بازدید 6874
۱

شایعه عجیب:امیدابراهیمی به استقلال برمی گردد!

کد خبر: ۸۱۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 14 July 2018

بازگشت مهمترین بازیکن فصل قبل استقلال می تواند خبربزرگی باشد اما آیا استقلالی ها باید به بازگرداندن امید دل ببندند؟

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه خبرورزشی در جدیدترین شماره خود از احتمال بازگشت امید ابراهیمی به استقلال نوشته است. این روزنامه ادعا کرده که بین مدیران باشگاه الاهلی و ابراهیمی بر سر تست پزشکی اختلاف به وجود آمده و همین مسئله ممکن است باعث شود که توافقات انجام شده با باشگاه قطری بر هم خورده و این هافبک ملی پوش به استقلال بازگردد.

در صحت چنین اتفاقی البته باید تردید وارد کرد و منتظر ماند و دید واقعا چنددرصد وقوع چنین بازگشتی محتمل است. بخصوص اینکه این روزها اوضاع تیراژ رسانه های چاپی بسیار وخیم شده و مردم به واسطه شبکه های اجتماعی دیگر کمتر روزنامه می خرند و شاید بتوان با این عناوین جذاب مخاطبان را به خرید روزنامه هرچند با اخبار اینچنینی ترغیب کرد. در حالت عادی هم فصل نقل و انتقالات در تمام دنیا فصل شایعات است و این موضوع مختص مطبوعات ایران و یک روزنامه خاص نیست. تابناک به مخاطبان توصیه می کند این دسته خبرها را فقط در حد مطالعه مرور کنند و به رخ دادن آنها دل نبندند.

شایعه عجیب:امیدابراهیمی به استقلال برمی گردد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جالبه که سخنان مجعول بهمنی را بعنوان خبر سرتیتر میکنید ولی در مورد خبر بی اهمیتی مثل برگشت امید ابراهیمی به تیراژ کم و فروش روزنامه ها دنیای مجازی اشاره میکنید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار