بازدید 2474

دانشجویانی که ورودشان به کشور ثبت نشده نمی‌توانند برای پیاده روی اربعین از ایران خارج شوند

کد خبر: ۸۱۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 15 July 2018

مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشجویانی که ورودشان به کشور ثبت نشده است ممنوع‌الخروج هستند و نمی‌توانند به پیاده روی اربعین بروند.

به گزارش دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ علی بهرامی مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی پیرامون جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: اولین جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان بسیج دانشجویی در سال ۹۷ به ریاست معاون هماهنگ کننده این سازمان برگزار شد که در آن به بررسی عملکرد بسیج دانشجویی در اربعین ۹۶ پرداخته شد.

وی گفت: بسیج دانشجویی با همکاری دستگاه‌های آموزش عالی و سازمان وظیفه عمومی ناجا در سال ۹۶ موفق به صدور مجوز خروج از کشور ۴۵۰۰۰ نفر از دانشجویان مشمول پسر به صورت رایگان برای شرکت در پیاده روی اربعین کرد؛ که بخشی از این تعداد هنوز ورودشان به کشور ثبت نشده است و بایستی هرچه سریعتر با در دست داشتن گذرنامه به نزدیکترین اداره نظام وظیفه محل سکونت خود مراجعه نمایند، در غیر این صورت دانشجویانی که ورودشان به کشور ثبت نشده است ممنوع‌الخروج می‌باشند.

بهرامی افزود:همچنین بسیج دانشجویی در قالب ۲۵۰ کاروان اقدام به اعزام قریب به ۱۱۰۰۰نفر از دانشجویان علاقه‌مند به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین ع. در اربعین حسینی کرد.

وی در پایان گفت: راه اندازی اسکان‌های متمرکز ۱۰۰۰۰نفری در شهر‌های مقدس نجف و کربلا و راه اندازی مواکب مرزی، دانشجویی در مسیر پیاده‌روی از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در اربعین سال ۹۶ بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر