بازدید 1850

توضیحاتی درباره ارز سفر به عتبات دانشگاهیان

کد خبر: ۸۲۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 29 July 2018

معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از افزایش ده درصدی اعزام ها در ایام عرفه خبر داد و گفت: با برخی بانک ها توافقاتی شده که ۲۵۰ هزار دینار به زائران عتبات ارایه شود.

به گزارش مهر، محمد زارع امروز در نشست خبری نوزدهمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهی گفت: در برخی از ایام هزینه های اعزام به عتبات توسط سازمان حج افزایش پیدا می کند و این افزایش هزینه ها به دلیل حجم تقاضای زیاد است که در ایامی مانند عرفه و نوروز به این صورت است.

وی افزود: در این ایام هزینه ها ده درصد افزایش پیدا می کند که در این دوره از اعزام دانشجویان نیز هزینه ها از ۲۳ تا ۳۰ مرداد ده درصد افزایش خواهد داشت و دوباره به حالت قبل بر می گردد.

زارع در خصوص ارز مسافرتی گفت: ارز مسافرتی با ارزی که سازمان حج و زیارت دریافت می کند متفاوت است ارز سازمان حج و زیارت برای پرداخت هزینه های سفر خواهد بود و با برخی بانک ها توافقاتی شده که ۲۵۰ هزار دینار به زائران عتبات ارایه شود توافقات صورت گرفته اما هنوز اجرایی نشده است.

معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص قیمت های اعزام دانشجویان به عتبات گفت: کاروان های زمینی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کاروان های هوایی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان