بازدید 10486
۴
خبرعجیب اماواقعی

مهدوی‌کیاومجیدی،گزینه‌مدیرعاملی‌پرسپولیس‌واستقلال

در وزارت ورزش نام های فرهاد مجیدی،مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان مطرح شده است اما باید دید آیا این نفرات نام برده شده حاضر هستند که این بار در قبای مدیریت در این دو باشگاه حضور داشته باشند یا خیر.
کد خبر: ۸۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 30 July 2018

با توجه به ابلاغیه مجلس شورای اسلامی مبنی برممنوعیت بکارگیری بازنشسته‌ها در دستگاه‌های اجرایی به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواب‌هایی دیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اگر ابلاغیه مجلس شورای اسلامی بابت ممانعت از بکارگیری بازنشسته‌ها در دستگاه های اجرایی به معنی واقعی اجرا شود وزارت ورزش و جوانان برای اجرای این ابلاغ باید یک خانه تکانی اساسی در قسمت های مختلف دستگاه های ذی ربط خود داشته باشد.

دو ارگان وابسته به وزارت ورزش و جوانان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستند که در بین اعضای هیات مدیره دو باشگاه افراد بازنشسته حضور دارند. هر چند که در اکثر مواقع عنوان شده که افراد بازنشسته دو باشگاه با داشتن مجوزهایی که متاثر از بندها و تبصره‌هاست می‌توانند در کار خود باقی بمانند اما به نظر می‌رسد این بار وزارت ورزش تصمیم گرفته در هیات مدیره دو باشگاه پوست‌اندازی اساسی کند.

Related image

در همین راستا خبر رسیده که وزیر ورزش و جوانان تماس‌هایی با برخی از پیشکسوتان تازه از فوتبال دور شده دو باشگاه داشته و خواستار حضور این افراد برای حضور در هیات مدیره شده است. در وزارت ورزش نام های فرهاد مجیدی، میرشاد ماجدی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان مطرح شده است اما باید دید آیا این نفرات نام برده شده حاضر هستند که این بار در قبای مدیریت در این دو باشگاه حضور داشته باشند یا خیر.

پیش از این در مدیریت‌های گذشته وزارت ورزش و حتی مدیریت کنونی تلاش‌هایی برای حضور این افراد در هیات مدیره سرخابی‌ها صورت گرفته بود اما این نفرات تمایلی برای حضور در عرصه مدیریتی دو باشگاه از خود نشان نداده بودند. باید دید این بار که ظاهرا وزارت ورزش عزم خود را برای زدودن چهره‌های بازنشسته جزم کرده می‌تواند این نفرات را برای حضور در این دو باشگاه راضی کنند یا خیر.

البته مهدی مهدوی‌کیا به تازگی مربی امیدهای هامبورگ شده است و وزارت ورزش برای حضور چنین فردی در هیات مدیره پرسپولیس کار راحتی ندارد. از سوی دیگر فرهاد مجیدی هم سودای مربیگری در سر دارد و بعید است به همین راحتی حاضر شود در باشگاه استقلال سمت مدیریتی قبول کند. باید دید آیا وزارت ورزش و جوانان در راستای حضور افراد غیر بازنشسته در هیات مدیره سرخابی ها موفق می شود یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بسیارعالی
آقا مهدی خودت و جایگاهت رو خراب نکن از من به شما نصیحت. همین سیستمی رو کا فغلا اتخاذ کردی پیش بگیر و برو جلو. اینطوری هم محبوب میمانی و هم بسیار موثر تر هستی و حفظ جایگاه شخصیتی خودت رو کردی. با صدای این دهل داخل چاه نرو.
مجیدی رو نمیدونم ولی مهدی خان که مربی شده توی آلمان
به نظر مي رسد بهتر است كه هر سه اين عزيزان از اين كار اجتناب كرده و همچنان در ارتقاء بار عملي خود در مربيگري كوشا باشند تا در آينده نه چندان دور كشور بتواند از تجربيات ايشان به عنوان مربي در تيم هاي بزرگ و البته تيم ملي استفاده كند
مسيري كه اين بزرگواران انتخاب كرده اند بسيار خوب است نگذاريد همه چيز خراب شود
حيف است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار