بازدید 1894

کشف جسد پیرمرد ناشناس در کوهستان

کد خبر: ۸۲۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 29 July 2018

امدادگران وقتی برای نجات کوهنورد جوان کرجی به ارتفاعات ماسال استان گیلان رفتند با جسد یک پیرمرد ناشناس رو به رو شدند.پیدا شدن جسد این مرد سالخورده پلیس را در برابر یک پرونده جنایی قرار داد.

به گزارش ایران، چند روز قبل سه کوهنورد به امدادگران هلال احمر منطقه ماسال مراجعه کرده و از ناپدید شدن یکی از دوستان‌شان به نام آرین 26 ساله از ساکنان استان البرز خبر دادند و برای پیدا کردنش درخواست کمک کردند.

امدادگران به همراه نیروهای بومی منطقه از همان لحظات نخست، تجسس برای ردیابی کوهنورد گمشده را در دستور کار خود قرار دادند اما مه‌آلود بودن منطقه کار را سخت کرده بود.

در حالی که چند روزی از آغاز تجسس می‌گذشت سرانجام دو دامدار از اهالی شاندرمن استان گیلان کوهنورد گمشده را در حالی که داخل یک کلبه ییلاقی قرار داشت پیدا کردند.

این جوان 26 ساله کرجی توسط دامداران به مناطق پایین دست منتقل و به امدادگران هلال احمر تحویل شد.

اما در حالی که امدادگران هلال احمر ماسال به‌دنبال این کوهنورد می‌گشتند با جسد یک مرد حدوداً 75 ساله مواجه شدند! بلافاصله موضوع به پلیس اعلام شد. از آنجا که هویت این مرد ناشناس بود دستور انتقال وی به پزشکی قانونی صادر شد تا تیم‌های تخصصی این سازمان با بررسی‌های خود علت و زمان مرگ وی را مشخص کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل