آسپرین؛

روش انجام تزریق زیرجلدی روی خود و سایرین

کد خبر: ۸۱۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 26 July 2018
تعداد بازدید : 501913
بازدید 836004
۹
بیماری‌هایی مانند دیابت و کم‌خونی نیاز به تزریق زیرجلدی دارو که به تزریق زیرپوستی نیز مشهور است را دارند. این نوع تزریق دارو را به یافت چربی زیر پوست که در محل‌هایی مانند روی شکم، قسمت بالای ران و بازو قرار دارد منتقل می‌کند. با دیدن این ویدیو می‌توانید با روش انجام این تزریق به خود و سایرین بیشتر آشنا شوید.هشدار این ویدیو تنها جنبه آشنایی با روند تزریق را دارد و برای انجام این تزریق باید در دوره‌های آموزشی مربوطه شرکت کرده و گواهی لازم را کسب نمایید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
سپاس از شما برای انتشار و زیرنویس این ویدئو
چرااموزش بایدانگلیسی باشه اخه .مافارسیییییی هستیم
فقط فرق ما ایرانیها رو ببینید که حتی برا تزریق باید از خارجیها وبه زبان خودشان آموزش بگیریم واقعا تاسف می خورم تحصیلکرده های این آموزشها در ایران اینقدر کم کارند.
جای تعجب داره تودورهایکه حتی گوشی تلفن هم میتونه ترجمه به فارسیروانجام بده این فیلم زیرنویسه .مگه ساختن یه کلیپ آموزشی چیکارداه؟
سلام دوستان
به نظر من همین کلیپ هم که گذاشتند اشتباه
چون ما ایرانی ها خیلی ها مون عادت داریم فکر کنیم همه کار بلدیم،با دیدن اینجور کلیپ ها همه فکر می‌کنند دکتر تزریقات هستند،اونوقت که واویلا
سلام آموزش و و یادگیری با هر زبونی باشه فرقی نمیکنه باید یاد بگیری چه اشکالی داره به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری باشه دنبال بهانه نباشید از هر فرصتی برای یادگیری باید استفاده کرد ...ماها کم کاری از خودمونه و این تقصیر هیچ کسی نیست ...ممنون به خاطر کلیپ
متشکر بابت نشر این کلیپ اموزش مفیدی بود
من تالاسمی ماژور هستم‌و هرشب تزریق زیرجلدی دسفرال انجام میدم
محل تزریق به شدت دردناک و حالت بمبه داره
جای تزریق رو هم تغییر دادم ولی هرجا تزریق میکنم بعد مدتی همون وضعیت بمبه و دردناک شدن رو پیدا میکنه
کمپرس گرم تا حدی کمک کرده ولی مشکل حل نمیشه
راهنمایی کنید لطفا
خیلی بده فارسی نیست