بازدید 2191

دستگیری سارق شبانه گوشی های کارگران فرحزاد

کد خبر: ۸۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 14 July 2018

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از بازداشت سارق شبانه گوشی های کارگران ساکن در سوئیت های فرحزاد خبر داد.
تصویر دستگیری سارق شبانه گوشی های کارگران فرحزاد

به گزارش جام جم، سرهنگ محمدباقر قدم زاده، با بیان این مطلب گفت: مدتی پیش بود که ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک در جریان دو فقره سرقت از خانه ای در فرحزاد تهران قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: یکی از شکات که پدر و پسری بودند مدعی شدند شب گذشته در پشت بام خانه شان خواب بودند که بدون اینکه آنها متوجه شوند دزدی به سراغشان آمده و موبایل هر دو نفر را به سرقت برده است و در سوئیتی آن طرف تر از این خانه نیز چند کارگر مدعی شدند که گوشی و پول هایشان توسط سارقی حرفه ای به سرقت رفته است و اتفاقا آنها نیز در خواب به سر می بردند که دزد حرفه ای با ورود خود به سوئیت این افراد گوشی و موبایل هایشان را دزدیده بود.

سرهنگ قدم زاده ادامه داد: این دو شکایت در حالی مطرح شده بود که از مدتی پیش نیز سرقت های مشابه به دومین سرقت و به این شیوه که از سوئیت های اسکان کارگران گوشی و پول دزدیده می شد و تمامی این سرقت ها شبانه و موقعی بود که مالباخته ها خواب بودند.

این مقام انتظامی افزود: به این ترتیب رسیدگی به این پرونده ها توسط ماموران تجسس کلانتری ۱۶۳ ولنجک در دستور کار قرار داشت تا اینکه آنها موفق شدند در گشت زنی های خود به مردی ۲۵ ساله با وضعیت مشکوکی برخورد پیدا می کنند و با بررسی موضوع متوجه می شوند که او همان سارق فراری است چرا که ماموران تجسس کلانتری در بررسی های میدانی خود به فیلم های دوربین مداربسته این سارق که از بالای دیوار به درون خانه ای پریده بود رسیده بودند و شباهت ظاهری این فرد به همان تصویر دوربین مداربسته پلیس را به او مظنون کرده بود.

با این اوصاف ، متهم ۲۵ ساله دستگیر و به کلانتری منتقل کرد. متهم که مدعی بود تا به الان ۵ فقره سرقت انجام داده است در توضیحات بیشتر از انگیزه خود می گوید: پیش از این کار در سمساری کار می کردم و مدتی بعد که به لحاظ اعتیاد بیکار شدم از این کار بیرون آمدم و به این سرقت ها روی آوردم. هیچ سابقه ای ندارم و برای اولین بار بود که چنین فکری به ذهنم رسیده بود. گفتنی است که ارزش اموال سرقت رفته تا به کنون بیش از شش میلیون تومان است و در بررسی های دقیق مشخص شده او حدود شش گوشی طبق اعترافات خودش به سرقت برده است. تحقیقات بیشتر در این رابطه در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل