بازدید 2747

چرا اسرائیل رأسا وارد فاز نظامی با سوریه شده است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است از زمانی که داعش در سوریه شکست خورد، اسرائیل برای حفاظت از مرزهای اشغالی خود وارد فاز نظامی شده است.
کد خبر: ۸۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 12 July 2018

احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با یک حمله دیگر از سوی رژیم صهیونیستی گفت: زمانی اسرائیل مدعی بود از نیل تا فرات را در دست می گیرد و حکومتی واحد در سطح جهان شکل می دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: امروز بعد از 70 سال اسرائیل به نوار غزه محدود شده و شاهد برگزاری تظاهرات روز بازگشت به مرزهای سال های 47 و 68 هستیم که این محدودیت برای آنها سنگین تمام شده است.

وی ادامه داد: زمانی اسرائیلی ها به مرزهای لبنان تسلط کامل داشتند اما امروز لبنان و سوریه بر مرزهای اشغالی اسرائیل سوار شده اند.

سالک در ادامه با اشاره به ورود مستقیم اسرائیل به فاز نظامی اظهار داشت: اسرائیل امروز ناچار است برای حفظ همان مرزهای اشغالی باقی مانده خود دست به کار شود البته همین فاز نظامی نیز گرچه با حمایت آمریکایی ها است، برای آنها فرسایشی خواهد بود و در نهایت دیگر جانی برای آنها باقی نخواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها داعش را برای حفاظت از اسرائیل تأسیس کردند اما این پروژه با شکست مواجه شد و امروز خود اسرائیل از مرزهای اشغالی اش محافظت می کند و قصد دارد مقاومت را از بین برده و نفوذ ایران در منطقه را کاهش دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز سوریه با قدرت در مسیر خود پیش می رود و اگر همین مسیر طی شود همانگونه که امام راحل(ره) فرموده بودند به زودی در قدس نماز می خوانیم و این آشوب از هم اکنون در اسرائیل به وجود آمده است.

به گزارش خانه ملت، تلویزیون دولتی سوریه از حمله جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «قرص النغل» در قنیطره سوریه و مقابله پدافند هوایی ارتش با آن خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار