بازدید 3362
بازتاب

طناب کشی سلتیک و گلاسکو برسرجذب ملی پوش ایران

کد خبر: ۸۱۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 14 July 2018

گزارش جالبی در نشریه معروف «سان» از طناب‌کشی «سلتیک» و «گلاسکو رنجرز» بر سر میلاد محمدی منتشر شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه انگلیسی از تلاش دو رقیب سنتی فوتبال اسکاتلند برای به خدمت گرفتن گرفتن مدافع تیم ملی فوتبال ایران گزارش داد. «سان» گزارش داد باشگاه سلتیک می‌تواند در راه جذب میلاد محمدی، متخصص پشتک - اشاره به پرتاب اوت عجیب مدافع تیم ملی در بازی با اسپانیا - با سلتیک به رقابت بپردازد و آنها در حال سبک و سنگین کردن حرکت برای این انتقال هستند.

«سان» روز پنجشنبه گزارش داده بود که این دو باشگاه اسکاتلندی نسبت به جذب این ستاره ایرانی علاقه‌مند هستند، اما سلتیک به دلیل اینکه آینده کایرن تیرنی، مدافع چپش در هاله‌ای از ابهام است در حال ارزیابی اوضاع برای حرکت برای این انتقال هستند.

میلاد محمدی، مدافع چپ تیم احمد گروژنی می‌تواند خود را در مرکز طناب‌کشی اولد فیرم - اشاره به رقابت سنتی گلاسکو رنجرز و سلتیک - ببیند. دلیل اینکه سلتیک نسبت به حضور در این رقابت برای جذب محمدی مردد است، این است که اورتون در نظر دارد کایرن تیرنی را از سلتیک به خدمت بگیرد و آینده وی در این تیم نامشخص است. در صورتی که تیرنی 21 ساله از سلتیک جدا شود، سلتیک نیاز به یافتن جانشینی برای وی دارد و میلاد محمدی که توانایی بازی با هر دو پا دارد و می‌تواند در پست‌های بال، بال چپ و دفاع راست بازی کند، یکی از گزینه‌هایی است که آنها مدنظر دارند.

محمدی 24 ساله که 21 بازی ملی دارد، به خاطر پشتک عجیبی که در بازی با اسپانیا زد، سوژه اینترنتی شد. باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن این مدافع ایرانی که یک سال از قراردادش با احمد گروژنی باقی مانده، هستند برای جذب وی حداقل باید 2 میلیون پوند پرداخت کنند. استیون جرارد، سرمربی جدید و اسطوره فوتبال لیورپول نیز به دنبال یک مدافع چپ برای تیمش است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر