بازدید 2163

دوره‌های يكساله MBA و DBA در دانشگاه تهران‌

کد خبر: ۸۱۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 24 July 2018
هر روز مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکار‌ها در طی روند کاری خود با چالش‌های پیچیده‌تر و متنوع‌تری روبرو می‌شوند. برای غلبه بر این چالش‌ها ضروریست که متناسب با رشد پیچیدگی‌های دنیای امروز مهارت‌های مدیریتی صاحبان کسب و کار افزایش پیدا کند. دوره‌های کاربردی MBA و DBA (یکساله) در سطح دنیا برای پاسخ به این نیاز طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند.


به منظور ارتقاء توانمندی‌های تخصصی و حرفه‌ای مدیران و کارشناسان شرکت¬ها و سازمان¬ها و توسعه ارتباط بخش صنعت با دانشگاه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان مهم‌ترین و معتبرترین مرکز آموزش مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره‌های کاربردی و مهارتی MBA و DBA (یکساله) نموده است.

دوره‌های يكساله MBA و DBA در دانشگاه تهران‌

مهمترین هدف دوره‌های آموزش کاربردی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بکارگیری اساتید مجربی است که علاوه بر سوابق علمی مشخص، سوابق اجرایی و مشاوره‌ای دارند. این دوره‌ها با هدف آماده سازی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزار‌هایی مدیریتی که یک فرد بدان نیاز دارد.


شایان ذکر است که به دانشپذیران در پایان این دوره ها، گواهینامه‌ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا می‌گردد. علاقه مندان می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن‌های ۸۸۳۳۹۶۵۷ الی ۵۹ تماس حاصل فرمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر