بازدید 6078

واکنش افشانی به اهداء بیلبوردهای تبلیغاتی

کد خبر: ۸۱۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 14 July 2018

شهردار تهران از افتتاح کل خط ۷ مترو تا خرداد ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا محمدعلی افشانی صبح امروز در حاشیه آئین بازگشایی بخش میانی خط ۷ مترو و افتتاح ایستگاه مهدیه با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که اشاره کردیم خط ۷ مترو در گذشته افتتاح شده اما ناقص بود و باید تکمیل می‌شد.

وی با بیان اینکه در حوزه سیگنالینگ در طول مسیر اقدامات خوبی انجام گرفته و متاسفانه بخشی از این خط فاقد هواکش بود که در این مدت پس از تعطیلی خط ۷ سعی کردیم مشکل سیگنالینگ و هواکش‌ها را حل کنیم،‌ گفت: تنها در این شش کیلومتری که امروز با پنج ایستگاه افتتاح شده این مشکلات به طور کامل رفع شده است.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما ایمنی این خط را تضمین می‌کنید؟ افزود: همه تلاش کردیم خط ایمن باشد و اگر نسبت به سایر خطوط ایمنی بیشتری نداشته باشد، کمتر هم نیست؛ اما پیمانکار و تحویل دهنده تجهیزات باید تضمین کنند.

او در مورد افتتاح مابقی ایستگاه‌های خط ۷ با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که در دهه فجر بخشی از این خط و تا خرداد ماه سال دیگر کل خط به بهره برداری برسد، گفت: البته ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که همه نواقص خط را رفع و ایستگاه به ایستگاه این خط را تکمیل کنیم.

افشانی در مورد بدهی هلدینگ یاس به شهرداری تهران نیز که گفته می‌شود حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: کارشناسانی در حال بررسی دقیق و مستند این موضوع هستند و حتی تا کنون چند جلسه نیز برگزار شده و تا وقتی مستندات کامل شود در مورد آن صحبت نمی‌کنم اما مطمئن باشید هر میزان بدهی که احصا شود آن را دریافت می‌کنیم.

او در مورد حواشی قول رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به اهداء ۲۰ بیلبورد برای تبلیغ یک فیلم به ایسنا گفت: اگر بیلبوردی دیدید که تبلیغ این فیلم در آن باشد به من بعدا گزارش بدهید و رئیس سازمان ورزش این حرف را زده و من هم شنیدم اما این سخنان جزو اختیارات او نبوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان