بشن و اعتراضشونو نشون بدن
از روزی که بر جام تصویب شد دلواپسان به برجام تاختند و ته دلشان با برجام نبود بطوری که روزی نبود که جناب شریعتمداری و روزنامه های اصولگرا بر ضد برجام مطلب ننویسند و دقیقا روز بعد از برجام ازمایش موشکی انجام شده ، حال که عزیزان در داخل و ترامپ هر مخالف برجام به ارزوی خود رسیدند ، اگه توان بستن تنگه ها رو دارید بسم الله ، اگه ندارید برید با هم مذاکره کنید و هر دو طرف از عراق و سوریه خارج بشید و به داد ملت خودتون برسید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
واقعا که خیلی رو دارید شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
خداوکیلی خجالت نمیکشی هنوز از برجام حمایت می کنی؟ تا کی سرتو زیر برف میکنی؟ فک کنم مشکلات فعلی هم تقصیر احمدی نژاده!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
فقط میتونم بگم ساکت شو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
طرف خورد زمین میخاست ضایع نشه تا خونه سینه خیز رفت .. شده حکایت حال و روز این روزهای طرفداران برجام !!!
خخخخخخ واقعا دنیای اینا با مردم فرق میکنه
آقای زیباکلام! چه کسی داره براندازی میکنه؟ این مسئولان هستند که با عملکردشون مردم را ناراضی می کنند. تا جائیکه بنده در جامعه هستم بخش بزرگی از مردم چنان از رفتار مسئولان خسته شده اند که به فکر عواقب براندازی نیستند!
میگن بابک زنجانی اعدام میشه بعد میگن داریم باهاش مذاکره می کنیم پول رو پس بده
آخه مگه خله پول رو پس بده وقتی قراره اعدام بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
میدانید همه این حرفها از روی سادگی است البته ببخشید مردم را ساده گیر اوردند و74ملیون گوش (ان 16ملیون نه انها از خودشان هستند) چرا نگویند وماه میگوییم به به چقدر فکر مردم هستند نه بابک جان پول میدهد نه اینها میتوانند بگیرند یعنی نمی خواهند پس بدبخت ورثه بابک جان چه کنند بالاخره انها گناه دارند بابت زحمت نکشیده باد برای شان اورد وانها هم چه فامیل وچه خودی حق دارند وملت هم باید تماشاکنند اینهمه تعزیرات جریمه گرفت بکجا رفت مردم دوبله پس دادند اگر باز بابک هم بگیرند معلوم نیست بکدام حساب میرود وحسابرسی هم ندارد ولش کن خودت چقدر پول داری با همان خوش باش که ممکن انرا هم بگیرند
اقای زیبا کلام زیاد ماهواره نگاه نکن تا دچار این همه دچار پوچی نشوی که فکر کنی ترسیده ای
در ضمن این چیزهایی که شما می گویی ما در ۱۰ سال گذشته از این ماهواره ای ها عبور کردیم و ظاهرا شما یاد فیل هندوستان کردی
زیبا کلام هم شده سوپاپ اطمینان
در متن بالا نماینده مجلس و نماینده دولت یکی به نعل یکی به میخ میزند جالب است که این ادمها خودشان را حامی مردم می دانند یکی دادگاه صحرایی مطرح می کند
واقعا" چرا ؟؟؟؟؟؟
فرار رو به جلو دارن این ادمها! به جای فکر چاره برای مردم فقط بدنبال حل خود هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
آخه زیباکلام، کی از براندازی و تجزیه حرف زده.
مردم از فساد دارن شکایت میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
اصلا زیبا کلام آنوری یا این وری
تابناک دیگر احمدی نژاد را نمی کوبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
تابی منصف تر شده ظاهرا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
احمدی نزاد 30 هزار مگاوات نیروگاه برق ساخت جاده ساخت مسکن ساخت ورزشگاه در حد ازادی ساخت در مشهد فولاد شهر این دولت چیکار کرد کلا وظیفه دولت جز پشیرفت مگه چین هر روز یه جاش ساخت نمیشه شما مردم نمی فهمم
جالبه! یعنی همه نظرات مردم به این همه مطالب این صفحه خطاب به آقای زیباکلام بوده؟!؟! چه خوب!
پاسخ ها
سهراب
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
از بقیشون کلن قطع امید شده
امام جمعه بابل . کاش شما در محدوده قانونی و شرعی و عرفی خودتان عمل کنید . فرض کنید که بنا به خواست قلبی شما همین فردا رییس جمهور استیضاح و بی کفایتی آن صادر شود . بعدش شخص شخصی شما در این اوضاع خطیر مملکت را مدیریت میکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
مگه این کشور مدیریت میخواد. همه چیز رو هواست. بود و نبود دولت مگه اصلا فرقی می کنه؟
آقای صدیقی به ما چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای زیبا کلام. مردم برای چی باید با هم بجنگند.اگه شخص تو دوست داری با هموطنات بجنگی پس بقیه مردم هم دوست دارند با هم بجگند. آیا واقعا دوست داری با کسی بجنگی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
به خاطر اختلافات قومی مذهبی طبقاتی و فکری فراوانی که بینشان وجود دارد در شرایط هیجانی احتمال درگیری زیاده. همچنانکه توی همین فضای مجازی اینقدر راحت به هم توهین می کنیم
زیبا کلام جون می شود بگویدچرا اینقدر کوچه بازاری و بدون علمی صحبت می کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
نه که شما علمی جوابشو دادی ؟
سلام علیکم / اول بگید بسم الله/ آقای امام جمعه محترم اصفهان
امام جمعه اصفهان مگر کم به دولتیان مهلت داده شده که شما مهلت می خواهید ؟ دیگر بس است مگر ملت پوستش از سنگ است وبه جای خون آب در رگ دارد ؟ باشد ما تضمین می دهیم که این نابسامانی هارو تحمل کنیم اما شما تضمین محاکمه مفسدان را می دهید ؟
برایم ثابت شده که اصولگرا واصلاح طلب مثل هم هستند.
آقای زیباکلام مدتها نقدهای شما رو دنبال می کردم و قبول داشتم ولی در یکسال اخیر احساس می کنم درک صحیحی از مملکت ندارید . آدم گرسنه و عاجز دیگر به وطن فکر نمی کند و برای رفع مشکلش هر کاری می کند و این وضع حاصل خیانت افراد مختلف بوده نه انتخاب مردم . این معترضین راه دومی ندارند که شما آنها را از جنگ داخلی می ترسانید . اگر می خواهید این مردم را بفهمید یک منزل در جنوب تهران اجاره کنید و سعی کنید مخارج ماهانه خانواده را با یک میلیون تومان پوشش بدید .آنوقت شاید قشر ضعیف و منکوب جامعه را درک کنید ....
آقای زیبا کلام حق گرفتیه داداش دادنی نیست و مردم حقشونو می خوان در ضمن این تهدیدها که ایران سوریه می شه و اله و بله دیگه کارگر نیست مردم کارد به استخونشون رسیده .
سالهاست در جنگ هستیم آقای زیبا کلام یک طرف ۸۰ میلیون ایرانی یک طرف اختلاس گران بی وطن
آقای زیبا کلام شما هم بله ؟؟؟؟؟؟؟ فکر می کردیم حداقل کمی سمت مردم هستید.
مردم میخوان خودشون تصمیم بگیرن که کشور چطور اداره بشه این خواسته زیادیه آقای زیبا کلام؟
به زودی همه چیز به نفع ملت تغییر خواهد کرد و رهبری عزیز خودشان بیشتر نگران جامعه هستند .
منظور آقای زیباکلام چیه که می‌فرمایند "حالا به غلط یا درست"؟
زیبا کلام نقش سوپاپ اطمینان را دارد؟
خدایا نجاتمان بده دیگه بستمونه.
اونکه میگه مرگ یک بار شیون یک بار باید به این نکته توجه کند که وقتی اوضاع به هم بریزه و دشمنان به کشور هجوم بیاورند فقط مسله مرگ نیست ببینید در سوریه فقط درد مرگ نبود تجاوز به حیثیت ها هم بود و اگه کسی صاحب خانواده باشد و حیثیت خانواده اش برایش اهمیت داشته باشد هرگز نخواهد گفت که مرگ یک بار شیون هم یک بار جنگ داخلی بخشیش مرگ است و هزار بلای بد تر از مرگ هم با خود دارد بهتر است اندکی به عمق فاجعه هم توجه شود ببینند چه بر سر زنان و دختران عراق و سوریه آمده است طی همین چند سال جنگ داخلی.
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: "به نظر می‌رسد روحانی با دو رویکردی که در زمینه اقتصاد اتخاذ کرده به سبد رأی اصلاح‌طلبان لطمه می‌زند"
واقعا براتون متاسفم مردم دارن زیر فشار له میشن اونوقت شما به جای اینکه به فکر سبد معیشت مردم باشین به فکر سبد رایتون هستین!!!؟؟؟ واقعاااا که نهایت نگرانیتون سبد رایتون هست؟؟؟!!!!!!
اینقدر که داخلی ها مردمو تحت فشار روحی اقصادی و و و گذاشتن خارجی نذاشتن
نمی فهمم آیا مردم حق ندارند کسانی را که بر سر کار آوردند از کار برکنار کنند؟ براندازی چه صیغه ای است دیگر؟
آقای امام جمعه شما احیانا جزئی از کسانی نیستید که از اول انقلاب از مردم می خواستید همیشه در صحنه باشند از انقلاب بر علیه شاه گرفته تا حضور در جبهه و دفاع از حرم؟
چگونه است امروز از مردم می خواهید مراقب جوانان خود باشند که چی حقوقشان را مطالبه نکنند؟
آقای زیبا کلام طبق فرمایش شما مردم حقوق پایمال شده خود را مطالبه نکنند که کشور مثل سوریه می شود؟
شماها که همیشه می فرمائید ایران را با سوریه عراق کره شمالی و لیبی مقایسه نکنید حال چی شده است ایران را با این کشورها مقایسه می کنید؟
همین الان هم جنگ داخلی داریم اقای زیباکلام
راستی از روحانی چه خبر؟ کجایی عزیزم؟دقیقا کجایی؟
اول انقلاب ، خدا از مردم با جنگ امتحان گرفت و مردم در امتحان الهی قبول شدند .. حالا نوبت امتحان مسوولینه اونم با وسوسه ی قدرت و پول .. تا الان که متاسفانه برخی مسوولین در امتحان الهی مردود شده اند ولی هنوز وقت برای قبول شدن هست ..

کافیه مسوولین دور هم جمع بشن و بخاطر حفظ نظام و کشور و ملت و رضای خدا و ماندن نام نیک از مسوولین فعلی در تاریخ ، اولا اختلافات را کنار بگذارند و ثانیا دست های اختلاسگران و زالوها را از بیت المال قطع کنند حتی اگر این مفسدین ، فرزندانشان باشند وگرنه در امتحان الهی مردود شده و عذاب خدا شامل همه می شود حتی مردمی که در امتحان اول خدا قبول شده بودند و مطمینا به سرنوشت عراق و افغانستان و سوریه دچار خواهیم شد ..

ضمنا آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند به شرطیکه دستان عوامل اختلاسگر قطع شود
کشوری که با ضعف در آن جنگ داخلی رخ دهد مردمانش معلم های خوبی نداشته و درست تربیت نشده اند در نتیجه زیبا کلام مقصر اصلی می باشد.
وای بر معلم بد
جناب آقای دکتر زیباکلام محترم،،
درد که از یه حدی گذشت و زیاد شد ، دیگه بدن بی حس میشه و دردی رو احساس نمیکنه.
حالا شما بگو تجزیه ایران.
ما میگیم قلب و روحمون فدای ایران ،
ولی بدنمون دیگه بی حس بی حسه.
من یک سرطانی هستم / کمتر از 3 ماه دیگه زنده هستم / امیدوارم بعد از مرگم مادرم بتونه با حقوق تامین اجتماعیش زندگیش رو اداره کنه/ من که جز سیاهی در ایران چیزی ندیدم / با قلب بی آلایش دارم خدامو ملاقات میکنم / اما اگر دیدمش میخوام فقط نفرین مسوولین ناکارامد رو پیشش بکنم /
اینهمه دوران احمدی نژاد رو مسخره میکردند، آخرش اوضاع خودشون شد صدبرابر بلکه هزار برابر بدتر!!!
واقعاً جای تعجب داره که این همه نماینده تنها 80نفر به خاطر این وضعیت از رئیس جمهور سوال دارند واقعا بقیه نمایندگان از وضعیت امروز جامعه راضی هستند. به نظرم مردم حوزه های انتخابیه این نمایندگان باید از نماینده خود سوال کنند که واقعاً شما هیچ مشکلی با این وضعیت موجود ندارید که امضاء از رئیس جمهور را که یک حق قانونی نمایندگان است را امضاء نکردید. خوب است ما در انتخاب نمایندگان خود دقت بیشتری کنیم. و این هم راهی است برای شناخت نمایندگان.
با سلام به خاطر کشور عزیزمان باید مسئولین و نظام مردم را بفهمند و سیستم اداره کشور را اصلاح کنند تا ضرری متوجه کشور نشود.
به یک نیروی تازه نفس احتیاج داریم با فکری متفاوت
آقای زیبا کلام استاد محترم تاریخ مطمئن باش وضع از این بدتر نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
میشود.
امام جمعه اصفهان گفته نیایید توی خیابونا. مسئولین خودشون مشکلاتو می دونن. خب خیالم راحت شد. من همش فکر می کردم مسئولین از حجم دزدی و فساد و اعتیاد و طلاق و فشار تحریم ها و ضعف اعتقادی جوانان و تاثیر تهاجمات فرهنگی و اعتقادی و آثار جنگ روانی و... خبر ندارن که کاری نمی کنن......... پس بریم راحت خفه خون بگیریم که خواب آقایون مشوش نشه خدا نکرده
چراهمه حرف از ناامیدی می زنن ، این قدر کم طاقت و راحت طلب اگر سوریه می شدید چی چهارتا مفسد مفسده کردن به جزایشان می رسن ، ما شاءالله این همه امنیت ، چه خبره چرا همه خودتونو باختین به هم دیگه ویا به دولت می تازید، خجالت داره فریاد و بر سر دشمن بزنید نه بر سر خودتان، دشمن داخلی و خارجی همین و می خواد ،
آقای زیبا کلام شما نفست از جای گرم در میاد 12 سال هست که تحصیلات عالیه بیکارم مستاجر هستم هیچ کسی را در این مملکت ندارم چون آشنا ندارم این روزگارم هست بیا ببین من کجا و چطوری زندگی میکنم لطفا دهن گشادتان را که در خدمت زر و زور هست ببندید.........
فعلا" بفرمایند با پول زلزله زدگان چه کار کرده؟
امام جمعه اصفهان :به چه کسی می خواهند برسانند؟ به مسئولان؟ مسئولان که خود این موضوعات را می دانند
نماينده مجلس شيراز: خواسته‌های مردم را دقیق نمی‌دانیم اما آنچه مسلم است نارضایتی عموم مردم از وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی است. البته شاید در میان مردم عده‌ای هم اهداف سیاسی داشته باشند اما عمده آنها مسائل اقتصادی را دنبال می‌کنند. وی افزود: درواقع عرصه بر مردم روزبه‌روز تنگ‌تر و سفره آنها روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شود. هیچ امیدی هم برای بهبود ندارند. مسئولان هم از نماینده مجلس تا هیات دولت و وزرا همه سعی بر حرف‌درمانی و راهکارهای شعاری دارند.
از ماست كه برماست.
متاسفانه باوجوددرامد سرشارنفتی وآزادشدن بیش از150میلیارددلارازاموال بلوکه شده وافزایش قیمت جهانی نفت از45دلاربه 80دلار کوچکترین تغییری در بهبودی وضعیت وخیم اقتصادی اقشارآسیب پذیر بوجود نیامده ومتاسفانه اکثرا به کشورهای دیگر حاتمبخشی شده ویاتوسط اختلاسگران به غارت رفته ویا بخاطر ناکارآمدی دولت روحانی اکثریت ملت ناراضی هستند
ازجناب روحانی بعنوان فردی که دودوره رای دادم وازایثارگران جنگ هستم سوال میکنم چطور در طول 8سال جنگ با دنیا اکثریت ملت باوجود ارزان بودن قیمت نفت جهانی زندگی ساده وشرافتمندانه داشتند ولی در دوره شما که نفت بشکه ای به 80دلاررسیده اکثریت ملت زیرفشاراقتصادی به ذلت وخواری وخفت افتادند آیا پس ازگذشت 5سال به ناکارآمدی دولتت وخودت پی نبردی بهترنیست استعفا دهی وبیش ازاین ملت رازیر فشاراقتصادی له ننمایی
زیبا کلام به خوبی میداند که ادامه وضع موجود یعنی در اینده نزدیک جنگ
مگر مردم ایران چه دشمنی با دنیا دارن که بخاد جنگ بشه
اینقد مردم نترسونید دیگه جواب نمیده
این نمایندگان بیشتر نماینده دولت هستند تا نماینده مردم
راه را اشتباه ميرويد بهتر بابك زنجاني را رها كنيد و چهار مدير يا رئيس يا وزيري كه 12 قرترداد با بابك زنجاني امضائ كردند را پاي ميز مجاكمه بكشيد آنوقت معلوم ميشود پولها به كجا و به دستور چه كساني رفته است يك وزير وقت قاسم رستمي دو بهمني رئيس كل بانك مركزي كه نماينده شده تا مسون بمانه و جواب به ملت نده 3 وزير نفت و وزير دارايي وقت بابك زنجاني بهانه است
زیباکلام: براندازی ایران را وارد جنگ‌های داخلی می‌کند

کاملاً معلومه که برای چه کاری استخدام شدی!! مصاحبه با من و تو رو یادم هست!! ماموریت تو اینکه فقط روی ذهن ناخودآگاه مردم کار کنی و سوزنت روی این مثل سوریه و عراق میشه گیر کرده!!!
ازت میپرسن: چرا خربزه های مشهد شیرنتره؟ میگی: ببینید اگر نظام ساقط بشه اینجا میشه سوریه، بنابراین دیگه مشهدی نیست که خربزه شیرین داشته باشه!!! دلیل شیرنیش رو هم نمیدونم!!!!
اگر هم بشه دلیلش مشخصه، خائنانی که الان در قدرت هستند باعثش خواهد بود از خارج کسی نمیاد!!
محمد مرسی (خواهش میکنم قابلی نداشت) رو بیاد بیارید کمتر از یکسال رئیس جمهور بود ده ساله دارن تاوان میدن!! ول نمیکنه!!!
پس شما و امثال شما خودتون باعث جنگ داخلی خواهید بود!!!
حسابتون رو از کشور و اسلام جدا کنید، شماها مسلمون نیستید!! وای به حال شیعه که شما ها متولیش باشید!!!
کدام مسئول بیکفایتی واردات گوشی اپل امریکای که کشور ما را تحریم کردنده اند و خدمات بعد از فروش هم نمی دهند اجازه داده است
اقای زیبا کلام سایت تابناک اوامرشما را اجرا کرد
جناب طباطبایی، سخن حق تلخ است

اگر صدای حق را دوست ندارید، اگر ذزدان را می شناسند و معرفی نمی کنند، اگر دهان مردم را می بندید تا خفه شوند در این گرانی و دست به دزدی بزنند، این می شود نتیجه!
اگر مردم حق اعتراض ندارند پس چرا در قانون اساسی بر آن تاکید و تایید شده؟ حال نمی خواهید گوش دهید، از مجرمین دفاع نکنید، از ناکارامدان دفاع نکنید، از دولتی که در این وضعیت بازار جلوی افزایش قیمت 30 الی 50 درصدی محصولات را نمی گیرد دفاع نکنید و.....!

میدانید چرا؟ چون در این دنیا هم که نشد، به قرآن قسم در آن دنیا از دست این افراد و هواداران به خدا شکایت خواهم کرد و اکنون نیز کرده ام چرا که حق شهروندی را نیز کم کم از دست می دهم و تبدیل به کارتن خوابی خواهم شده که شاید همین تابناک تصویرم را منتشر کند دلیل آن نیز مشکلات اقتصادی است و آفرینندگان این مشکلات مدیران ومسئولانی ناکارامد هستند !

به قرآن قسم فرزندم دچار سوء تغذیه روی خط قرمز است.... اشکم را درآوردید، لعنت به این دنیا و.........

خرده بر حرف درشت من آزرده مگیر ، حرف آزرده درشتانه بود خرده مگیر
پیشنهاد تشکیل دادگاه صحرایی برای متهمان اقتصادی..............حسینی جان تا حالاکجا بودی.....شب و روزتان بخیر.....چشم...بقایی ومشایی در نوبتند...بذار کاراونا و بابی جون زنجانی تمام شه
مسئولین میدونن مشکلات هست
مشکل همینه که میدونن و کاری نمیکنن
زیباکلام اول توضیح بده پولهایی رو که به اسم زلزله زدگان جمع کرده بکد، کجا هزینه کرده؟
چه قدر جای تاسف داره که وزیر فرهنگ و ارشاد ایران بیاد به جای دفاع از مطالباتی حوزه فرهنگی که خواسته های به حقی دارن با رویکرد پوپولیستی از زیر بار مسئولیت خودش شونه خالی کنه و بگه الان اولویت کشور مثلا کنسرته ، اینکه یه هنرمند محبوب میخواد تو اوضاع شرایط امید به جامعه بده با برگزاری کنسرت رایگان این وظیفه شماست که پیگیر باشی این اتفاق برای مردم اکثر شهرهای ناامید ایران بیفته تا بلکه حس امید و شور نشاط به مردم برگرده ، آقای وزیر محترم شما باید یاد بگیری که از مطالبات به حق هنرمندا دفاع کنی نه اینکه تو حوزه ای که به کاره تو مربوط نیست ورود کنی. بخشی عظمی از دلزدگی مردم از این دولت محصول شما وزرای نا کارآمده که دقیقا برای حوزه های مسئولیتتون کاری نمیکنید...و تازه تیکه به نمایندهای میندازی که دارن پیگیربازگردوندنه شادی و نشاط در جامعه میشن.
گفتار بس است اینقدر خشم وکینه در سینه های مردم تلنبار شده و کشوری که نابود شده. چه کسی نای جنگیدن دارد
این سایت متعلق به کیست؟اوج بیچارگی انجاست که جرات نکنی حرفی که مخالف ایده وحرف توست را منتشرنکنی منکه ازکنتشرنکردن نظرم به خدا خوشحالم چون به این نتیجه رسیدم که حرفها ونظراتم مهم است عدوشودسبب خیراگرخداخواهد.
اگر قدر امنیت موجود را ندانیم وضعیت ایران به مراتب خطرناک تر از سوریه و عراق می شود و ایران تجزیه خواهد شد.
1- باید با دنیا مدارا کرد. اعتماد دنیا را جلب کرد.
2- باید ضابطه به جای رابطه حاکم باشد. این پسر اونه، اون داماد اونه....بدون کنترل و یلخی مملکت را به فنا می دهد.
3- هر کسی اعتراض و انتقاد می کنه دشمن ندانیم. از فکرش کمک بگیریم. این کشور مال همه است نه مال عده خاص.
4-بساط ریاکاری کنده شود. آقایان با مردم رو راست باشند. مردم فرق آدم درست و آدم ریاکار را می دانند. اگر مسئولین به 20% گفته هایشان هم عمل کنند مردم دلگرم می شوند. ولی شاهدیم که ایشان در سخنرانی چیزی افاضات می کنند ولی در عمل طور دیگر. این را مردم می فهمند. ولی چه سود که مسئولین نمی فهمند که مردم می فهمند.
5- بجای فرافکنی و شانه خاله کردن از مسئولیت و انداختن علت مشکلات به دوش خارج و غرب، به خودمان بیائیم و قبول کنیم که ریشه خیلی از مشکلات از ناکارامدی و بی برنامگی مدیران و مسئولان خودمان است.
6-تمرکز به کشور خودمان و استعدادهای خیلی زیاد خودمان باشد. اگر کشوری آباد و قدرت مند داشته باشی، کشورهای دیگر خودشان برای شناخت دلایل قدرتمندی شما سرازیر می شوند و لازم نیست برای شناساندن خودت میلیاردها هزینه کنی و نتیجه اش هم بی اعتمادی دیگران باشد چون ایشان هم تفاوت رفتار و شعارهای صرفا آرمانگرایانه را می فهمند.
آقای زیبا کلام استاد گرامی ، مگه رنگی بالاتر از سیاهی هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ، کارد به استخوان مردم رسیده دیگه چیزی ندارند که بخوان از دست بدنپ
رفراندوم برای مذاکره با آمریکا برگزار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
عقل هم خوب چیزیه
اینهمه حکومتها آمدند و رفتند مگر ایران تجزیه شد؟ قاجار و رضاشاه و محمدرضا شاه رفتند آیا ایران تجزیه شد؟ جنگ داخلی اتفاق افتاد؟ تجزیه طلبی صفتی که در ذات مردم هست مثل مردمان بالکان و اروپای شرقی که همدیگر را نمیتوانستند تحمل کنند در ایران همیشه همبستگی ملی وجود داشته. بیجهت مردم را بنفع اختلاسگران مرعوب نکنید
چطور است بوی کودتای علیه دولت واکثریت مردم را نمی نشوید !!!؟؟!!!بنده خدا مطهری یه حرف درست و منطقی و تاریخی را زد روزنامه های طرفدار و معلوم الهویت به این فرزند پاک و شجاع ایران را چه نسبت های ناروایی که لایق خودشان است را ندادند!!!!!!!!!
تابناک جان یه چند سوال از مردم بپرس که مشکل فعلیه مملکت الان درحال حاضر چیه ۱اقتصادی۲کنسرت ۳بیکاری ۴ محاکمه سریع براندازان البته اگه در ب سایتتونو نبندن باتشکر واقعا جراتشو داری قهرمان ملی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار