بازدید 1979

انتصاب مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه علامه طباطبایی

کد خبر: ۸۱۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 20 July 2018

مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه علامه طباطبایی در حکمی از سوی رئیس این دانشگاه، منصوب شد.

به گزارش آنا، مراسم تودیع و معارفه مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران این حوزه، برگزار شد.

محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده در مدت مسئولیت دکتر زمانی، به سیاست‌های اتخاذ شده در طی ۳ سال گذشته در اصلاح امور این مدیریت اشاره کرد و افزود: این مدیریت به لحاظ پشتیبانی و ارتباط با بخش‌های مختلف دانشگاه نقش کلیدی و مهمی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به ساماندهی امور برنامه‌ریزی بودجه، تشکیلات و نظارت بر اجرای آن بر اساس سیاست‌های دانشگاه اظهار کرد: طی این مدت در اجرای بخش زیادی از این مهم با همکاری بخش‌های مختلف موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی برنامه‌ریزی، تهیه سند راهبردی، تهیه برنامه استراتژیک و عملیاتی، توجه به آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان و همچنین ضرورت توجه به راه‌اندازی بخش کنترل پروژه‌ها از اقدامات مهم در این مدیریت برشمرد و گفت: این اقدامات با همکاری همه بخش‌های دانشگاه و در این مدیریت مورد توجه جدی قرار گرفته است که موارد زیادی از آن در مرحله اجرایی و در موارد معدود نیز زمینه‌های آن فراهم و در آستانه اجرایی شدن است.

وی تصریح کرد: زمانی در مدت مدیریتش، امورات و کارهای اجرایی را با کمترین تعارض با واحدهای مختلف بر اساس سیاست‌های دانشگاه به خوبی پیش بردند. با توجه به توانایی آقای خورسندی در ایام تصدی مدیریت فرهنگی دانشگاه علامه طباطباطط و تخصص ایشان در برنامه‌ریزی و بودجه، ازین پس ایشان عهده‌دار این مسئولیت خواهند بود.

ویژه عنوان کرد: هنر در این است که بتوانیم با کنترل درخواست‌ها و مطالبات، در هزینه‌ها به نحوی عمل نماییم تا بودجه در اختیار را، در تعادل با هزینه‌ها قرار دهیم و بتوانیم در فضای تعاملی پیش رویم.

زمانی در ادامه مراسم ضمن تقدیر از همکاری و همراهی کارشناسان مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی و نیز بخش‌های مختلف دانشگاه در مدت مسئولیتش به اقدامات انجام شده در این مدیریت پرداخت و افزود: طرح جامع مدیریت منابع انسانی، طرح بودجه‌ریزی عملیاتی، برنامه‌های راهبردی، ایجاد مدیریت بدهی و دارایی از جمله موارد نظر ریاست دانشگاه و معاون محترم توسعه و منابع انسانی است که در این مدت پیگیری و مقدمات اجرای آن هموار شده است و امیدوارم در آینده نزدیک اجرایی گردد.

وی ادامه داد: تعامل و همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه در تحقق اهداف کلان دانشگاه، مهمترین سرمایه دانشگاه است، این تعامل و همکاری سرمایه اجتماعی مهمی است که در دانشگاه وجود دارد و امیدورام که منشاء اثرات زیادی قرار گیرد.

در ادامه این مراسم خورسندی نیز با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در اعطای مسئولیت مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه گفت: خدا را شاکرم که با دیگر توفیق خدمت در حوزه اجرایی دانشگاه را نصیبم نمود و امیدوارم با همراهی و همیاری همکاران، بتوانم پاسخگوی اعتمادشان باشم.

وی با اشاره به وظیفه اصلی بودجه و برنامه‌ریزی در این مدیریت اظهار کرد: این دو، عناصر جدایی‌ناپذیر از یکدیگرند چرا که برنامه‌ریزی بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های بودجه محکوم به شکست است و بودجه ریزی بدون لحاظ نمودن برنامه باعث اتلاف منابع خواهد بود.

مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی تصریح کرد: تمامی برنامه‌های در دست اجرای این مدیریت را دنبال خواهیم کرد. خوشحالم که برنامه‌ریزی عملیاتی نوشته شده است و امیدوارم با همت و همراهی همکارانم در این مجموعه در خصوص طرح جامع مدیریت منابع انسانی، برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه مدت، بودجه عملیاتی و همچنین آموزش‌های ضمن خدمت نیز به آنچه که مورد نظر مسئولان است دست یابیم.

در پایان این مراسم معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش‌های زمانی تقدیر کرد و حکم مسئولیت خورسندی را به او ابلاغ نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل