بازدید 4365
۲

حمله تند واعظ به وزیرورزش برای معافیت سربازان تیم ملی

کد خبر: ۸۱۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 13 July 2018

امیررضا واعظ آشتیانی، در خصوص درخواست وزیر ورزش از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای معافیت ۷ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: برای معافیت سربازی در گذشته آیین‌نامه‌ای تدوین شده بود که اگر قهرمانی مدال کسب می‌کرد بدون کنکور به دانشگاه می‌رفت یا اینکه در مورد سربازی او تصمیم گرفته می‌شد، ولی به اعتقاد من انتخاب گزینشی از یک رشته وزیر ورزش و جوانان را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش تابناک ورزشی، منتقد وزرای ورزش در دولت روحانی گفت: حال این سؤال به وجود می‌آید که چرا وزیر ورزش فقط برای فوتبالی‌ها چنین درخواست بزرگی داده است. من چون خودم صنعتی هستم روزی به وزیر صنعت گفتم هیچ‌گاه نگاه مستقیم به خودرو نداشته باشد چون در آن صورت متهم می‌شود که این وزیر فقط نگاه به خودرو دارد و به صنایع دیگر توجه نمی‌کند.

آشتیانی تأکید کرد: ما باید نگاه منصفانه نسبت به قضایا داشته باشیم و وزیر ورزش نیز باید به این قضایا به صورت جدی و منطقی نگاه کند. چقدر خوب است که در ارتباط با این موضوع احساسی برخورد نشود و نگاه منطقی و کارشناسی به وسط بیاید. دوستان بهتر است موضوع را کاملاً بررسی کنند و یک آیین‌نامه برای ورزش کل کشور تدوین کنند که انصاف رعایت شود. این کار باعث می‌شود رشته‌های دیگر هم اعتراض نکنند و در این شرایط حتی اگر آیین‌نامه قبلی نیاز به اصلاح دارد، این کار را انجام دهند.

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی افزود: مگر تیم ملی به فینال جام جهانی رفته که درخواست معافیت ۷ نفر را دادند، ضمن اینکه برای بازیکنان دیگر تیم ملی که سرباز نیستند، چه پوئنی در نظر گرفته شده است. من اعتقاد دارم دولتی که با نام دولت تدبیر و امید برای مردم فعالیت می‌کند، سعی کند به‌گونه‌ای برخورد کند که در دل ورزشکاران هم دولت تدبیر و امید باشد. آشتیانی تصریح کرد: من این درخواست را به صلاح وزیر ورزش و جوانان نمی‌دانم و چقدر خوب بود اول نگاه کارشناسی بود و سپس نگاه غالب را مورد دسترسی قرار می‌دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهتر است اين معافيت براي كليه ملي پوشان در همه رشته هاي ورزشي در نظر گرفته شود.
چرا باید معاف شوند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی